BjornarHS Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Lekkert arbeid! Hadde faktisk tenkt å kommentere at det hadde gjort seg å få fjernet angel-eyes tidligere, men valgte å holde stilt Som du skriver selv kom kansje ringen-merket litt nært m3 emblemet, men pyttpytt magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Dette blir jo ekstremt bra og gjennomført! Liker egentlig e46 med og uten angel eyes magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2018 Hjertelig takk skal dere ha @danskiii, @papertiger og @fupsaker! Supergøy med kjekke tilbakemeldinger 1 time siden, BjornarHS skrev: Lekkert arbeid! Hadde faktisk tenkt å kommentere at det hadde gjort seg å få fjernet angel-eyes tidligere, men valgte å holde stilt Som du skriver selv kom kansje ringen-merket litt nært m3 emblemet, men pyttpytt Du må bare gi meg en sjans Ja, hadde tenkt å flytte på den i siste liten, men den var stuck! Så da ble det slik 12 minutter siden, Runey skrev: Dette blir jo ekstremt bra og gjennomført! Liker egentlig e46 med og uten angel eyes Takker Det gjør jeg også Men min får ikke ha Da var vi tilbake hit. Nå kommer en liten smakebit på det som kommer. De med god sikt kan kanskje se at det mangler noe Yes, håndbrekken! Her er den gamle, og den nye! Håndbrekk med alcantara-håndtak. Rett fra M3 CSL! Fun fact når man bruker hele håndbrekk-mekanismen fra CSL så får man faktisk 2 hk ekstra. Nå har jeg strammet noen muttre og greier her. Aner ikke hva jeg driver med. Her baler vi på Blir bra Satt som en kule den! Deilig OEM-CSL-håndbrekk med OEM-Skinnp... Nei, skinnpungen er ikke mye OEM, men jeg synes de er ganske freshe med M-sømmene på Som dere ser har jeg festet skinnpungen med en litt for tykk strips, så den bør byttes. Benyttet også sjansen til å vaske litt. Rent og pent fupsaker, ///M-ini95, Runey og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Imponerende arbeid. Underholdende å følge med på. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2018 Takk skal du ha @MGunders! Fikk en mystisk pakke i dag.. 4 stk. TÜV-godkjente 12 mm-spacere fra H&R Trak+ i sølv. De passer jo utmerket til de ekstra lange, sorte hjulboltene jeg fikk her om dagen Men hva i alle dager skal jeg med dette?! Jeg som subber både framme og bak allerede! Hmm! scoot, Ivrig86 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Nei, du skal vel subbe mer da @magneten? Du kjøpte ikke tilfeldigvis fra koolart? Venter på samme spacere nemlig, og jeg er utålmodig/spent på leveringstiden magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2018 4 minutter siden, scoot skrev: Nei, du skal vel subbe mer da @magneten? Du kjøpte ikke tilfeldigvis fra koolart? Venter på samme spacere nemlig, og jeg er utålmodig/spent på leveringstiden Hehe, har litt andre planer enn som så Kjøpte hos SCStyling. Bestilte 24. Mai og fikk de i dag, 20. Juni.. Heldigvis har jeg ikke hastverk scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Magne har jo blitt ridder av das Originalpolizei så jeg lukter originalhjul i fin harmoni med de lekre nye sølvspacerne Ivrig86 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Dette blir bra! Men nå er jeg nysjerrig.. visste du om mye/mange av disse feilene ved kjøp av bilen? Det her hadde jeg mistet håret mitt av, og irritert meg grønn over. Ivrig86 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2018 17 minutter siden, Geir Anders skrev: Dette blir bra! Men nå er jeg nysjerrig.. visste du om mye/mange av disse feilene ved kjøp av bilen? Det her hadde jeg mistet håret mitt av, og irritert meg grønn over. Jada, jeg gjorde det! Det var litt av sjarmen Ha noe å kose seg med Jeg falt litt pladask for potensialet i bilen! Følte den fortjente et godt hjem papertiger, fupsaker, Tony Soprano og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 (endret) On 19.6.2018 at 13.20, magneten skrev: Da var bilen hentet fra Monster-Service hos Bavaria Haugesund Det som har blitt gjort: - (Inkl. i dette her er Inspection II-service) - Byttet motorolje og oljefilter - Byttet diff.-olje - Byttet gir-olje - Byttet SMG-olje - Byttet blinklys-olje - Byttet servo-olje - Byttet kjølevæske - Byttet spylervæske - Byttet tennplugger - Byttet servo-pumpe (Liten lekkasje fra simmerring) - Byttet bremsevæske - Byttet væske i ABS/ASC+T - Byttet kullfilter - Byttet en hau av pakninger - Justert ventiler - Sandblåst og lakkert bremsecalippere bak i Phoenix Yellow (De var lakkert kjempegule) - Montert stålarmerte bremseslanger bak - Byttet bremseklosser bak - Smørt opp og strammet håndbrekk-mekanisme - Reparert lekkasje i slange fra spylervæsketank - Slettet feil som viste airbag-varsellampe (Feil motstand i beltestrekke-koblinger) - Reparert takluke-skygge (Den var helt løs og vinglet, fått nye skinner og fester) - Montert nye dempertopper bak - Smørt opp topplager foran - Montert H&R Coilovers @andreaskarm hadde egentlig overtalt meg til å montere coilovers selv, hos @awt. Han har jo løftebukk og greier! Men ettersom @awt reiste på jobb, og deretter rett på sigøynerturné, så ble jeg forelsket i tanken på å komme hjem fra syden til ferdigmonterte coilovers Høyden er ikke finjustert enda, den må justeres etter TÜV-papirene før visning også, men høyden ble jo fin rett ut av boksen! Her ser dere bremsecalipperene foran i Phoenix Yellow. Og bak i Yellow Her ser dere litt forskjell. Ikke akuratt tidenes krise, men. Greit å få den skikkelige fargen Her er de lakkert Phoenix Yellow! H&R Cup-Kit Coilovers Ellers kunne Bavaria rapportere at bilen var i særdeles god stand nedentil! Den var til og med tectylert, ikke rart jeg ikke fikk vasket bort det værste laget med skit Og her er den legendariske taklukeskyggen! Den var all over the place på Nürburgring Inderlig godt di fikk byttet blinklysolja også!!😅✌️Å liker detaljene! Kjenner meg godt igjen her🤓 Endret Juni 20, 2018 av Ivrig86 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Lekkert! 😀 Kjenner meg igjen i galskapen! Godt det er flere som har vett til å ta den helt ut! Regner med du begynner å bytte skruer o.l som har små merker på seg med nye for å få det komplett strøkent 😛 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2018 1 time siden, Kennethe34 skrev: Lekkert! 😀 Kjenner meg igjen i galskapen! Godt det er flere som har vett til å ta den helt ut! Regner med du begynner å bytte skruer o.l som har små merker på seg med nye for å få det komplett strøkent 😛 Kjenner fristelsen er der Bestilte nettopp slangeklemmer for 1.500,- og sitter med litt angst Men det blir verdt det! Kennethe34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Nå fikk jeg skikkelig lyst til å senke min også! Helt utrolig hva du har fått til på så kort tid 👏 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2018 6 minutter siden, Fahad skrev: Nå fikk jeg skikkelig lyst til å senke min også! Helt utrolig hva du har fått til på så kort tid 👏 Do it! Jeg vil ha bilen klar til Nürburgring 23. August Da må jeg bare give gays! (Gi gass på engelsk) Fahad, sandersander, fxslin og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå