mcelg Skrevet Juni 13, 2018 Skrevet Juni 13, 2018 Noen som vet om GS har fjernet delenr. fra varer i nettbutikken? Prøvd med forskjellige nettlesere (og skrudd av adblock etc) men ser itt'no delnr. på varer lengre.
Marius2002 Skrevet Juni 13, 2018 Skrevet Juni 13, 2018 Det har de. Bruk f.eks. realoem.com for å finne delenr. mcelg og Shattered reagerte på dette 2
mcelg Skrevet Juni 14, 2018 Forfatter Skrevet Juni 14, 2018 Wow dårlig av dem, men takk for svar. Dreven bruker av realoem, men var praktisk å ha nr fremme når man handlet og. Marius2002 reagerte på dette 1
mcelg Skrevet Juni 14, 2018 Forfatter Skrevet Juni 14, 2018 Ja sant, hvordan er det med rabatter der, får man noen prosenter som medlem av bmwccn?
Slavearbeider'n Skrevet Juni 14, 2018 Skrevet Juni 14, 2018 20 minutter siden, mcelg skrev: Ja sant, hvordan er det med rabatter der, får man noen prosenter som medlem av bmwccn? Jaja, bare send de en mail med navn og medlemmsnummer så legger de inn rabatt på kontoen din. mcelg reagerte på dette 1
BjornarHS Skrevet Juni 16, 2018 Skrevet Juni 16, 2018 On 14.6.2018 at 18.22, mcelg skrev: Ja sant, hvordan er det med rabatter der, får man noen prosenter som medlem av bmwccn? Her har du oversikt over bmwccn sine rabatter hos koed per dags dato: mcelg reagerte på dette 1
eeikenes Skrevet Juni 21, 2018 Skrevet Juni 21, 2018 Desverre enda en større grunn for min del å ikke bruke gs, synd å si det, men den sia der blir værre å værre for vær oppdatering
Hpi Skrevet Juni 21, 2018 Skrevet Juni 21, 2018 Jeg bruker mer og mer min lokale Bavaria når jeg handler deler. Det går raskere og jeg slipper frakt for jeg henter delene på delelageret og det er ikke dyrere, 10-20% rabatt så er det billigere enn GS. Så lenge jeg vil ha originaldeler så er det min foretrukne butikk magneten, Otis, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4
magneten Skrevet Juni 25, 2018 Skrevet Juni 25, 2018 On 21.6.2018 at 18.39, Hpi skrev: Jeg bruker mer og mer min lokale Bavaria når jeg handler deler. Det går raskere og jeg slipper frakt for jeg henter delene på delelageret og det er ikke dyrere, 10-20% rabatt så er det billigere enn GS. Så lenge jeg vil ha originaldeler så er det min foretrukne butikk Det gjør jeg også mer og mer. Veldig hyggelige folk på deler i Haugesund. Shoutout til Rune Hpi reagerte på dette 1
hsd Skrevet Juni 25, 2018 Skrevet Juni 25, 2018 (endret) Utenom når GS kjører 10-15% rabatt på toppen av Bmwccn tror ikke jeg det blir handlet mer fra GS framover. er så unødvendig tungvindt å måtte gå via Koed/Realoem for å verifisere at det er rett deler man bestiller. Når man f.eks skal ha ett spesielt klips til ett restaureringsprosjekt så står det som regel ingenting i ETK, bare "klips" og ikke bilde utenom det som er i ETK ( som ofte er veldig forenklet) Da må man inn i Google med delenummeret, for å få opp noen bilder fra diverse forumer eller Ebay. uten det, så er det som regel lotto hva som kommer. Annen ting, er at dersom man f.eks bestiller 20 artikler fra GS, så igjen med clips o.l har de ofte samme navn. Da har man ikke kontroll på hva man egentlig har lagt i handlekurven lengre. Samme om man skal endre antall. Bavaria er grei de, men ofte møter man på folk som ikke er veldig vandt med å "tråle" ETK på eldre modeller. Enkelte er jo klart veldig flinke, men andre vet jo ærlig talt ikke at dem må inn i "classic" for å finne bl.a E30 engang. sist jeg var på bavaria lokalt måtte jeg selv finne delen jeg skulle ha på dataen da han ikke fant e30 modellen. Uansett, så har det blitt til å samle inn delenummeren, sende på mail til Bavaria, som da må gi pristilbud, da jeg på ingen måte opplever de som like rimelig eller billigere i utgangspunktet med bmwccn rabatt. 50% av artiklene som regel er dyrere enn Koed, så må man forhandle og selv da er det ofte "kun" å matche koed sin pris. På E36 M3 3.2 aludør så klarte dem faktisk ikke å matche koed på dør rett fra BMW, koed var over 700kr billigere på akkurat samme døren. Skulle Bavaria gi den prisen, så gikk de vist i tap. Nei lenge leve Koed. Liker best å ordne alt selv på nettet selv med ETK. Ser priser med en gang, og enormt bra og rask service på facebook via messenger. Ikke minst delenummer Hadde Bavaria hatt nettbutikk med innlagte rabatter og ferdige priser på samme måte som GS og Koed tror jeg siste to nevnte hadde hatt en større konkurrent. ( schmiedmann er så jalla de gidder jeg ikke nevne videre engang ) Endret Juni 25, 2018 av hsd mcelg og StigJ reagerte på dette 2
FredrikE24 Skrevet Juli 17, 2018 Skrevet Juli 17, 2018 GS har jeg sluttet å bruke for mange år siden. Har tilgode å få én bestilling derfra som er riktig. Skulle ha nye fjører til E39en min bak, og jeg tenkte jeg bare skulle få tak i dem raskt.. Gav opp da det er vanskelig uten delenummer i katalogen deres. Kjøpte av Koed som jeg alltid gjør. Nye fjører bak for under 500 spenn, sendt dagen etter og kom på posthuset dagen etter der. Aldri fått en feilbestilling derfra enda, og de er lynraske med å følge opp kundene sine. Tommel opp for Koed!
papertiger Skrevet August 8, 2018 Skrevet August 8, 2018 (endret) Har også lagt merke til at GS har fjernet delenummerne, noe som er synd da det blir litt lotto som nevnt over her. Koed har jeg kun gode erfaringer med, men om en bare skal ha et par ting synes jeg frakten er noe dyr sammenlignet med GS. Og hos Koed kan jeg handle deler til Minien fra ETK Endret August 8, 2018 av papertiger
*MrB* Skrevet August 8, 2018 Skrevet August 8, 2018 Synes nettbutikken til GS er helt ok jeg. Såvidt jeg forstår er mye av oppdateringene gjort for å gjøre den mer brukervennlig for smarttelefoner, uten at jeg egentlig har noen spesiell formening rundt det. Hvorfor de har tatt bort delenr vet jeg ikke, og det er jo litt dumt for en nerd som meg å ikke kunne verifisere delen 100%, men noe veldig stort tap er det strengt tatt ikke. Er man usikker kan man ringe eller skrive, og da får man alltid hjelp. 9 av 10 ganger legger man inn bare inn regnr eller chassisnr, bestiller utfra delene som da kommer opp, og jeg har fortsatt til gode å oppleve feil med bestilling. De er ikke billigst i utgangspunktet, men de har ofte fine kampanjer, og da får man kvalitetsdeler til priser det er vanskelig å matche. Jeg veksler stort sett mellom GS, Koed og lokal merkeforhandler, og jeg setter pris på at alle tre finnes. Marius2002 reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet August 8, 2018 Skrevet August 8, 2018 GS er blitt en dritt butikk. Som hsd så handler jeg kun hos GS hvis det er kjempe gode tilbud. Ellers handler jeg på Koed eller hos Bavaria.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå