Brewit Skrevet August 20, 2018 Share Skrevet August 20, 2018 Hallais! Litt info om bilen: E SeriesF30 (MUE) Series3 TypeLIM Model340I (EUR) SteeringLL Doors4 EngineB58M Displacement3.00 Power240 DriveHECK TransmissionAUT ColourPLATINSILBER METALLIC (C08) UpholsteryIND.ERW.LEDERAUSST./COHIBA (ZAWT) Prod. Date2015-07-16 _________________________________________________________ L801ANational version Germany P7LEAModell Luxury Line P7R7AInnovation package P7S2ALuxury Line P7XPANavigation package, Connected Drive S1CBACO2 package S230AExtra package, EU-specific S258ATire with run-flat functionality S2H2ABMW LA wheel, Multispoke 416 S2TBASport automatic transmission S2VBATire pressure display S2VFAAdaptive M suspension S2VLAVariable Sport steering S302AAlarm system S322AComfort access S3AGAReversing camera S403AGlass roof, electrical S415ASun-blind, rear S417ARoller sun vizor, rear door S423AFloor mats, velours S428AWarning triangle and first aid kit S430AInterior/outside mirror with auto dip S431AInterior mirror with automatic-dip S459ASeat adjuster, electric, with memory S465AThrough-loading system S488ALumbar support, driver and passenger S493AStorage compartment package S494ASeat heating driver/passenger S496ASeat heating, rear S4AEAArmrest front, retractable S4FUAFine wood 'Fineline' anthracite/accent S4NEABlow-by heater S508APark Distance Control (PDC) S521ARain sensor S534AAutomatic air conditioning S548AKilometer-calibrated speedometer S552AAdaptive LED headlight S563ALight package S575ASupplementary 12V sockets S5A1ALED Fog lights S5ACAHigh-beam assistant S5ALAActive Protection S5ASADriving Assistant S5DAAPassenger airbag deactivation S5DCARear-seat headrests, folding S5DFAActive cruise control+Stop&Go function S609ANavigation system Professional S610AHead-up display S654ADAB tuner S688AHarman/Kardon Surround Sound system S698AArea-Code 2 for DVD S6ACAIntelligent emergency SOS call S6AEATeleservices S6AKAConnected Drive Services S6AMAReal-Time Traffic Information S6ANAConcierge Services S6APARemote Services S6NSAConvenience phone, expanded Smartphone S6WAAInstrument cluster, expanded equipment S6WAAInstrument cluster, expanded equipment S710AM leather steering wheel S760AHigh gloss shadow line S775AHeadlining anthracite S778AEntrance strips "BMW Individual" S851ALanguage version German S879AOn-board vehicle literature German S8KAADummy-SALAPA S8THARoad sign detection S998ALaunch management, internal requirements S9AAAOuter skin protection Noen bilder tatt selv, og noen fra annonsen: Veldig fornøyd med bilen, har vært ett savn etter BMW siden jeg solgte 523'en fra 97'. Planen med bilen i første omgang er å få tectyl behandling, og så kommer den til å stå inne store deler av vinteren. Men så over til styling: Jeg vil sette mitt eget preg på bilen, for nå føler jeg den "glir inn" i mengden. Hva bør gjøres for å få den lille x-factoren utseendemessig? Hva ville du gjort og hvorfor? Hpi, sluquet, Mathiseen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 20, 2018 Share Skrevet August 20, 2018 Flott bil en relativt uvanlig motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 20, 2018 Share Skrevet August 20, 2018 Meget pen og ryddig bil, tror ikke jeg ville gjort noen ting med denne. Enkelte biler er best slik de er 😉 Dette er jo også en aldeles herlig motorisering, var så heldig å prøve en 340i i fjor. Blir ikke mer riktig i en BMW dette, helt topp 👍 Shattered og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 Kult med 340! Så veldig pen ut også. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 Classic! Flott bil med pen fargekombo, ville ikke gjort noe med denne , hold den orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 Gratulerer så mye - pen bil med herlig motor! Denne trenger du ikke gjøre så mye med, men en oppgradering av felgene og kanskje en Alpina-frontleppe? fupsaker, danskiii, ///M-ini95 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 Nydelig bil med rett fargekombo og motor! Har sans for luxury pakken, da msport er blitt for vanlig. Kjøreopplevelsen må vel også bli et par hakk bedre uten msport understellet? Jeg ville faktisk beholdt den slik den er. Skiller seg mer ut slik den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 Nydelig bil med absolutt rett motor og understell. Tror jeg bare ville ha endret felgene og hatt resten slik det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 (endret) Siden du har shadow line rundt vinduene tror jeg at jeg ville prøvd å kvitte meg med det som er av krom utvendig. Hadde blitt fint å foliere de blanke listene i frontfangerens sort blank, samt den stripa på bakfangeren. Også hadde det blitt veldig bra med M3-grill med doble riller istedenfor enkle - søk på "double slat F30" på eBay så kommer det opp flere alternativet. Om du går for å ha detaljene i sort blank ville jeg gått for en helt sort grill, men beholder du de blanke listene ville jeg gått for grill med kromkant og sort innmat heller. Utover dette så hadde det vært fint med en frontleppe av noe slag, som nevnt ovenfor. Også ville jeg foliert/lakkert refleksene bak i bilens farge, det blir mye penere Endret August 21, 2018 av Walkabout Skriveleif. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 7 hours ago, Walkabout said: Siden du har shadow line rundt vinduene tror jeg at jeg ville prøvd å kvitte meg med det som er av krom utvendig. Hadde blitt fint å foliere de blanke listene i frontfangerens sort blank, samt den stripa på bakfangeren. Også hadde det blitt veldig bra med M3-grill med doble riller istedenfor enkle - sæl på "double slat F30" på eBay så kommer det opp flere alternativet. Om du går for å ha detaljene i sort blank ville jeg gått for en helt sort grill, men beholder du de blanke listene ville jeg gått for grill med kromkant og sort innmat heller. Utover dette så hadde det vært fint med en frontleppe av noe slag, som nevnt ovenfor. Også ville jeg foliert/lakkert refleksene bak i bilens farge, det blir mye penere Skulle til å forelså det samme, nyrer i høyglans sort. Og om du vil ta den enda lengre, en liten spoilerlippe bak i høyglans sort også, litt kontrast mot resten av bilen men samtidig matcher det shadowline. Føler absolutt du har motor nok til å rettferdiggjøre det :). Ellers gratulerer med flott bil 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 24, 2018 Share Skrevet August 24, 2018 Støtter @Orjan sitt forslag her - blir ikke mer diskret enn det. Og diskret, det er akkurat hva en 340i med Luxury Line pakke skal være. La nå chromen være o fred, dette er ingen M sport! Nydelig bil, punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 24, 2018 Share Skrevet August 24, 2018 Grattis med lekker 340 👌🏻 Få på noen flotte felger så holder det i massevis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 24, 2018 Share Skrevet August 24, 2018 Obs. Hvis du ikke tar understellsbehandlinga gjennom BMW så vil du antageligvis slite om du skulle få rustproblemer senere. Garantien faller sa nemlig bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brewit Skrevet August 25, 2018 Forfatter Share Skrevet August 25, 2018 (endret) Tusen takk allesammen! Har pr idag kjørt bilen 10 000km siden jeg fikk den i Mai, og kjenner det skal bli mye mer👌 Nye felger skal det bli ja, men hvilke felger bør en gå for med en bil som har denne fargen? Muligens Alpina frontleppe også viss det ikke blir for mye av det gode? Grill med M striper, hadde det vært noe? Har forhørt meg med BMW angående understellsbehandling, men har nå ventet på svar i 3uker😁 Tenker Chromen skal få være i fred, syns den passer det veldig godt! Edit: Blir montert M-performance kit etterhvert. Må jeg gjøre noe angående veivesenet da? Siden hestekreftene øker tenker jeg på Endret August 25, 2018 av Brewit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå