Gå til innhold

Oppdatering av Bimmers 04.09.18


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Screenshot_20191118-213924.thumb.png.e26ad0e1568e0b28db2f78fedcda6601.pngEr det i det minste mulig å gjøre noe med den dropdown reklamen som kommer ovenfra i hytt og gevær? Den er ufattelig frustrerende der den sniker seg ned hver gang jeg skal trykke på en av forumets øverste knapper. 

 

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, scoot skrev:

Er det i det minste mulig å gjøre noe med den dropdown reklamen som kommer ovenfra i hytt og gevær? Den er ufattelig frustrerende der den sniker seg ned hver gang jeg skal trykke på en av forumets øverste knapper. 

 

Er den borte når du er innlogget nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, mkj said:

Er den borte når du er innlogget nå?

Ja, nå ser det ut som den er vekk. Takk!

Full forståelse for reklamen som inntekt, derfor jeg velger å droppe adblock på f.eks bimmers. Men akkurat den dropdown saken var jaggu en irriterende snik av en sak 😂

EDIT; Nei, der kom den jaggu tilbake. Virker som den nå er vekk når jeg leser innlegg - men kommer snikende når jeg surfer rundt i seksjonene på forumet.

EDIT2; Nei, den er der hele tiden. Og det mest frustrerende er at den dekker over symbolene for notifikasjon og meldinger i menyen.

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @mkj for at rullgardinen er borte, det var skikkelig deilig å få den vekk :D Håper det ikke går utover inntekt. 
 

@Gabz reklamen på toppen er der enda her også, men den er ikke i nærheten av i veien som rullegardinen var da den bare ligger der som et "innhold" og ikke legger seg over alt annet uansett hvor på siden man var.  Slik det er nå må vi klare å leve med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...