scoot Skrevet November 13, 2019 Share Skrevet November 13, 2019 Slenger meg på reklamebiten - ganske overveldende hvertfall på mobiltelefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 13, 2019 Share Skrevet November 13, 2019 Må si meg helt enig. Helt voldsomt med reklame i dag. På bilde under er det tre reklamer på tre innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 18, 2019 Share Skrevet November 18, 2019 (endret) Er det i det minste mulig å gjøre noe med den dropdown reklamen som kommer ovenfra i hytt og gevær? Den er ufattelig frustrerende der den sniker seg ned hver gang jeg skal trykke på en av forumets øverste knapper. Endret November 18, 2019 av scoot kapteinh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 18, 2019 Share Skrevet November 18, 2019 Har adblock på telefonen, ser aldri noe reklame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 18, 2019 Forfatter Share Skrevet November 18, 2019 49 minutter siden, scoot skrev: Er det i det minste mulig å gjøre noe med den dropdown reklamen som kommer ovenfra i hytt og gevær? Den er ufattelig frustrerende der den sniker seg ned hver gang jeg skal trykke på en av forumets øverste knapper. Er den borte når du er innlogget nå? scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 18, 2019 Forfatter Share Skrevet November 18, 2019 29 minutter siden, Shattered skrev: Har adblock på telefonen, ser aldri noe reklame Annonser er eneste inntekten vi har for å holde serverne og softwaren gående her på Bimmers gitt 🙂 Shattered og And-reas reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 18, 2019 Share Skrevet November 18, 2019 (endret) 15 minutes ago, mkj said: Er den borte når du er innlogget nå? Ja, nå ser det ut som den er vekk. Takk! Full forståelse for reklamen som inntekt, derfor jeg velger å droppe adblock på f.eks bimmers. Men akkurat den dropdown saken var jaggu en irriterende snik av en sak 😂 EDIT; Nei, der kom den jaggu tilbake. Virker som den nå er vekk når jeg leser innlegg - men kommer snikende når jeg surfer rundt i seksjonene på forumet. EDIT2; Nei, den er der hele tiden. Og det mest frustrerende er at den dekker over symbolene for notifikasjon og meldinger i menyen. Endret November 18, 2019 av scoot Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 19, 2019 Forfatter Share Skrevet November 19, 2019 Holder på å klikke selv her... 🙄 Annonsen du viser til, @scoot er slått av i innstillingene. Kanskje det tar noe tid før den forsvinner. Ser andre også har opplevd dette problemet: https://support.google.com/adsense/thread/9404302?hl=en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 19, 2019 Share Skrevet November 19, 2019 (endret) @mkj gir det litt tid, har ikke sett noe til den hittil i dag. Liker forøvrig beskrivelsen, "...som enkelt kan ignoreres". Sier meg uenig med Google der. Endret November 19, 2019 av scoot And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 19, 2019 Forfatter Share Skrevet November 19, 2019 @scoot, ja den var fin den 😂 scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 20, 2019 Share Skrevet November 20, 2019 Nå er reklamen flyttet ned igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 20, 2019 Share Skrevet November 20, 2019 Syns nesten rullegardinen var bedre enn dette 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 20, 2019 Share Skrevet November 20, 2019 Jeg har ingen reklame på toppen lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 20, 2019 Share Skrevet November 20, 2019 Min er også meget tilstede enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 21, 2019 Share Skrevet November 21, 2019 Takk @mkj for at rullgardinen er borte, det var skikkelig deilig å få den vekk Håper det ikke går utover inntekt. @Gabz reklamen på toppen er der enda her også, men den er ikke i nærheten av i veien som rullegardinen var da den bare ligger der som et "innhold" og ikke legger seg over alt annet uansett hvor på siden man var. Slik det er nå må vi klare å leve med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå