Designer Skrevet April 2, 2020 Share Skrevet April 2, 2020 3 timer siden, sveigis skrev: Håper det løser seg med modul på denne fine bilen. Den fortjener å ha det på stell .😀 Hva heter fargen på denne Gabz? Samme som den jeg hadde Jan, A51 Montego Blau 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet April 2, 2020 Share Skrevet April 2, 2020 Se her ja, mye riktig gjort her! Pen bil😃 håper du får ordna skinn dashbord, har ikke tenkt over hvor mye bedre alt ser ut i skinn før jeg ordna skinn dash i min egen, alt annet ser bare billig ut etterpå😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2020 Forfatter Share Skrevet April 2, 2020 @Otis: Ja, det har jeg hørt tidligere også. Men var så lei av styr med disse bremsene igjen og igjen så ba like greit bare verkstedet bestille nye kalippere. Fant ut under testing at venstre bak også hang litt så den blir også byttet. Like greit å bare ha alt nytt.. Hadde jeg dog hatt eget sted å skru og mulighet til å bruke tid på overhale selv så hadde jeg nok heller gjort det Men takk for innspill! @Thundercoil: Takk! Jeg også @sveigis: Takk for det, og ja jeg også! Montegoblau som Designer nevnte over her, ja Lekker farge! @turbojugen: Mange takk! Ja, det frister veldig men langt ifra nummer én på prioriteringslisten nå i første omgang. Men absolutt ikke utelukket å få ordnet det, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2020 Forfatter Share Skrevet April 3, 2020 Da er bilen hentet fra verksted etter overhaling av bremsene. Ble byttet kalipper venstre framme og kalipper venstre bak da begge to sang på siste verset, samt klosser og skiver framme, skiver bak og bremseskjold foran. Nye bremser framme: Og bak: Neste på listen nå er ny demper venstre framme og fjær høyre framme da begge disse er modne for utskiftning. Men dette er bestillingsdeler som må sendes fra KW i Tyskland så kan ta litt tid før det kommer. Så er det også straks 10k siden forrige oljeskift så skal få ordnet det snart også. Ellers venter jeg jo også på de nye sommerhjulene. Men som nevnt i forrige innlegg så hadde jeg også bestilt en spoiler til bakluken i karbonfiber. Mens bilen var inne ankom den så da fikk jeg den lakkert med et ekstra lag klarlakk og montert på bilen. Ble ikke så verst det Får knipse litt bedre bilder når jeg får sommerhjulene og får montert de. Bækkmann, fxslin, macrorain og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 (endret) Nydelig gabz riktige oppgraderinger. Du klarer kunsten å jazze opp bilen uten at det blir jalla. Spoileren er prikken over i'en på en slik rund rumpe som e92 har. Meget bra bytter du bare 1 demper? Bør byttes parvis... 🤔 mine skal også byttes i år. Søkkvåte med olje og stive som treklosser. Endret April 3, 2020 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 Ble jo lekkert det der! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 Det ble knallpent Gabz med spoiler . Helt riktig på denne 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2020 Forfatter Share Skrevet April 4, 2020 @Evopower Tusen takk, hyggelig å høre! Bytter nok begge to ja, men er egentlig bare den ene som har kveldet. Men liker selv å ta ting parvis ettersom motsatt side ofte ikke henger langt etter.. @Thundercoil @sveigis Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 10, 2020 Forfatter Share Skrevet April 10, 2020 (endret) Da har bilen vært inne for oljeskift, igjen i godt selskap. Godt å ha gjort, ganske nøyaktig 10k siden sist ned til siste 50km Noen hundre km til på telleren så bikker bilen 200. Ellers ikke noe nytt her enda. Nye felgene rakk akkurat ikke å bli levert før påsken, men da regner jeg med at de kommer på tirsdag. Endret April 10, 2020 av Gabz Fahad, Patta, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 3 timer siden, Gabz skrev: Da har bilen vært inne for oljeskift, igjen i godt selskap Titta du inne i verkstedet? Står en skikkelig grom bil der om dagen! likte den Spoilern! Rett og slett perfekt på bilen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 11, 2020 Forfatter Share Skrevet April 11, 2020 Ble omtrent bare et kort pitstop innom så rakk ikke det, dessverre. En av dine som sto inne? Mange takk, ble fornøyd med den selv! Gjorde det siste lille på baken som trengtes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 16, 2020 Forfatter Share Skrevet April 16, 2020 (endret) Bestilte jo nye sommerhjul for litt siden, og i går fikk jeg tilsendt bilde av en kompis fra lageret hans hvor jeg skulle få tilsendt felgene til. Så da var det kjapt hjemom etter jobb for å hente alt jeg fant av spacere i tilfelle jeg trengte det.. Også inn og opp på bukken. Out with the vinterhjul, in with the new. Vinterhjulene fikk seg også en vask. Også satt trygt på lagring på hemsen. Deretter gi bilen en kjapp kattevask.. Og sluttresultatet! Gikk da for et sett med 19" ESR SR04 felger i henholdvis 8,5" ET30 og 9,5" ET35 med 225/35 og 265/30. Satt på 15mm spacer bak og skulle egentlig ha 10mm foran også, men fikk tilsendt feil så det blir utsatt. Fitment foran, ser godt at den 10mm spacingen trengs. Får bestille nye asap. Fitment bak ble ganske perfekt med 15mm spacer. Subbet bittelitt ved hard svinging og ingenting ellers så lar det gå. Om jeg ombestemmer meg blir det ned til 10mm spacer bak også. Er litt for funksjon over form jeg, så. Passe klarering til bremsene også Senke litt mer foran og få på 10mm spacere der så er vi nok i mål, synes de satt ganske pent Ellers slet jeg jo med denne lampekomboen her. Så i går fikk jeg endelig byttet VTG modulen i håp om at det var siste kapittel på det. Meeeen det var det ikke. Ble vanskelig å få den kodet ordentlig ettersom jeg hadde uoriginal spiller og BMW sitt system krevde kontakt med den originale også.. Så da blir det å få den kodet igjen av noen som har annet utstyr slik at det forhåpentligvis ordner seg. Fikk denne gangen også en annen feilkode, nå på den VTG servo-motoren. Så om ikke det er kodingen som manglet så er det vel den som må byttes i neste omgang.. Men et verdig forsøk var det, og da er iallefall modulen nå fuktfri Endret April 16, 2020 av Gabz Daniel., Marius2002, Evopower og 14 andre reagerte på dette 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 (endret) Gratulerer med nye felger, det så ut som et fint oppsett og design for E92 . Denne har for øvrig hevet seg MANGE hakk etter at den kom i dine hender. Men ang. dekkdimensjon og xdrive - dette kan da ikke være bra med 225/35 og 265/30 med tanke på rulleomkrets? Endret April 16, 2020 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 Ble veldig bra dette! 😁 Synd lampene ikke forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 Herlig, bra hjulvalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå