sveigis Skrevet April 15, 2019 Forfatter Share Skrevet April 15, 2019 6 timer siden, thbrekke skrev: Gratulerer med ny bil! Nydelig farge😊 Tusen takk og veldig enig ,fargen er pen.😀 6 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer med fin X5 i herlig farge. Alltid likt disse meget godt selv, blir nok en flott bruksbil framover Takker 😀 x5 generelt er en bil jeg alltid har vært fascinert av . Den er en massiv bil ,likevel sportslig og behagelig å kjøre . Tror og håper og at denne kan gi glede fremover her.😀 For å si det enkelt ,så er det første vil vi har hatt ,der kona vil ut å kjøre hele tiden . Hun brukte den masse igår og spurte til og med igårkveld sånn type sent ,om vi skulle kjøre en tur😀. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 15, 2019 Forfatter Share Skrevet April 15, 2019 Som sagt så fikk jeg i fred gått over bilen igår ,og egentlig ikke så mye å si . Alt ser greit ut på det meste likevel må dere hjelpe med noen valg og løsninger . Dette kommer jeg tilbake med senere ikveld .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Der har du og fått deg bil med litt mer høyde 😁 Så ikke dum ut den ☺👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 (endret) 3 timer siden, sveigis skrev: Angående skvettlapper må jeg bare si tusen takk og betaler gjerne for dem da dette er noe som står på ønskelisten til vinteren . Disse skal jeg ikke ha penger for! Men jeg bytter de gjerne imot en opplevelsestur i E34 og E28 din Skal finne dem fram! Endret April 15, 2019 av fxslin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Gratulerer med enda en flott bil. Har hatt 2 stk e53 i samme farge. Bensinere. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Gratulerer med et fint eksemplar og en kjempefin farge 😎 Tenker du vil ha mye glede av E53. Firehjulstrekken er kjekt å ha ved glatt føre, men først blir det forhåpentligvis en flott sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 15, 2019 Forfatter Share Skrevet April 15, 2019 43 minutter siden, T.H.O skrev: Der har du og fått deg bil med litt mer høyde 😁 Så ikke dum ut den ☺👍 Ikke jeg men kona 😀 Neida kjekt med høyde og den virker bra 😀 37 minutter siden, fxslin skrev: Disse skal jeg ikke ha penger for! Men jeg bytter de gjerne imot en opplevelsestur i E34 og E28 din Skal finne dem fram! Ingen problem , tur skal det bli .😀 Får bare satse på at e28 er ferdig da . e34en er alltid klar og blir morsomt å treffes 😀 igjen takk 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 15, 2019 Forfatter Share Skrevet April 15, 2019 41 minutter siden, oledra skrev: NGratulerer med enda en flott bil. Har hatt 2 stk e53 i samme farge. Bensinere. 😊 Jo takk Ole 😀 Skulle jeg ha en sånn , måtte jeg ha en farge som jeg likte og fant tilslutt .😀 38 minutter siden, Marius2002 skrev: Gratulerer med et fint eksemplar og en kjempefin farge 😎 Tenker du vil ha mye glede av E53. Firehjulstrekken er kjekt å ha ved glatt føre, men først blir det forhåpentligvis en flott sommer! Jo jeg håper og tror jeg får glede av den 😀 Er jo en bil som holder seg godt mtp tidens tann . Var ikke like lett å finne en som var passet på og hel i lakk , men føler jeg har lykkes håper jeg .😀 Nå må vi først ha sommer ja uten tvil .😀 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Se her ja ble det ny bil i gården, gratulere med pent eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Gratulerer med ny bil, blir spennende å se hvordan denne blir når du får shinet den skikkelig opp som vanlig Veldig flott farge! Eneste jeg aldri har likt på de tidligere utgavene av X5 er aluminiumsdelen på stigtrinnet. Får du denne pulverlakkert i sort eller bilens farge så tror jeg det vil se mye bedre ut. Og sort grill (og kanskje sorte sideblinklys) da, så du kompletterer shadow line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Gratulere med ny bil, skal bli spennende å følge med på ditt vedlikehold av denne. Godt du holder deg til dieselsekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Gratulerer med veldig fin E53. Har alltid hatt et elsk/hat forhold til disse bilene, men den fargen gjør mye. Naboen til svigers har en akkurat lik i samme farge som han driver å duller med stort sett hver gang vi er der. Interiøret i disse bilene, som i og for seg er ganske likt E39 og E46 holder seg slående moderne i layout selv så mange år etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Gratulerer med ny bil 👍 Jeg må si at fargen var virkelig fin, litt unik og uvanlig på E53. Jeg tenker det er deilig å sitte litt høyere samtidig som man har tryggheten med firehjulstrekk. Jeg likte veldig godt fargekombinasjonen, tidløst 😀 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Grattis med fin X5, og helt riktig farge 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 15, 2019 Forfatter Share Skrevet April 15, 2019 4 timer siden, viggo E34 skrev: Se her ja ble det ny bil i gården, gratulere med pent eksemplar Ja nå ble det en x5 og takk ,tror den skal være bra 😀 4 timer siden, Walkabout skrev: Gratulerer med ny bil, blir spennende å se hvordan denne blir når du får shinet den skikkelig opp som vanlig Veldig flott farge! Eneste jeg aldri har likt på de tidligere utgavene av X5 er aluminiumsdelen på stigtrinnet. Får du denne pulverlakkert i sort eller bilens farge så tror jeg det vil se mye bedre ut. Og sort grill (og kanskje sorte sideblinklys) da, så du kompletterer shadow line Bra du er med her og følger .😀 Den er allerede pen ,men må taes enda mer i lakk og generelt . Grælete inni osv men det skal fikses . Angående trinn må jeg tenke pga jeg er litt sånn sær,liker at den er original og frykter dessuten at ved lakk vil dette forsvinne fort av . Ja jeg må se hva det blir av forskjellig modding ,det viktigste er at den skal holdes skikkelig .😀 2 timer siden, cityhopper skrev: Gratulere med ny bil, skal bli spennende å følge med på ditt vedlikehold av denne. Godt du holder deg til dieselsekser Takker ,ja jeg måtte ha dieselsekser altså ,noe eget med dem . Vedlikehold skal den få og det mye og .😀 Gøy du følger her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå