danskiii Skrevet April 24, 2020 Forfatter Share Skrevet April 24, 2020 Gleder meg som en liten unge til jul for å få felgene, klarer ikke slutte tenke på det! Driver å kikker på bilen som inspirerte konstant! Denne har samme dekkstørrelse foran men 275/30 bak. Undrer meg på om det er X5 hjul da med 11,5" breie bakhjul da og ikke E65 som mine papertiger, HalvorK, sveigis og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 24, 2020 Share Skrevet April 24, 2020 Gratulerer med snasne felg . Disse er jo som poteten ,passer de fleste nyere Bmwer . Blir meget pent Danskii.👍 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 24, 2020 Share Skrevet April 24, 2020 Det blir rått! Ble nesten litt Gran coupe look på den! danskiii, papertiger og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet April 24, 2020 Share Skrevet April 24, 2020 (endret) 5 timer siden, danskiii skrev: Gleder meg som en liten unge til jul for å få felgene, klarer ikke slutte tenke på det! Driver å kikker på bilen som inspirerte konstant! Denne har samme dekkstørrelse foran men 275/30 bak. Undrer meg på om det er X5 hjul da med 11,5" breie bakhjul da og ikke E65 som mine [...] Liker de felgene godt selv. Hva er innpress og bredder på disse? Viste ikke at de kom i 21" Endret April 24, 2020 av Saltkjelen Fjernet bilder fra sitatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 24, 2020 Forfatter Share Skrevet April 24, 2020 (endret) Vet ikke hva bredde og innpress som er på hjula på bilde men felgene jeg har kjøpt så ser du på forrige side Tips: Fjern gjerne bildene når du siterer slik at de samme bildene ikke dukker opp i tråden igjen og igjen Endret April 24, 2020 av danskiii Daniel. og Conquest reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 24, 2020 Share Skrevet April 24, 2020 Dette kommer til å bli veldig bra! MEN! Når får vi se senk og felger på? Jeg stemmer for montering akkurat nå. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 24, 2020 Forfatter Share Skrevet April 24, 2020 Just now, ahj said: Dette kommer til å bli veldig bra! MEN! Når får vi se senk og felger på? Jeg stemmer for montering akkurat nå. Haha, som nevnt på sist side, ila helgen ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet April 24, 2020 Share Skrevet April 24, 2020 (endret) På 22.4.2020 den 17.52, danskiii skrev: Da kommer disse på søndag Originale style 128. 21"x9 et22 foran 245/35 21"x10 et32 bak 285/30 [...] Vil ikke det subbe? Hmm.. hvordan slette bilde man siter.. Endret April 24, 2020 av Saltkjelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2020 Share Skrevet April 24, 2020 7 timer siden, ahj skrev: Dette kommer til å bli veldig bra! MEN! Når får vi se senk og felger på? Jeg stemmer for montering akkurat nå. Tiltredes!@Conquest Du sletter bildet ved å trykke på det og slette med delete/pil-tilbake-knappen, eller ved å viske ut teksten som da også tar med seg bildet. danskiii, ahj og Conquest reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 24, 2020 Forfatter Share Skrevet April 24, 2020 1 hour ago, Saltkjelen said: Tiltredes!@Conquest Du sletter bildet ved å trykke på det og slette med delete/pil-tilbake-knappen, eller ved å viske ut teksten som da også tar med seg bildet. Tiltredes? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2020 Share Skrevet April 24, 2020 4 minutter siden, danskiii skrev: Tiltredes? 😅 Tiltredes (støttes/slutte seg til/stemmer for det/enig) ift. kommentaren til @ahj om at du skulle "montere akkurat nå". danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 24, 2020 Share Skrevet April 24, 2020 Dette blir bra danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 25, 2020 Share Skrevet April 25, 2020 Dette var en ny kombo for meg, men såg helt utrolig bra ut på bildet! Rett og slett innertier dette 👌🏻 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 25, 2020 Forfatter Share Skrevet April 25, 2020 (endret) Må desverre skuffe mtp senk denne helga da KW kittet mitt viste seg å ha en knukken fjær............ Lønner seg ikke alltid å prøve å spare penger på nytt 😕 Endret April 25, 2020 av danskiii liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 26, 2020 Forfatter Share Skrevet April 26, 2020 Hjulene kommer ikke før på tirsdag fikk jeg beskjed om idag fra fraktselskap, lite som gikk veien denne helga... Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå