lagunilla Skrevet Juli 31, 2019 Share Skrevet Juli 31, 2019 19 timer siden, Saltkjelen skrev: @lagunilla Dere klippet vel og skjøtet HSD-kablene tidligere? Jo, ble nesten aldri bra😛 Derfor har vi sluttet med å skjøte. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 7, 2019 Forfatter Share Skrevet August 7, 2019 Hva sier folket til om å sette på m5 fanger foran samt m5 forskjermer? Uten noe m5 emblemer selvfølgelig! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 7, 2019 Share Skrevet August 7, 2019 4 minutter siden, danskiii skrev: Hva sier folket til om å sette på m5 fanger foran samt m5 forskjermer? Uten noe m5 emblemer selvfølgelig! 😊 Jeg stemmer nei. Gå heller for Msport. Marius2002 og Steinark84 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 7, 2019 Share Skrevet August 7, 2019 ^ what he said Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 7, 2019 Forfatter Share Skrevet August 7, 2019 24 minutter siden, ahj skrev: Jeg stemmer nei. Gå heller for Msport. 21 minutter siden, Marius2002 skrev: ^ what he said Men er det virkelig så galt da mtp så mange e34/e39/e60 som går med m5 😅 nesten som det er helt vanlig å sette på m5 føler jeg.. 😅 Vil ikke ha 4 utblås bak da, det syns jeg blir for mye på en 3liter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 7, 2019 Share Skrevet August 7, 2019 Vel, prøv å skille E34, E39 og E60 M5 mot M-Sport(frontfangere). Fullt mulig, men man må vite detaljene for å se forskjell uten å måtte studere F10 M5 mener jeg har større forskjell fra M Sport enn dens forgjengere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet August 7, 2019 Share Skrevet August 7, 2019 Go Alpina 🤩 Carlsius og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 7, 2019 Forfatter Share Skrevet August 7, 2019 7 minutter siden, Tony Soprano skrev: Go Alpina 🤩 Hadde det ikke sett så 'aftermarket' ut så hadde jeg vurdert det faktisk! Men klarer ikke å like det desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 7, 2019 Share Skrevet August 7, 2019 M-sportfanger uten tåkelys 👍 Synes M5-fanger er fyfy. Walkabout, danskiii og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 7, 2019 Share Skrevet August 7, 2019 Msport med 535d eksos kan jo bli veldig lekkert. Evt bare liten diskre leppe foran samt felger og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 7, 2019 Share Skrevet August 7, 2019 (endret) Jeg stemmer for facelift-fanger, da får du på plass originale LED tåkelys også. Da slipper du bytte resten også. Det med en leppe er kult, type som bildet her Endret August 7, 2019 av Walkabout papertiger, mslello, MarcusSteffensen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 7, 2019 Forfatter Share Skrevet August 7, 2019 3 timer siden, Walkabout skrev: Jeg stemmer for facelift-fanger, da får du på plass originale LED tåkelys også. Da slipper du bytte resten også. Det med en leppe er kult, type som bildet her DEN der likte jeg! 😍 Walkabout og MarcusSteffensen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 7, 2019 Share Skrevet August 7, 2019 1 time siden, danskiii skrev: DEN der likte jeg! 😍 +1, det var stilrent og lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 7, 2019 Forfatter Share Skrevet August 7, 2019 bare fjerne tåkelys så er det top notch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 13, 2019 Forfatter Share Skrevet August 13, 2019 Bilen skal etter (nye) planen ankomme Drammen i morgen ila dagen. @liffi makser ut brobeans skalaen og henter den der samt kjører den opp til meg neste helg! Oh yeah! Ventingen er drepen 😂 ogee1, liffi, FTE og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå