Ampera Skrevet Januar 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2021 24 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Til sist så vil jeg si at jeg ble mektig imponert av de 0-100 målingene dine. Både på snø og tør vei, under 3 sek til 100 gjør jo praktisk talt at du er den raskeste i trafikken. Nei...jeg vil ikke høre snakk om noen Teslaer da 98% av de på norske veier ikke er den varianten som gjør 0-100 raskere enn dette. Det var 0 - 80, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 31, 2021 Share Skrevet Januar 31, 2021 5 minutter siden, Ampera skrev: Det er registret 12 stk, av disse var 4 solgt nye, resten er import. Opel Vectra Turbo 4 X 4 førstegangsregistrert i perioden 1993-1997 12 kjøretøy funnet. Var det jeg og ville sagt . Husker når jeg var i gamet med Opel ,så mente jeg det var 5 nye i Norge ,men her har du rett.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 31, 2021 Share Skrevet Januar 31, 2021 2 timer siden, Ampera skrev: Det var 0 - 80, Åja, det var da en merkelig måte å måle akselerasjon på 😅 Men når det er sagt, så er det flere uavhengige magasiner som har målt F90 M5 Competition til under 3 sek på 0-100. Var vel derfor jeg da automatisk tenkte 0-100 tall når jeg så målingene dine. Virker som at 2,9 sek klarer alle, mens Car and Driver klarte 2,75 sek. Det er latterlig raskt, du rekker nesten ikke å tenke en gang før du når 100 km/t. hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2021 Ny kartoppdatering innstalert. sveigis, Chris A, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 18, 2021 Forfatter Share Skrevet April 18, 2021 Nå er det rett før jeg går på veggen! Har 2 biler som står i garasjen og skriker etter vask og sommerdekk. Det er ikke enkelt når du selv føler deg invalid. Ser nå lyset i tunnelen, men enda over 2 lange uker til jeg kan ut å kjøre disse. Kjøre bil med brudd i ankel er ikke enkelt, godt bilen hadde adaptiv cruskontroll. Har aldri hatt så lavt forbruk ned fra fjellet. fupsaker, opienor, Walkabout og 4 andre reagerte på dette 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2021 Da var bilen klargjort med sommerdekk og vask. Bilen har blitt brukt for lite de siste året. Når jeg da tok dagens kjøretur og solen skinte så merket jeg at AC ikke fungerte. Bestilte time for AC service, konstaterte systemet tomt for gass. Ble gjenomført nitrogentest, konstatert skade på kondenser, den må skiftes. Pristilbud ca 18.000.- Var bare å bestille time hos Bavaria. Det er mulig jeg for dekket dette fra superforsikringen, med en egendel på 4000. Bilen har jeg nå hatt i 3,5 år. Hadde serviceavtale frem til 5 år og 60000 km. Bilen skal inn på oljeservice og EU nå i juli, fikk også tegnet ny serviceavtale frem til 10 år og 100000 km. Planen var at jeg skulle selge denne når jeg fikk F90, men jeg kommer til å beholde den. Så nå blir dette min daglig bil i sommer frem til ferien, feriebilen blir F90. Elbilen skal få stå å støve ned. ///M-ini95, Orjan, Skulebollen og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 15, 2021 Share Skrevet Mai 15, 2021 Ikke alle som kan daily en F10 M5 individual for også sette seg i Norges peneste F90 individual til lang tur, Rett og slett helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 15, 2021 Share Skrevet Mai 15, 2021 Det høres ut som en meget fornuftig prioritering, disse to bilene står så fint ved siden av hverandre 👍 Godt du velger å beholde denne 😀 Kondensator til AC har jo blitt en svakhet på F10/11, ikke få slike som er byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2021 I går var muligheten til å tilbringe dagen på Rudskogen, mange gromme biler, men det ble da noen runder. Bilen er helt udramatisk å jage rundt banen, men målte forbruket på en økt, fikk ca 10 min kjøring hvert pass, ble ca 22 km, målte forbruket og den brukte det som tilsvar 3,05 l pr. Mil. mslello, Weltzin, Pekka og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2021 Dagen før den skal på verksted for å ordne AC, godt sommervarmen ikke har kommet enda. Saltkjelen, Pekka, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2021 Så kom sommeren med varme og en fungerende AC, når bilen står ute blir den full av pollen. Tid for vask og parkert i garasjen slik at jeg ikke må vaske hver dag. I dag rundet den 35000 km. Orjan, Ingvaldsen, hemperen og 12 andre reagerte på dette 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mai 29, 2021 Share Skrevet Mai 29, 2021 Litt av en bilpark du har der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juni 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2021 Ferdig med siste dagers transportoppdrag , 1 stk garasje er 6 fulle lass til gjenbruksstasjon. mslello, Sjakalen, S-ibra og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 10, 2021 Share Skrevet Juni 10, 2021 Fantastisk bilde 😊 M5 med henger til søpla ,sånn liker vi . Den fargen på bilen din er absolutt kjempefin Ampera . Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juni 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2021 Gammel MC på årets første kjøretur, resulterte i lekkasje på bremse slange til forhjul. BMW har ikke, utgått. Fikk laget nye fra Svensk firma, leverte med UPS etter 3 dager. Fra 1 del til 3 deler. De bestilte slangene skulle vært 5 cm kortere, men nå er det enkelt å bytte. Her er link til siden. https://www.speeding.no/p/bremsesystem/bremseslange-bremseror/bygg-din-egen-bremseslange/bygg-din-egen-bromsslang.html Orjan, Saltkjelen, hsd og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå