Ampera Skrevet Mars 23 Forfatter Share Skrevet Mars 23 Håper det blir tørt fremover. Nå begynner jeg å savne noe som lager lyd. Siden disse ikke har blitt brukt siden oktober i fjor ser jeg frem til å begynne å bruke disse i hverdagen. skoglund, BrokeBoi, Chris A og 14 andre reagerte på dette 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 23 Forfatter Share Skrevet Mars 23 Denne hadde absolutt behov for en skikkelig vask. Ron Jeremy, Slavearbeider'n, Syvert og 12 andre reagerte på dette 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 28 Forfatter Share Skrevet Mars 28 Årets første kjøretur! Historisk bilde fra dagens dato for 4 år siden, tiden flyr. sveigis, BrokeBoi, skoglund og 21 andre reagerte på dette 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 28 Share Skrevet Mars 28 Tenker det var stas å få luftet en skikkelig bil igjen 😊 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 1 Forfatter Share Skrevet April 1 Da er det sommerdekk på. Samtidig som hjulskift og grundig vask fikk jeg også montert skvettlapper foran og bak. Kanskje noe mindre møkk på sidene. Må skifte ut folien bak, har løsnet i limet. Ble også vasket grundig utvendig og innvendig. I4 M50 har hatt fri hele påsken. Har kost meg med F90, det var litt rart å fylle bensin igjen, har ikke hatt sugerør ned i lommeboka siden oktober i fjor. 35 mil ble bensin for kr. 850. Merker at det er billig å kjøre el. Har brukt 130 kw i mars, i kroner er det ca 100. Dette på 550 km. Morten B, idapederse, Syvert og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 2 Share Skrevet April 2 Er det standarddim på dekk på sommerhjulene på i4? Syntes de så litt bøsere ut enn jeg husker fra min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 2 Forfatter Share Skrevet April 2 52 minutter siden, fupsaker skrev: Er det standarddim på dekk på sommerhjulene på i4? Syntes de så litt bøsere ut enn jeg husker fra min. Har gått opp en profil, har 255/40 x 20 og 285/35 x 20 med 15 mm spacer alle hjul. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 2 Share Skrevet April 2 58 minutter siden, Ampera skrev: Har gått opp en profil, har 255/40 x 20 og 285/35 x 20 med 15 mm spacer alle hjul. Takk, skal få fatter over på det når han må bytte på sin. Passer liksom mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 19 Forfatter Share Skrevet April 19 1 ble til 2. Fahad, ahj, Morten B og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 28 Forfatter Share Skrevet April 28 Noen bilder fra kalde timer på Bjerke. Morten B, Lars89, Ron788m og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet April 28 Share Skrevet April 28 Den M5en din ser meget fin ut på bilder, men live var den rett og slett skikkelig flott. 👌 Saltkjelen og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 28 Share Skrevet April 28 Kondolerer med været! Regna litt sørpå også, men ble bra etterhvert. Skyhøyt nivå på bilene som vanlig ser jeg. Får satse på sol på Rudskogen 🤞 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 4 Forfatter Share Skrevet Mai 4 Sol og varme, dette var årets første kjøretur. Ble en lang tur i herlig vær. Lengre enn hele fjorårets kjøring. fupsaker, RNJ, E.C. og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 5 Forfatter Share Skrevet Mai 5 Første oppstart siden oktober, normale verdier. hanssae, sdhild99, KireS og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet Mai 6 Share Skrevet Mai 6 Ampera: Du er en utrolig heldig mann som har både F10 M5 og F90 M5! Jeg prøvekjørte en i4 M50 og bilen flyr jo lavt, i tillegg til at den var en drøm å kjøre. Men for meg som er petrolhead savner jeg motorlyden fra en forbrenningsmotor. Jeg har hatt M5 som min favorittbil i 25 år men har kun prøvekjørt E34 M5 (eier) og E39 M5. Jeg har i årevis hatt lyst til å prøvekjøre F10 og F90 M5 men aldri fått muligheten. Spørsmål: Du som har både i4 M50, samt F10 og F90 M5, vil du si at det er noe eget med lyden fra en "skikkelig" motor kontra i4 M50, til tross for at i4 M50 trolig er raskere enn F10 M5? Kjenner du på at du mangler noe for å for skikkelig godfølelsen når du kjører elbilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå