Ampera Skrevet Juli 21 Forfatter Share Skrevet Juli 21 Da var denne tilbake fra helgetur. Trenger sårt en vask. Som min sønn sa, har ikke vasket den, du er aldri fornøy med det jeg gjør. 😄 fupsaker, ///M-ini95, BrokeBoi og 11 andre reagerte på dette 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 29 Forfatter Share Skrevet Juli 29 Når andre nyter ferie og biltur har jeg brukt siste uka til å fornye uteplassen. Det er bare 12 år siden det ble lagt Sibirsk lerk, dette skulle være like holdbart som impregnert. Det stemmer ikke. Gulvet råtner på rot. For en jobb,. Gårsdagen gikk med til å rydde og levere på fyllinga. sveigis, norbakken, Dusy og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 30 Share Skrevet Juli 30 Å pusle med litt hjemmeprosjekter som dette er jo bare kos. Grei dimensjon på de terrassebordene der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Juli 30 Share Skrevet Juli 30 12 hours ago, Ampera said: Når andre nyter ferie og biltur har jeg brukt siste uka til å fornye uteplassen. Det er bare 12 år siden det ble lagt Sibirsk lerk, dette skulle være like holdbart som impregnert. Det stemmer ikke. Gulvet råtner på rot. For en jobb,. Jeg vet ikke hvilken selger du har møtt på men på gulv er det ikke like lang holdbart. Sibirsk Lerk tåler sirka det sammen når brukt som bekledning til vegg men på gulv er det ikke noe sarlig bedre siden vannet trekker inn lettere og gjerne på gulv blir det stående litt vann. Så de blir mye lengre fuktig en de burde. Når brukt som bekledning er dette i mindre måte problematisk... hilsen en som har vært importør av treverk 5 år siden Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 30 Forfatter Share Skrevet Juli 30 1 time siden, Saltkjelen skrev: Å pusle med litt hjemmeprosjekter som dette er jo bare kos. Grei dimensjon på de terrassebordene der.. de er 28 x 220 mm royalimpregnert. Består av 5 staver som er limt. fupsaker, Orjan, mslello og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 3 Forfatter Share Skrevet August 3 Måtte nyte det fine været. Tok en lang kjøretur på småveier. Bare kos. idapederse, Saltkjelen, fupsaker og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 8 Forfatter Share Skrevet August 8 Bestilte noe fra USA på mandag, det ble levert på døra hjemme i dag kl.10.00 Orjan, Reef89, BrokeBoi og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 26 minutes ago, Ampera said: Bestilte noe fra USA på mandag, det ble levert på døra hjemme i dag kl.10.00 Dinan... Hva for spennende greier er dette da😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 Cold Air Intake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 8 Forfatter Share Skrevet August 8 2 timer siden, BrokeBoi skrev: Cold Air Intake? Stemmer nok det ++! BMWE39turbo, hemperen, Marius2002 og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 11 Forfatter Share Skrevet August 11 Dager som disse er perfekt for å ta en tur med MC. Rundet hele 38000 km i dag. mslello, fupsaker, Slavearbeider'n og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 11 Share Skrevet August 11 Har lest noe om Dinan Helmer . Er dette et firma i Amerika som spesialiserer seg på trim / mods til Bmw ? Ser bla at det er stort å finne e34 i Amerika med Dinan options. Bla mener jeg de hadde kompressor bygg til 540 feks . Og ja idag må der være fint å kjøre mc idag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 11 Forfatter Share Skrevet August 11 2 minutter siden, sveigis skrev: Har lest noe om Dinan Helmer . Er dette et firma i Amerika som spesialiserer seg på trim / mods til Bmw ? Ser bla at det er stort å finne e34 i Amerika med Dinan options. Bla mener jeg de hadde kompressor bygg til 540 feks . Og ja idag må der være fint å kjøre mc idag 😊 Ja, de har til flere enn BMW. Har mye, sjekket E 34, de har diverse til denne bil. https://www.dinancars.com sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 12 Forfatter Share Skrevet August 12 Litt mer carbon. skoglund, papertiger, Morten B og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 12 Share Skrevet August 12 Et rimelig massivt motorrom i denne ja.😎 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå