hanssae Skrevet Juli 31, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2022 17 hours ago, Tony Soprano said: Nydelig kjøremaskin ! Gratulerer 😊 Helt utrolig hvor godt E85 har holdt seg ! Fremtidsrettet ved lansering og moderne selv i 2022 ! Cred Chris Bangle 👊 Nei la vi lage en verdensomspennende underskriftskampanje og få mannen tilbake hos BMW der han hører hjemme😄 Tusen takk ☺️ Ja han kunne sine saker han 👌 12 hours ago, Fredrik 90 said: Gratulerer med artig og sjelden Alpina. Dette er nok en litt glemt og oversett modell, gøy at du fikk fatt i en slik 👍 Tusen takk ☺️ Ja dette skal bli kjekt 😛 12 hours ago, Olaandref said: Gratulerer, virkelig en fin liten sak du har funnet deg der 👌😃 Tusen takk ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 31, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2022 (endret) 8 hours ago, kkmE30m50 said: Gratulerer😃👍 denne må du komme på treff med😛 litt lyst på slik en selv så hadde hvert gøy og studert litt😛 ta masse bilder fra tur å henting og om det er andre alpinaer rundt👍😃 Tusen takk ☺️ Ja jeg må nok ta meg en luftetur . Å ta bilder av ALPINA'er blir ikke noe problem , her er et knippe av samlingen hans 😎🤩 Så vidt det går an å skimte min 😁 Endret Juli 31, 2022 av hanssae tambur4, Orjan, skoglund og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 31, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2022 (endret) Gleder meg som en liten unge . . . . Spoiler Endret Juli 31, 2022 av hanssae skoglund, Ampera, Tony Soprano og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 1, 2022 Share Skrevet August 1, 2022 Gratulerer! Det der var en tøff sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet August 1, 2022 Share Skrevet August 1, 2022 På 31.7.2022 den 7.45, hanssae skrev: Tusen takk ☺️ Ja jeg må nok ta meg en luftetur . Å ta bilder av ALPINA'er blir ikke noe problem , her er et knippe av samlingen hans 😎🤩 Så vidt det går an å skimte min 😁 Er det noe annet til salgs i denne samlingen ? Gjerne noe blått til høyre i bildet der 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 2, 2022 Forfatter Share Skrevet August 2, 2022 17 hours ago, mslello said: Gratulerer! Det der var en tøff sak! Tusen takk 9 hours ago, Tony Soprano said: Er det noe annet til salgs i denne samlingen ? Gjerne noe blått til høyre i bildet der 😊 Blir nok ikke lett å reise derfra uten å være litt blank i øynene 🤩 Det er en utrolig samling han har , i tillegg til dei på bildet så har han også en B6 Cab . . . . . . . fupsaker, KKME30, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 2, 2022 Share Skrevet August 2, 2022 På 31.7.2022 den 7.45, hanssae skrev: Tusen takk ☺️ Ja jeg må nok ta meg en luftetur . Å ta bilder av ALPINA'er blir ikke noe problem , her er et knippe av samlingen hans 😎🤩 Så vidt det går an å skimte min 😁 Herregud her var mye flott 😊 Skjønner at du gleder deg masse 😎 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 2, 2022 Share Skrevet August 2, 2022 Dette er hellig grunn, jøsses! Flott skue, vanskelig å ikke bli blank i øynene 🥹 hanssae og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 2, 2022 Share Skrevet August 2, 2022 Jeg har inntrykket av at Nederlendere generelt sett er ett veldig bilinteressert folk, mye store og flotte bilsamlinger der. De har jo som i Norge ganske stive nybilpriser har jeg hørt, men likevel er det bra standard på veldig mye av entusiast miljøet der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 21, 2022 Forfatter Share Skrevet August 21, 2022 (endret) Hjemme med ROADSTEREN etter en fantastisk tur fra Groningen , Via Tyskland og Danmark i nydelig vær.,ferge over Elben og fra Thyborøn og innom Hvide Sande . For ein bil 😍 opplevelsen blir nok forsterket av at jeg aldri har kjørt en 2 seter cab 🤓 Selgeren var en ekte entusiast men en enorm samling og glødende i nterresse. 18 åringen rundet 98 k på turen, både ser og kjennes ut som yngre og mindre Endret August 21, 2022 av hanssae Tony Soprano, E.C., N.E.W. og 18 andre reagerte på dette 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 21, 2022 Share Skrevet August 21, 2022 Lekkert, og gratulerer så mye! Kjenner mer og mer sugen etter E85. For et design! hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 21, 2022 Share Skrevet August 21, 2022 Jeg hadde vært godt svett i henda om jeg skulle løfte biler så nærme taket med løftebukken 😅 Gratulerer med ny bil! hanssae og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 21, 2022 Forfatter Share Skrevet August 21, 2022 10 minutes ago, E.C. said: Jeg hadde vært godt svett i henda om jeg skulle løfte biler så nærme taket med løftebukken 😅 Gratulerer med ny bil! Ja jeg også, var snakk om millimeter på alle tre 🤯 Han hadde stålkontroll på dette Tusen takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 21, 2022 Forfatter Share Skrevet August 21, 2022 27 minutes ago, Saltkjelen said: Lekkert, og gratulerer så mye! Kjenner mer og mer sugen etter E85. For et design! Tusen takk 🙂 Første gang jeg ser E85 på nært hold og er virkelig imponert 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 22, 2022 Share Skrevet August 22, 2022 Gratulerer så mye igjen Hans Gleder meg virkelig til å ta denne herligheten i nærmere øyesyn. hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå