Gå til innhold

hanssae
 Share

Anbefalte innlegg

15 hours ago, sveigis said:

Lekkert 🤩

Tusen takk 🙂

14 hours ago, papertiger said:

Ser svært så bra ut dette her! En trommel for trykkluft også? 

Takk for det 🙂 jeg går for Garage 15 sin løsning med luft og strøm trommler i ett av benkeskapene. 

13 hours ago, Saltkjelen said:

Ja, dette er bare lekkert! Gleder meg til å detaljprosjektere min garasje ila vinteren. :) 

Tusen takk for det 🙂 Ja det utrolig kjekt å planlegge noe sånt,  det er første gangen jeg har anledning til å få det som jeg vill,  blir helt gira 😁

Pga kommunen fikk jeg i tillegg 6 mnd ufrivillig ekstra tid som ble brukt til nettshopping av mer eller mindre nyttige ting og pynt som skal inn 😄

14 minutes ago, m-blå said:

Dette blir meget bra 👌

Tusen takk 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut 😊 Kor mange m2 er den? Min er kun på 50 og det er ikke mer enn stort nok til en bil om man skal ha litt armslag 😅 

 

Hvor mye betalte du for slangetrommel fra Tess? Er det stålarmert slange som ligger "død" som på litt påkostede HT spylere? 

Må få dette i min garasje også

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Fredrik 90 said:

Herlighet for en drømmegarasje dette her blir 👍

Tusen takk 🙂 Etter mye tenking og surfing er nok dette det nærmeste jeg klarer å komme drømmegarasjen min ☺️

1 hour ago, Skulebollen said:

Ser veldig bra ut 😊 Kor mange m2 er den? Min er kun på 50 og det er ikke mer enn stort nok til en bil om man skal ha litt armslag 😅 

 

Hvor mye betalte du for slangetrommel fra Tess? Er det stålarmert slange som ligger "død" som på litt påkostede HT spylere? 

Må få dette i min garasje også

 

Tusen takk 🙂 den er 75  ( 7 x 11 ) og jeg håper å få plass til 3 biler og 2 sykler 😁

Jeg fikk begge tromlene for 9700 med en god rabatt, 250 bar 20 meter 

Har ikke hatt liv i den enda så jeg vet ikke om den ligger i ro 😏

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...