Saltkjelen Skrevet November 14, 2023 Share Skrevet November 14, 2023 Ja, dette er bare lekkert! Gleder meg til å detaljprosjektere min garasje ila vinteren. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet November 15, 2023 Share Skrevet November 15, 2023 Dette blir meget bra 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 15, 2023 Forfatter Share Skrevet November 15, 2023 15 hours ago, sveigis said: Lekkert 🤩 Tusen takk 🙂 14 hours ago, papertiger said: Ser svært så bra ut dette her! En trommel for trykkluft også? Takk for det 🙂 jeg går for Garage 15 sin løsning med luft og strøm trommler i ett av benkeskapene. 13 hours ago, Saltkjelen said: Ja, dette er bare lekkert! Gleder meg til å detaljprosjektere min garasje ila vinteren. Tusen takk for det 🙂 Ja det utrolig kjekt å planlegge noe sånt, det er første gangen jeg har anledning til å få det som jeg vill, blir helt gira 😁 Pga kommunen fikk jeg i tillegg 6 mnd ufrivillig ekstra tid som ble brukt til nettshopping av mer eller mindre nyttige ting og pynt som skal inn 😄 14 minutes ago, m-blå said: Dette blir meget bra 👌 Tusen takk 🙂 Ampera og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 22, 2023 Forfatter Share Skrevet November 22, 2023 La det bli lys . . . . 😎 Veldig fornøyd med led panelene, og det er bra at dei kan dimmes når det skal være koselig 😏 Lars S, sveigis, Skulebollen og 16 andre reagerte på dette 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 22, 2023 Share Skrevet November 22, 2023 Hvilke LED-panel bruker du? Ser meget bra ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 22, 2023 Forfatter Share Skrevet November 22, 2023 Takk for det @StigJ Kjøpte disse fra Nordic Led Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 22, 2023 Share Skrevet November 22, 2023 Herlighet for en drømmegarasje dette her blir 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 22, 2023 Share Skrevet November 22, 2023 Ser veldig bra ut 😊 Kor mange m2 er den? Min er kun på 50 og det er ikke mer enn stort nok til en bil om man skal ha litt armslag 😅 Hvor mye betalte du for slangetrommel fra Tess? Er det stålarmert slange som ligger "død" som på litt påkostede HT spylere? Må få dette i min garasje også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 22, 2023 Forfatter Share Skrevet November 22, 2023 2 hours ago, Fredrik 90 said: Herlighet for en drømmegarasje dette her blir 👍 Tusen takk 🙂 Etter mye tenking og surfing er nok dette det nærmeste jeg klarer å komme drømmegarasjen min ☺️ 1 hour ago, Skulebollen said: Ser veldig bra ut 😊 Kor mange m2 er den? Min er kun på 50 og det er ikke mer enn stort nok til en bil om man skal ha litt armslag 😅 Hvor mye betalte du for slangetrommel fra Tess? Er det stålarmert slange som ligger "død" som på litt påkostede HT spylere? Må få dette i min garasje også Tusen takk 🙂 den er 75 ( 7 x 11 ) og jeg håper å få plass til 3 biler og 2 sykler 😁 Jeg fikk begge tromlene for 9700 med en god rabatt, 250 bar 20 meter Har ikke hatt liv i den enda så jeg vet ikke om den ligger i ro 😏 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 22, 2023 Forfatter Share Skrevet November 22, 2023 Godt å endelig begynne å henge opp noe av det som har samlet seg i ventetiden 🙂 norbakken, E.C., sveigis og 17 andre reagerte på dette 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 30, 2023 Forfatter Share Skrevet November 30, 2023 Nå begynner det å dra seg til , føler at jeg har tatt et valg 😁😄 Saltkjelen, tennbrikket, norbakken og 17 andre reagerte på dette 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Desember 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2023 Hadde det ikke vært for snøen nå så hadde bilene og syklene vært på plass 🙂 Er veldig fornøyd og gleder meg til resten 😁 Kolstad Jr., papertiger, Emilsen og 27 andre reagerte på dette 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Desember 5, 2023 Share Skrevet Desember 5, 2023 Satte garasjen (og bilparken) din på ønskelista mi til jul😅 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 5, 2023 Share Skrevet Desember 5, 2023 Fantastisk, rett og slett fantastisk 😀 Her vil dine biler passe perfekt inn 👍 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 6, 2023 Share Skrevet Desember 6, 2023 Dette er jo selve drømmegarasjen du har smidd sammen her . Simpelthen perfekt 😊 Den innredningen var virkelig på sin plass her . hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå