StigJ Skrevet Desember 6, 2023 Share Skrevet Desember 6, 2023 Jeg inviterer meg selv herved på kaffi i garasjen din til våren hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Desember 6, 2023 Share Skrevet Desember 6, 2023 Mangler bare avrenningsrist for vann for vask av bil inne om vinteren? Kort oppsummert: Min drømmegarasje. hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Desember 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2023 15 hours ago, laffe said: Satte garasjen (og bilparken) din på ønskelista mi til jul😅 Det blir spennende Virket ikke hos meg 😄 15 hours ago, Fredrik 90 said: Fantastisk, rett og slett fantastisk 😀 Her vil dine biler passe perfekt inn 👍 Tusen takk 😃 Ja det blir bra , og i tillegg så skal der stå en Chevrolet Roadster 1934 og to Ducatier 😛 7 hours ago, sveigis said: Dette er jo selve drømmegarasjen du har smidd sammen her . Simpelthen perfekt 😊 Den innredningen var virkelig på sin plass her . Tusen takk 😃 Det har vært mye spekulering og jeg føler jeg har truffet blink 6 hours ago, StigJ said: Jeg inviterer meg selv herved på kaffi i garasjen din til våren Ja du er hjertelig velkommen Stig 😃 Og jeg har og lyst å besøke Påddebua di 👍 4 hours ago, fupsaker said: Mangler bare avrenningsrist for vann for vask av bil inne om vinteren? Kort oppsummert: Min drømmegarasje. Vurderte det , men vil ikke styre med det inne , er ikke så harde vintere hos meg så det blir ute og forte seg inn i varmen 😁 sveigis, fupsaker og laffe reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Desember 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2023 (endret) The driving machine among the roadsters turns 20 Tiden går . . . . Jeg synest den holder seg fantastisk bra både ytelse og utseendemessig 🤩 En herlig kjøremaskin Endret Desember 7, 2023 av hanssae Syvert, StigJ, Kolstad Jr. og 7 andre reagerte på dette 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 Lekkert oppholdsrom for lekre kjøretøy! Hvilke(n) Ducati er det som skal få plass der da? Og Roadsteren er absolutt "zeitlos" 😍 Ampera, Marius2002, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Desember 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2023 2 hours ago, Orjan said: Lekkert oppholdsrom for lekre kjøretøy! Hvilke(n) Ducati er det som skal få plass der da? Og Roadsteren er absolutt "zeitlos" 😍 Takk for det 😃 Det blir 2 Tyskere , 2 Italienere og 1 Amerikaner der inne , så det blir litt av hvert 😍 916 skal stå på teppet under peisen 😎 Diavelen har ikke fått plass enda , jeg får se etter hvert Chevrolet Roadster 1934 skal stå innerst i hjørnet StigJ, Skulebollen, Ampera og 5 andre reagerte på dette 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 Utrolig flott garasje! En drøm for de fleste av oss. Diavel er en rå sykkel. Hadde en helt lik i 2015/16. Med samme Zard-bakpotte. hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 916 må være noe av det vakreste som triller på to hjul! 😍 papertiger og hanssae reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Desember 23, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2023 To skapelser jeg aldri blir lei av å se på 🤩 Er så imponert over Mr Tamburini som tryllet frem 916 for 30 år siden og tok MC verden med storm , den er helt magisk den dag i dag. Og med fyr i peisen og en F06 som har vært innom ALPINA en tur vedsiden av , så blir jeg bare sittende å se , lenge . . . God Jul folkens 🎄 HelgePer, Saltkjelen, laffe og 12 andre reagerte på dette 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 23, 2023 Share Skrevet Desember 23, 2023 Riktig god jul! hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Januar 9 Forfatter Share Skrevet Januar 9 90 åringen på vei hjem 🤩 Dei laget store biler på 30 tallet 🙂 Skulebollen, Saltkjelen, StigJ og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Januar 13 Forfatter Share Skrevet Januar 13 Endelig alle på plass 🤩 mslello, KKME30, Weltzin og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 13 Share Skrevet Januar 13 Fantastisk. Dette slepedraget du har på gamlingen, hva er dette for noe? Sånn sak de bruker til å slepe biler etter bobiler og denslags? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 14 Share Skrevet Januar 14 2 timer siden, hanssae skrev: Endelig alle på plass 🤩 Fantastisk 👍🏻👌💪🏻💪🏻 nydelig garasje med «interesant» innhold 😉👌 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Januar 15 Forfatter Share Skrevet Januar 15 On 1/13/2024 at 11:38 PM, awt said: Fantastisk. Dette slepedraget du har på gamlingen, hva er dette for noe? Sånn sak de bruker til å slepe biler etter bobiler og denslags? Tusen takk 🙂 Det er en firkant bjelke med et hengerfeste og et vinkelhjern festet til støtfangerfestet 😏 Hjemmelaget og passer best i ødemarka og grisgrendte strøk 😎😅 Skulebollen, Ampera, awt og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå