opienor Skrevet Desember 18, 2019 Share Skrevet Desember 18, 2019 (endret) Her er min 2015-modell M4 F82 i Sapphire Black (produsert sommeren 2014)🖤 Har drømt om å eie en M-modell siden jeg var liten gutt, og på senvinteren i år ble drømmen en realitet! Denne bilen kjøpte jeg brukt av en kollega som har eid en rekke tøffe BMW´er. Da han kjøpte denne fikk jeg tilbud om å kjøpe en M3 E92, men økonomi og timing spilte dessverre ikke på lag. Da jeg kjøpte bilen var den helt standard bortsett fra endel sorte plastdetaljer som forrige eier satte på (grill, sidegjeller osv). Etter at jeg tok over fikk bilen først M Performance-eksos med titanstusser og karbondiffuser nå i høst. Anlegget ble montert som demonstrasjon på Bilia Skøyens høsttreff. Nå nylig har jeg fått montert frontsplitter i plast, karbondetaljer på inntakene foran, sideskjørt i plast og karbonspoiler. Alle delene er M Performance. Stor takk til lagunilla som var så grei å montere delene! Siste touch var å hente bilen i går etter at frontsplitteren har blitt lakkert i bilens farge. Veldig fornøyd med resultatet. Jeg elsker denne bilen!😍 Legger ut noen bilder av bilen slik den ser ut i dag, samt utstyrsliste. Kommer til å legge ut flere bilder og info etterhvert. Modell: 3R91 M4 Coupé Farge: 475 Safirsort metallic Interiør: X3SW Helskinn Merino Sort Ekstrautstyr: ZNP - Navigationspaket 1CA - Fabrikkode 2MK - M DKG Drivelogic 2PA - Hjulbolter med tyverisikring 2VB - Dekktrykksmonitor 2VF - Adaptive M suspension 2VZ - LM felg 437 Dobbelteke sort 19" 230 - Fabrikkode 248 - Oppvarmbart ratt 3AG - Ryggekamera 302 - Alarm 322 - Comfort Access 4AE - Midtarmlene foran, skyvbart 4LX - Highlight trim finishers Black Chrome 4MC - Interiørlister "Karbonfiber" 415 - Solgardin for bakvindu, elektrisk 420 - Solbeskyttende vinduer 423 - Gulvmatter i velour 428 - Varseltrekant og førstehjelpssett 430 - Aut. avblendbare utvendige speil inkl. 431 - Aut. avblendbare innvendige speil 459 - Elektrisk setejustering 488 - Korsryggstøtte foran 490 - Justerbar seteryggbredde 493 - Oppbevaringspakke 494 - Oppvarmbare forseter 5AC - Fjernlysassistent 5AG - Lane Change Warning 5AL - Active Protection 5AS - Driving Assistant 5DA - Deaktivering av passasjerkollisjonsputen 5DL - Surround View 502 - Lyktespylersystem 508 - Park Distance Control (PDC) 521 - Regnsensor 534 - Klimaautomatikk 544 - Dynamisk cruise control 548 - Speedometer med kilometertelling 552 - Adaptive LED lykter 563 - Lyspakke 575 - Ekstra 12V-uttak 6AC - Intelligent emergency call 6AE - TeleServices 6AK - [ZNP] ConnectedDrive Services 6AM - Real Time Traffic Information 6AN - Concierge Services 6AP - [ZNP] Remote Services 6AR - Internet 6NS - [ZNP] Bluetooth Professional 6UH - Traffic Information 609 - [ZNP] Navigasjonssystem Professional 610 - Head-Up Display 654 - DAB+ radio 676 - HiFi Høyttalersystem 698 - Area-Code 2 for DVD 760 - Individual Shadow Line, høyglans 775 - Individual antrasitt taktrekk 8KA - AG kode 8SM - Chassisnummer i frontrute 8TG - AG kode 8TH - Speed Limit Information 850 - Fabrikkode 851 - Tysk språkversjon 885 - Svensk instruksjonsbok/Servicehefte 993 - Årsmodellskod Dato/Kvote Ønsket PW: 16/04/2014 PW Subs.: 45/11/2014 Månedskvote: 11/2014 DW forventet: 49/12/2014 PW AG: 45/11/2014 Endret August 19, 2021 av opienor Marius2002, danskiii, Snagg30 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Desember 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2019 (endret) Liten tur rundt bilen (video): https://drive.google.com/file/d/100undEcvA_cKqFyvrCnqhqqvNSLnL1_9/view?usp=sharing Endret Desember 18, 2019 av opienor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 18, 2019 Share Skrevet Desember 18, 2019 Gratulerer med sikkelig badass bil 😀 Ingenting er som å kjøpe en drømme bil, det er lite som slår den følelsen og eiergleden det gir 👍 opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Desember 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2019 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer med sikkelig badass bil 😀 Ingenting er som å kjøpe en drømme bil, det er lite som slår den følelsen og eiergleden det gir 👍 Takk for det! 😀 Ja det er skikkelig godfølelse😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 18, 2019 Share Skrevet Desember 18, 2019 Flott bil ja, gratulerer opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 18, 2019 Share Skrevet Desember 18, 2019 Gratulerer, moro med M bil ja 😉 opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Desember 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2019 1 time siden, Reef89 skrev: Flott bil ja, gratulerer Tusen takk!👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Desember 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2019 43 minutter siden, FTE skrev: Gratulerer, moro med M bil ja 😉 Takker 😀 Ja veldig moro, som du sikkert vet ser jeg😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 19, 2019 Share Skrevet Desember 19, 2019 Skikkelig råskinn dette. Gratulerer😀 opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Desember 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2019 3 timer siden, Chris A skrev: Skikkelig råskinn dette. Gratulerer😀 Tusen takk! Ja farlig moro det her he he😆 Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Desember 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2019 (endret) Noen bilder fra montering av eksosanlegg på Bilia Skøyen/BMWCCN Oslo og Akershus Høsttreff: Endret Desember 22, 2019 av opienor And-reas, mslello, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 20, 2019 Share Skrevet Desember 20, 2019 Grattis med grombil Jeg synes som regel det er trist med biler uten farge, men ser jo at noen er såpass gromme at det ikke gjør noe Så lenge det er rent er det pent opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Desember 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2019 2 timer siden, StigJ skrev: Grattis med grombil Jeg synes som regel det er trist med biler uten farge, men ser jo at noen er såpass gromme at det ikke gjør noe Så lenge det er rent er det pent 😊 Ja enig i at skikkelig farge på bil ofte ser råere ut. På M4 synes jeg Austin Yellow ser helt magisk ut. Dette var et veldig bra bruktkjøp, så hadde lite jeg skulle sagt på farge, men jeg synes sort er veldig klassisk og sint på en M-bil. Særlig hvis man prøver å holde det stilrent og mørkt. Blir litt Batmobile over det he he. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 20, 2019 Share Skrevet Desember 20, 2019 Gratulerer med herlig kjøremaskin opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Desember 20, 2019 Share Skrevet Desember 20, 2019 Grattis med fet bil! opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå