Snagg30 Skrevet Mandag kl. 13:35 Skrevet Mandag kl. 13:35 Spent på om det er mulig å få storkunde rabatt https://configure.bmw.no/no_NO/configid/exq75qxa Ampera, Saltkjelen, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7
Marius2002 Skrevet Mandag kl. 13:39 Skrevet Mandag kl. 13:39 3 minutter siden, Snagg30 skrev: Spent på om det er mulig å få storkunde rabatt https://configure.bmw.no/no_NO/configid/exq75qxa Flott og annerledes konfig. Skal du ha i4 også? mangler forøvrig vinterhjul i den konfigen.
Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 13:59 Skrevet Mandag kl. 13:59 23 minutter siden, Snagg30 skrev: Spent på om det er mulig å få storkunde rabatt https://configure.bmw.no/no_NO/configid/exq75qxa En fantastisk nydelig fargekombinasjon! Bestilt?
S-Bullaren Skrevet Mandag kl. 18:22 Skrevet Mandag kl. 18:22 (endret) 4 timer siden, Snagg30 skrev: Spent på om det er mulig å få storkunde rabatt https://configure.bmw.no/no_NO/configid/exq75qxa Du må krysse av for premium edition i konfigurasjonen (for kampanjerabatt). Da er prisen på denne 787.400,- Endret Mandag kl. 18:24 av S-Bullaren laffe og fupsaker reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet Mandag kl. 19:05 Skrevet Mandag kl. 19:05 @Marius2002 @Saltkjelen Har fått svar at jeg får stor kunde rabatt, venter på pris. Men sjekker bare litt @S-Bullaren men beholder jeg da samme utstyrs nivå? fupsaker, laffe og Marius2002 reagerte på dette 3
Orjan Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden @Snagg30 - herlig fargekombo! mslello, Marius2002, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6
Snagg30 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 2 timer siden, Orjan skrev: @Snagg30 - herlig fargekombo! Fyy for en farge!! jeg bygde en G81 i tilsvarende farge men her endte prisen på 2.2 million(!) som er helt sykt for en M3. Orjan og fupsaker reagerte på dette 2
Orjan Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 1 time siden, Snagg30 skrev: Fyy for en farge!! jeg bygde en G81 i tilsvarende farge men her endte prisen på 2.2 million(!) som er helt sykt for en M3. Som denne? Tenker uansett at du må ha røde bremsekalipre og ikke blå Lars S og fupsaker reagerte på dette 2
316 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Så rått! Føler meg plutselig kjip som bare kjøpte en helt «plain» en 😬🙈
*MrB* Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 7 minutes ago, 316 said: Så rått! Føler meg plutselig kjip som bare kjøpte en helt «plain» en 😬🙈 De fleste gjør jo det. Og det sparte du nærmere 200k på. Hva er en I4 verdt for deg? Personlig nekter jeg å tro at jeg hadde vært mer fornøyd med en SC individual enn den "kjipe" FC lagerbilen jeg handlet. Andre vil være helt uenig, men flertallet er nok i kategori 1. 316 og laffe reagerte på dette 2
316 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) 21 minutter siden, *MrB* skrev: De fleste gjør jo det. Og det sparte du nærmere 200k på. Hva er en I4 verdt for deg? Personlig nekter jeg å tro at jeg hadde vært mer fornøyd med en SC individual enn den "kjipe" FC lagerbilen jeg handlet. Andre vil være helt uenig, men flertallet er nok i kategori 1. Det er jo først og fremst en bruksbil og jeg tenker jeg lever godt med det som har både E30 og E34 til kos også. 😃 Endret 13 timer siden av 316
Snagg30 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Var ikke så mye rabatt å få på storkunde, havner på 790.000kr ferdig levert Ampera, fupsaker, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4
Ampera Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 2 timer siden, Snagg30 skrev: Var ikke så mye rabatt å få på storkunde, havner på 790.000kr ferdig levert Fremdeles billigere enn det min kom på. Betalte over 900. Saltkjelen reagerte på dette 1
S-Bullaren Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) På 24.11.2025 den 20.05, Snagg30 skrev: @S-Bullaren men beholder jeg da samme utstyrs nivå? Det er rabatt/kampanje fradraget. Har ikke noe med utstyret å gjøre. SuperCharged sin kampanjepris koster fra 659.000 (forutsetter at man legger til premium edition -98.000,- kr) 😉 Så du må krysse av premium edition i BMW sin konfigurator uansett hvilken utstyrs edition du velger (FC eller SC) for å få kampanjerabatten. Når du er ferdig med konfigurasjonen ser du på oversikt lenken nederst for komplett oversikt . Endret 6 timer siden av S-Bullaren
S-Bullaren Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) SC 2026 M Sport Pro M60 fully individual Oppgradert meg fra en 2023 M50 Endret 5 timer siden av S-Bullaren Fikset bilder papertiger, Dusy, Lars S og 8 andre reagerte på dette 10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå