laffe Skrevet Juli 29 Skrevet Juli 29 29 minutter siden, Saltkjelen skrev: Her tror jeg du overtenker. Har en tendens til å gjøre det
Dusy Skrevet Onsdag kl. 18:56 Skrevet Onsdag kl. 18:56 Bilia Furubakken fant ikke ut av seteinnstilling greia. Teknikeren har sendt forespørsel videre opp i systemet. Er det virkelig så vanskelig?
F25x3 Skrevet Torsdag kl. 17:53 Skrevet Torsdag kl. 17:53 Finn-kode: 471018787 Noe ‘feil’ med denne? Intensiverer jakt etter en god nummer to bil. Må bare bli en bmw til..
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 20:35 Skrevet Torsdag kl. 20:35 På 19.8.2026 den 20.56, Dusy skrev: Bilia Furubakken fant ikke ut av seteinnstilling greia. Teknikeren har sendt forespørsel videre opp i systemet. Er det virkelig så vanskelig? At memory knappen viser feil? Det er jo enkelt, kommer opp LIN feil i ISTA. Bare å bestille ny memory knapp.
Dusy Skrevet Torsdag kl. 20:37 Skrevet Torsdag kl. 20:37 2 minutes ago, Saltkjelen said: At memory knappen viser feil? Det er jo enkelt, kommer opp LIN feil i ISTA. Bare å bestille ny memory knapp. Vil du bli med en tur til Bilia Furubakken neste gang den skal inn, Lasse? 😅 Ampera reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 21:13 Skrevet Torsdag kl. 21:13 35 minutter siden, Dusy skrev: Vil du bli med en tur til Bilia Furubakken neste gang den skal inn, Lasse? 😅 Si at de er amatører og reis på Bilia Skøyen i stedet. 😅 Dusy, Ampera og Rita G reagerte på dette 3
papertiger Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 12 hours ago, F25x3 said: Finn-kode: 471018787 Noe ‘feil’ med denne? Intensiverer jakt etter en god nummer to bil. Må bare bli en bmw til.. Ikke slik jeg ser det. Du får en drøyt 3 år gammel i4, men med snart 100k km på nakken. For 30-40 lapper til så får du M50 med ca samme km-stand, men ikke alltid "mer er bedre". Da er M50 gjerne et år eldre. Jeg snuser på e40 selv som nr. 2 bil, selv om kona er mest på iX3 grunnet høyde og praktisk. De begynner å komme bra ned i pris nå, og kanskje du kan få til en enda bedre deal en utropspris på finn, så snakker vi. Verdt å nevne at annonsen sier "delskinn". Det som ikke er alcantara er sensatec/kunstskinn.
F25x3 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ja her kjører sjefen ix3. Blir enten i4 eller ix1 på meg, kanskje ix1 så vi har en awd når det trengs. Liker å sitte litt høyt etter 10 år i x3 formatet. Lykke til med jakten 😊 Jeg har kikket innom det aller meste av elbiler på markedet, men jeg har enda en gang kommet til at ingen av de andre merkene er bmw. Alltid noe å sette en finger på. Nærmest er Audi, men q4 etron appellerer ikke helt.
papertiger Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hadde det ikke vært for den tvilsomme kvaliteten på VAG sine elbiler hadde jeg kunne vurdert etron 50/55. ioniq5 har du også, men både mine foreldre og alle andre i den generasjonen kjører den bilen. Det er imagecrash nok for meg. Så lander også tilbake på BMW.
Lars89 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Får ny Zeekr 7gt rwd med 10 års garanti for 399k. Det er en sterk konkurrent til brukt premium i mine øyne. laffe reagerte på dette 1
F25x3 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 8 minutter siden, Lars89 skrev: Får ny Zeekr 7gt rwd med 10 års garanti for 399k. Det er en sterk konkurrent til brukt premium i mine øyne. Fin bil, kanskje det nest-peneste kinesiske etter Polestar? Hyundai/Kia er nok gode biler, men sakker akterut på design og min opplevde kjøreglede.. Hørt mye rart om Etron men i riktig variant er det meget flotte biler..
Marius2002 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Kjør på med elektrisk BMW. En kan gjøre gode bruktkupp på både i4 og iX3. Jeg kunne gjerne tenkt meg i4, enda en drømmebil selv om X3en trakk det lengste strået denne gang. laffe reagerte på dette 1
DrSakke Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg må si at i4 virker å være en særdeles solid bil, har en kompis med i4 m50 bilen er 3,5 år gammel og gått nå ca 180 000km, ei bærekule foran er det eneste som er skiftet og rekkevidden er vesentlig uforandret. uglefossen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå