Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Jarod skrev:

Lå til 859k, men har nå satt ned prisen og fjernet sommerfelgene så prisen er jo egentlig den samme.

Mer er ikke dette fully charged til supercharged pris? Sikkert derfor den ikke er solgt ennå. De andre har forsvunnet fort. 

Det stemmer nok veldig bra. Selv liker jeg jo faktisk nedre del av instrumentpanel i samme farge som skinnet, men det gjør den tydeligvis tungsolgt. Selger advarte meg mot dette da jeg låste spec. Men nå skal jeg i utgangspunktet ikke selge den uansett. Hva skal jeg liksom heller ha? 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, fupsaker skrev:

Det stemmer nok veldig bra. Selv liker jeg jo faktisk nedre del av instrumentpanel i samme farge som skinnet, men det gjør den tydeligvis tungsolgt. Selger advarte meg mot dette da jeg låste spec. Men nå skal jeg i utgangspunktet ikke selge den uansett. Hva skal jeg liksom heller ha? 😛 

Tror du selger når denne kommer 😄

 

296979FD-69F4-4428-BEF5-6A6F167E0D03.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, fupsaker skrev:

Det stemmer nok veldig bra. Selv liker jeg jo faktisk nedre del av instrumentpanel i samme farge som skinnet, men det gjør den tydeligvis tungsolgt. Selger advarte meg mot dette da jeg låste spec. Men nå skal jeg i utgangspunktet ikke selge den uansett. Hva skal jeg liksom heller ha? 😛 

S motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, fupsaker skrev:

Tror det kalles et lykkelig og balansert forhold. ;) 

Det sier stort sett de som sitter i det 😝 .....ville heller sagt en miljøvennlig og dominerende bedre halvdel. Personlig hadde jeg vært kjempefornøyd med det 😉

Var innom Bavaria i dag og tok en titt på M50 i frozen blå. Kler bilen så absolutt, men hadde kanskje gått lei av den etter en stund. De har også en i4 eDrive40 i dravit grå. Superfin farge, særlig når gullflakene kommer til syne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Haroni skrev:

Det sier stort sett de som sitter i det 😝 .....ville heller sagt en miljøvennlig og dominerende bedre halvdel. Personlig hadde jeg vært kjempefornøyd med det 😉

Var innom Bavaria i dag og tok en titt på M50 i frozen blå. Kler bilen så absolutt, men hadde kanskje gått lei av den etter en stund. De har også en i4 eDrive40 i dravit grå. Superfin farge, særlig når gullflakene kommer til syne.

Du har kanskje rett. Men det er mer kostnadene rundt drivstoffylling og bom som setter en stopper. Jeg er veldig fornøyd med å få kjøpe en i4 i stedet for en SUV, så skal ikke klage. Kan dessverre ikke endre farge, ettersom den er produsert. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en av de som bestilte seg i4-M50 i juni fjor, og som hadde et lite håp om å få ny bil Q1/2022.

Er det noen som vet om det er noe system i "galskapen" med hensyn til når ordre får status "produksjon/uke" hos BMW. Får man produksjon etter ordre/bestillingsnr eller er det andre paramtere/utstyr osv som har innvirkning?

Bestilte selv den 14. juni 2021, og har ordre/bestillingsnr 46397xx, men fortsatt status 47 ukjent.

De som allerede har fått bil eller produksjonsuke - Når bestilte dere / evt bestillingsnr?

Kjenner jeg begynner å bli ganske utålmodig da det er ni mnd siden jeg bestilte, og fortsatt ikke aner når bilen er "tenkt" å bli produsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ViKi skrev:

Er en av de som bestilte seg i4-M50 i juni fjor, og som hadde et lite håp om å få ny bil Q1/2022.

Er det noen som vet om det er noe system i "galskapen" med hensyn til når ordre får status "produksjon/uke" hos BMW. Får man produksjon etter ordre/bestillingsnr eller er det andre paramtere/utstyr osv som har innvirkning?

Bestilte selv den 14. juni 2021, og har ordre/bestillingsnr 46397xx, men fortsatt status 47 ukjent.

De som allerede har fått bil eller produksjonsuke - Når bestilte dere / evt bestillingsnr?

Kjenner jeg begynner å bli ganske utålmodig da det er ni mnd siden jeg bestilte, og fortsatt ikke aner når bilen er "tenkt" å bli produsert.

Jeg bestilte 3.6 og signerte 4.6, bil produsert for en uke siden. Men siden selger er sykemeldt vet jeg foreløpig ikke mer. Samtidig bør du mase på selgeren din om han kan gjøre noe. De fleste forhandlere har lange lister, skal nok noe til å havne langt fremme i køen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, fupsaker skrev:

Jeg bestilte 3.6 og signerte 4.6, bil produsert for en uke siden. Men siden selger er sykemeldt vet jeg foreløpig ikke mer. Samtidig bør du mase på selgeren din om han kan gjøre noe. De fleste forhandlere har lange lister, skal nok noe til å havne langt fremme i køen. 

ok, takk - Har dere ordre bestillingsnr mange 1000 før meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ViKi skrev:

ok, takk - Har dere ordre bestillingsnr mange 1000 før meg? 

Jeg har 4638xxx, så ikke mye før. :) Men det har ikke hatt noe å si, da det hovedsaklig er BMW i Sverige som avgjør om jeg har forstått rett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...