liffi Skrevet April 12 Forfatter Skrevet April 12 Ja er vel 140 illsinte hester 😅 må bestille noe nye plugger å gi den er service men fikk seg en vask å liten polering i dag 👍🏻 danskiii, mslello, skoglund og 6 andre reagerte på dette 9
Olaandref Skrevet April 12 Skrevet April 12 Ha resultat det der 😃 Bare å sette S38en i den nå 🤩 liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 12 Forfatter Skrevet April 12 Njæ. Har jo en 3.6 som jeg lurte på å ha i E30’n ettersom planen å ha den i E3’n utgikk.. 😅🤔 men nei, denne skal nok selges med is motoren ja Olaandref reagerte på dette 1
sveigis Skrevet April 12 Skrevet April 12 Så straks mye bedre ut med litt pleie 😊😊. liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 26 Forfatter Skrevet April 26 Da var is’n solgt å hentet! Lå vel på nett en drøy time 😅 hadde plan om eu men fant mer rust i gulv så ble for mye jobb for en "rask" eu å flipp. Fått gjort litt så nesten alt av lys funker og bytta plugger, kabler å coiler så var kjørbar. La den ut for 25000,- fikk folk til å vise interesse. Raske små kroner i sekken. kommer mulig en å ser på Cabben i dag så får vi se. Må få ferdig 745’n også snart 🥶 Ampera, Markus E30, danskiii og 2 andre reagerte på dette 5
liffi Skrevet Juni 2 Forfatter Skrevet Juni 2 Glemte helt cabben.. den ble solgt men ikke uten kamp, akulator og en coil bestemte seg for å ryke i det skælken hektet bilen… så han booka seg på hotell og jeg fikk sendt bilen på verksted hos en kompis da jeg måtte på jobb, byttet også plugger på’n. så få den 745’n ferdig snart så begynner det og tynne seg ut litt. Nå er sommeren her og det går i båt så fort tiden å været er tilstedet danskiii, sveigis og Ampera reagerte på dette 3
liffi Skrevet Juni 26 Forfatter Skrevet Juni 26 745’n selges billig for 45.000,- med 19" å gode hakka pigg å en del service deler. mangellapp fra eu, men går ikke helt pent til tider. Får feil på akulator eller noe slikt. danskiii og Ampera reagerte på dette 2
liffi Skrevet Juli 3 Forfatter Skrevet Juli 3 Men går som en kule over 3000.. fjusker - lugger om man git på litt under det men ikke alltid. Kjørt 1 time med den i dag legges på finn over helgen er planen IMG_6228.mov
liffi Skrevet August 22 Forfatter Skrevet August 22 La ut 745’n på finn! Solgt på 3-4 min 🥶 28000,- føler det var for billig. Fikk 12 meldinger så bare fjernet den fra nett. . Så noen fikk seg et fint prosjekt. ble en liten "flopp" eller minimal fortjeneste Werther og sveigis reagerte på dette 2
Otis Skrevet August 22 Skrevet August 22 Saft suse! Det var billig! Jeg har gjerne skulle kjøpt den, hadde jeg hatt en fornuftig plass å holde på så. Men det har jeg selvsagt ikke. sveigis reagerte på dette 1
liffi Skrevet August 23 Forfatter Skrevet August 23 Ja var lite respons på 45k med alt av deler . La den nok ut for billig men som vanlig så får jeg sånne innfall at nok er nok. Dette var igjen et resultat av det nei sted og stå er også noe jeg ikke har nå, eller jeg har men der er det fult opp med deler og biler på begge lagrene ( eller alle 3 ) 🤔🥸 men det jobbes med opprydding og få laget seg et sted og skru igjen sveigis og Otis reagerte på dette 2
Andreas_R Skrevet August 23 Skrevet August 23 For en som har plass, har ista og interesse for gamle cruisere med skikkelig motor var jo dette her et skikkelig varp 😁 Jeg kjøpte jo 545i E61 prosjekt under covid, da hadde jeg tid og plass, det var et fint prosjekt med sine opp og nedturer. Solgte den for ca det dobbelte av det jeg ga for den, men tror i beste fall jeg gikk i 0 🤣 sveigis, Otis og liffi reagerte på dette 3
Otis Skrevet August 23 Skrevet August 23 Det er ikke nødvendigvis det å tjene penger det jeg tenkte på. Men heller et prosjekt å sysle med for så å evt eie en periode deretter selge. Men vi alle har jo selvsagt forskjellig mål/planer, så det er ingen sin plan som er feil. liffi og Andreas_R reagerte på dette 2
liffi Skrevet August 31 Forfatter Skrevet August 31 Kan man si nei til kupp? Kjøp en og få med en på kjøpet 👍🏻 dagens kupp! 2stk 525ix en Nordmann å en Tysker men med papirer. Stått siden 2008 og 2018 Mortenej, Shattered, Ampera og 8 andre reagerte på dette 11
Shattered Skrevet August 31 Skrevet August 31 Steike, spennende! Var det ikke du som skulle selge masse unna pga plassmangel? liffi, fupsaker, E.C. og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå