Gå til innhold

[solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Walkabout skrev:

Delte meninger om disse lysene, men synes det gjør seg på en spesiell bil - og spesielt når det er todørs. På firedørs kan det bli too much. Ble godt fornøyd :) 

Jeg har på alle dører, men åpner kun en dør om gangen.😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
5 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Sånne rått skjønner jeg ingenting av. Kan da umulig være gode å holde i de rattene der. Carbon er jo ikke akkurat ett mykt materiale

Kan da ikke være værre en alcantara🤪

 

men folk flest holder jo der det er skinn, og skal man bruke bilens potensiale bør man holde der også

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2022 den 22.15, papertiger skrev:

Så veldig bra ut med nytt rattdeksel spesielt. Selge det gamle? 😛 

Takk! Tenkte egentlig beholde den i back-up (vet ikke hva den er verdt eller hva nypris er), men gi gjerne et bud så kan det hende det er bedre enn å la den ligge på boden😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som er detaljfrik så ble det helt vanvittig bra med de siste to detaljene på plass. Rattet så med ett mye mer eksklusivt ut, og håndbrekket likeså. Verdt å bruke en time på å dra ut de lite passende M-stripene i mansjetten til håndbrekket, ble mye mer clean slik😅

5233AC6E-11C3-4B3F-9647-37BB72DFAD85.jpeg

2C94C620-A03E-4427-A591-ACA92D491F75.jpeg

AADDAC85-37C0-4BC3-9978-B3D531544C25.jpeg

5F859DFC-F6CC-4439-8881-629FD744F647.jpeg

1999BE73-DD36-45DB-B03F-291DB7368FD1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Walkabout skrev:

Takk for det! Ingenting - nå er jeg ferdig ;) 

Hvis forumet hadde hatt samme "!remind me in 365 days" funksjon som reddit - så skulle jeg brukt den på nettopp dette innlegget 🙋 

 

Bil, både utvendig og innvendig ser forøvrig meget lekker ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, scoot skrev:

Hvis forumet hadde hatt samme "!remind me in 365 days" funksjon som reddit - så skulle jeg brukt den på nettopp dette innlegget 🙋 

Bil, både utvendig og innvendig ser forøvrig meget lekker ut!

Fare for at det kan skje, men er egentlig ganske fornøyd med bilen nå. Alt som finnes av utvendige Performance-deler, titaneksos, beste lykter som finnes foran og bak, cirka maks utstyrt, omtrent alt av Performance-deler innvendig og Individual-interiør.

Hadde selvfølgelig vært gøy med en vinge eller Performance motordeksel, men til henholdsvis 25 og 15 lapper så utgår det helt klart. Andre felger må være eneste, feks Hamann eller style 666, men vil heller fokusere på kjøreopplevelsene.

Blir også en vurdering i august, etter Europaturneen i hele juli, om denne skal beholdes videre eller selges :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to [solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...