Walkabout Skrevet Januar 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2022 (endret) Selv om bilen er i vinterdvale så planlegges det litt for våren og fikk i dag bestilt inn litt snacks fra Hubauer Shop. Rimelige priser (kontra norske priser) og tysk MwSt. trekkes automatisk fra når man bestiller til land utenfor EU. Performance rattdeksel: Performance håndbrekk: Selve håndbrekk-delen ytterst og mansjetten kan separeres, så jeg kommer enten til å kun bruke ytterste delen i kombinasjon med eksisterende skinnmansjett, eller så kommer jeg til å få fjernet M-sømmene fra alcantara-mansjetten og erstattet med samme farge på sytråden som setene har. Synes ikke det gjør seg med M-sømmer her når det ikke er gjennomgående i interiøret. Fikk også bestilt nytt oppbevaringsdeksel mellom baksetene: Dette er i plast, noe jeg ikke synes kler interiøret. I tillegg skiller det seg veldig ut fra setene i silverstone metallic. Finnes noe jalla kaboncover å få tak fra Aliexpress, men skal ikke noe uoriginalt fra Aliexpress inn i denne bilen. Så her vil jeg prøve å få en salmaker til å bruke skinnet fra de gamle dørtrekkene til å trekke det om - enten i en kombinasjon av sort og silverstone metallic, men antakelig kun sistnevnte. I verste fall kan det trekkes om i alcantara for å matche taket. Ellers venter jo disse to Performance-oppgraderingene også på montering: Har lystet litt på Performance karbon innstegslister også. Fint at de er i karbon, men det er negativt at det ikke står M4 på disse innstegslistene, samt at selve skriftypen på listene er litt bråkete og annen versjon enn den klassiske, som f.eks. er på rattdekselet (illustrasjonsbilde): Så tror kanskje jeg enn så lenge holder meg til de originale, som også matcher også de blanke Performance-pedalene. De originale ser slik ut: Endret Januar 16, 2022 av Walkabout mslello, fupsaker, ogee1 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 16, 2022 Share Skrevet Januar 16, 2022 Artig å følge med på dere som finpusser på alle detaljene. Walkabout, Marius2002 og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 18, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2022 På 16.1.2022 den 11.57, ogee1 skrev: Artig å følge med på dere som finpusser på alle detaljene. Takk for det. Billig er det nå ikke akkurat, men føler det har litt mer for seg på denne enn min etter hvert aldrende F11 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 18, 2022 Share Skrevet Januar 18, 2022 Oioi, er det lov å montere dørprojektorer igjen? Walkabout, mslello, ahj og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 18, 2022 Share Skrevet Januar 18, 2022 2 minutes ago, Marius2002 said: Oioi, er det lov å montere dørprojektorer igjen? Nei ikke som jeg har fått med meg. Tipper @Walkabout la inn bildet ved ein feil. Walkabout, Marius2002, ///M-ini95 og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 18, 2022 Share Skrevet Januar 18, 2022 24 minutter siden, Marius2002 skrev: Oioi, er det lov å montere dørprojektorer igjen? Så lenge de ikke blender motgående kjøretøy. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 18, 2022 Share Skrevet Januar 18, 2022 6 minutter siden, ogee1 skrev: Så lenge de ikke blender motgående kjøretøy. Haha, vel jeg mente lov som i "greit for bmw-miljøet". En lang periode nå har dette vært stemplet som harry. Reef89 og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 18, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2022 8 minutter siden, Marius2002 skrev: Haha, vel jeg mente lov som i "greit for bmw-miljøet". En lang periode nå har dette vært stemplet som harry. Så lenge det er originalt fra BMW så er det innafor - aldri vært det når tilbyderne kun var på Wish, Alibaba og eBay Ampera og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 18, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2022 13 minutter siden, Marius2002 skrev: En lang periode nå har dette vært stemplet som harry. Og tror du det at noe er stemplet som "harry" stopper denne karen her? Marius2002, Saltkjelen, fupsaker og 9 andre reagerte på dette 9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 18, 2022 Share Skrevet Januar 18, 2022 @Walkabout vi er nok enige skal du se, det var ment som at jeg liker det og endelig kan jeg vurdere det selv uten å bli fryst ut Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2022 Gleder meg til å få 437-hjulene tilbake fra renovering. Ser foreløpig bra ut ahj, Orjan, sveigis og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 Hvor har du fått renovert de, og hva har de gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2022 3 timer siden, papertiger skrev: Hvor har du fått renovert de, og hva har de gjort? KSP her i Stavanger. Remaskinert og ny diamont cut, samt fikset opp i kantkjøring og ny lakk. Blir strøkent nå Blinklys, papertiger og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Nice Er litt bakdeler med diamond cut felger, men de ser som oftest veldig bra ut når de er uten skader Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2022 Hentet felgene i dag, og er gjort en vanvittig bra jobb. Strøkent! Valgte å gå for litt lysere tone/klarlakk på det maskinerte feltet for å få litt mer kontrast. Synes det ble bra! Fikk montert på de flytende senterkoppene, samt nye originale ventilhetter (dekksjappene setter alltid på egne sorte, og de passer ikke til de sølvgrå TPMS-ventilene) og nye originale M-merker. Av med grå lodd, det går ikke an å ha på sorte felger - så her må jeg få avbalansert de på nytt og på med sorte lodd. Nå skal dekkene få seg en liten skrubb og Swissvax Pneu, så skal felgene få seg en runde med Swissvax cleaner fluid og deretter et lag Autobahn sveigis, mslello, Marius2002 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå