Peak Skrevet August 20, 2021 Share Skrevet August 20, 2021 Herlig bil og kjempe lekker farge, står faktisk svært godt i stil med Luxury line! At Luxury line faktisk kom med krom på bakfanger også var nytt for meg, ble langt penere å få dette foliert som du har gjort, ellers fungerer resterende krom detaljert veldig godt på denne. Fine oppgradering på en ellers meget pen bil. m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 21, 2021 Share Skrevet August 21, 2021 Utrolig lekker bil, gratulerer! Herligt med en non-M-sport bil, denne skiller seg definitivt ut i F10-havet! m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 21, 2021 Forfatter Share Skrevet August 21, 2021 (endret) 22 timer siden, Saltkjelen skrev: Chromen gjør seg like godt på denne som prinsessen i bakgrunn. Har du noen andre planer for bilen? Har egentlig ikke lagt noe mer planer enn og bruke bilen litt. Vært offshore på jobb så rett på båtferie og er nå på jobb igjen. Har omtrent ikke vært i bilen på 2 mnd. Blir mer tid fremover nå da Princess`en er solgt og skal leveres når jeg kommer hjem. Kona hadde bilen en tur til sørlandet mens jeg var ute forrige tur. Hun sa den var ok, men synes det gikk litt mye bensin Endret August 21, 2021 av m-blå fupsaker og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 21, 2021 Forfatter Share Skrevet August 21, 2021 22 timer siden, Evopower skrev: Nydelig bil, fargevalg og motor! Jeg møtte deg her for en ukes tid siden på karmøy. Det artige var at på turen møtte jeg deg og 4 andre med alpina frontspoiler, pluss den jeg selv har på min e61 😅 Luxury line er så pent! Her har du god bil som vil holde seg godt i pris. Importerte du selv? Importerte ikke selv. Kjøpte den hos Solheim Auto i Vikersund hvor den har stått en stund til salgs. Dem importerte den i 2017 og fikk den tilbake i innbytte for en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 23, 2021 Share Skrevet August 23, 2021 Råflott interiør på denne, må være herlig å kjøre en slik maskin m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 23, 2021 Share Skrevet August 23, 2021 Gratulerer med 5 serie igjen. Jeg får holde øynene åpne og se om jeg ser denne langs vegene her. 😀 m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 24, 2021 Forfatter Share Skrevet August 24, 2021 (endret) Er veldig lite lyd fra eksos’en. Her har jeg åpent spjeld nr.2 på begge potter.( bare stripset fast i åpen posisjon) IMG_9568.MOV Endret August 24, 2021 av m-blå BimmerFan!, Hpi og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 24, 2021 Share Skrevet August 24, 2021 Meget pen bil, støtter fullstendig Alpina deler! m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 24, 2021 Share Skrevet August 24, 2021 Veldig flott bil ja. Lekker farge og interiør. Fin uten m-sport, samme om på F01. Hpi og m-blå reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 24, 2021 Share Skrevet August 24, 2021 (endret) Gratulerer med flott F10 - klassisk luksuriøs BMW, og Alpina-detaljer er sjelden feil (For spesielt interesserte B5_BITURBO_LCI_F1x_Deutsch.pdf (alpina-automobiles.com) Endret August 24, 2021 av Orjan m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Desember 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2021 (endret) Vi har hatt en i3 som konebil i 4 år. Skiftet denne ut nå i høst til i3s. Var i Oslo og hentet den i november. Fin tur over Haukeli. I3s kjører så mye bedre enn vanlig i3. Endret Desember 30, 2021 av m-blå fupsaker, Lars89, mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Desember 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2021 Fikk i dag endelig på «skikkelige» vinterdekk på 550’en som gjør at kjøreegenskapene kan nytes på vinteren og når veiene er bare eller våte. Europeiske høyhastighets dekk men fungerer veldig bra på snø og is og. Hadde dem også på forrige bilen min F30 330d xdrive. Dekkene er Michelin Pilot Alpin 5 i 255/40-19» som jeg har montert på sommerfelgene. Så får vi se hva vi kan finne på mot sommeren. Bilen blir ikke så mye brukt nå på vinteren, kjører for det meste rundt i i3s’en. Saltkjelen, Walkabout, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 Kledelige vinterhjul dette på en slik F10. Og tommel opp for dekkvalget. 😀 m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Desember 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2021 I3S’en får AC Schnitzer spacersett på alle 4 til våren. Walkabout, mslello, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 31, 2021 Share Skrevet Desember 31, 2021 Ja, i3S kjører utrolig mye bedre enn vanlig i3, og med spacere blir den enda bedre. Kledelige vinterhjul til 550ien. m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå