m-blå Skrevet September 25 Forfatter Share Skrevet September 25 7 timer siden, E.H.D skrev: Grattis med enda en flott 550. Prøvde en demobil hos Bavaria en gang og det var gøy. 😀 Takker Ja det gjorde jeg og og minnet fra den turen satt godt i 7 timer siden, Walkabout skrev: Gratulerer så mye med flott bil og helt riktig interiør Jeg har 10mm spacere foran og 15mm bak på min, da sitter det som støpt uten at det blir for aggressivt. Kjøpte fra Eibach, de tilbyr også TUV slik at det kan godkjennes i vognkortet om ønskelig. Ellers må jeg snakke varmt om AC Schnitzer senk, min G31 540i ble en helt annen bil å kjøre etter dette. Så ville vurdert det om jeg var deg. Ellers gjør jo LCI baklykter svært mye med hekken. PS. Jeg skal bytte ut min originale M550i-diffuser som er lakkert sort blank, så dersom du er på utkikk etter sort blank diffuser kontra mørke grå så bare gi en lyd så skal du få den til en billig penge. Jeg har nemlig liggende en M550i LCI-diffuser som skal lakkeres og monteres etter hvert. Takker Jeg tenker og 10/15 mm spacere. Jeg tror ikke det blir senking... er ikke min M550i litt lavere originalt enn andre G30/31? Mener F11 M550d var litt senket originalt. Må ikke gi meg for mye ideer her jeg sitter på jobb i nordsjøen nå med PC èn, kan fort bli dyrt . Skal jeg skifte Diffuser må det vel evnt. bli LCI . 6 timer siden, sveigis skrev: Gratulerer med nydelig bil .😊 Sånn en har jeg prøvd og glemmer det aldri . 10/ 10 for min del og du kommer garantert til og kose deg maks .😊 Takker . Jeg prøvde og en i 2017 tror jeg og den har sittet i minnet etterpå. Tenkte at en dag om noen år... nå er vi der Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 27 Forfatter Share Skrevet September 27 (endret) Sitter nå her på jobb og tenker på hvor lettkjørt og lett bilen(M550i) virket på alle måter i forhold til min F11 M550D. Så da måtte jeg sjekke opp egenvekt på bilene: F11 M550D - 1990kg F10 550i - 1950kg G30 M550i - 1810kg. Den er altså hele 180kg lettere og det merkes. Den er også 140kg lettere enn min forrige F10 550i med samme motor. Ellers har min svigersønn som har bilpleie som hobby, vært og hentet bilen hjemme hos oss. Den skal nå få seg en runde med det ene og andre...polering osv.. Han skal og legge på keramisk coating til slutt. Gleder meg til og komme hjem og se resultatet. Dattera vår sendte meg ett par "før" bilder i går. Endret September 27 av m-blå Fahad, laffe, Ampera og 17 andre reagerte på dette 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 Gratulerer med nydelig bil med masse ekte krefter 😎 Jeg vet alt om hvor lange dei 14 dagene av og til kan være 😅 m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 29 Forfatter Share Skrevet September 29 På 27.9.2024 den 9.27, hanssae skrev: Gratulerer med nydelig bil med masse ekte krefter 😎 Jeg vet alt om hvor lange dei 14 dagene av og til kan være 😅 Takker så mye. Ja og ikke bare lange men dyre 😉💻⌨️💸🤣 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Oktober 10 Forfatter Share Skrevet Oktober 10 (endret) Endelig hjemme fra jobb igjen og fått på plass første delene av «pc handel» i nordsjøen. Etter råd fra Walkabout ble det 10 & 15mm spacere fra Eibach. Synes dem passet meget bra uten og bli for agresivt. Felgene skulle hatt dette innpresset originalt. Bilen er ikke helt ren da jeg kjørte på våte veier i går kveld. Må vente med rengjøring til over helgen da den keramiske coatingen skal herde litt til. Fjernet og xdrive merker bak. Jeg har jo liggende løse 20» vinterdekk på loftet i garasjen. Har og funnet noe og ha dem på til vinteren…Før bilde Endret Oktober 11 av m-blå Reef89, papertiger, paukri og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 Lekkert! Utrolig hva litt spacere gjør. m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 Gratulerer med ny bil (og båt) Håkon. Begynner å bli en ganske bra CV på både sjø og vei nå hos deg. 😛 m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 11 Share Skrevet Oktober 11 Såg veldig bra ut med spacere, gjorde det lille ekstra! Denne er jo også passe lav nok fra fabrikk m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Oktober 11 Forfatter Share Skrevet Oktober 11 12 timer siden, Saltkjelen skrev: Lekkert! Utrolig hva litt spacere gjør. Ja det hjelper veldigt visuelt og fylle litt ut i hjulbuene. Spesielle felger men liker designet og synes dem kler bilen, så da ble spacere veien og gå.👍🏻 9 timer siden, awt skrev: Gratulerer med ny bil (og båt) Håkon. Begynner å bli en ganske bra CV på både sjø og vei nå hos deg. 😛 Takker så mye 😊 2 timer siden, papertiger skrev: Såg veldig bra ut med spacere, gjorde det lille ekstra! Denne er jo også passe lav nok fra fabrikk Ja det ble veldig bra synes jeg selv og. Bilen var faktisk så lav foran originalt at jeg slet med og få på plass jekken. Så her trengs ikke noe senk.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 11 Share Skrevet Oktober 11 7 hours ago, m-blå said: Ja det ble veldig bra synes jeg selv og. Bilen var faktisk så lav foran originalt at jeg slet med og få på plass jekken. Så her trengs ikke noe senk.😊 Det betyr bare at du ikke har lav nok jekk, ikke at bilen er lav m-blå og laffe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Oktober 11 Share Skrevet Oktober 11 On 10/10/2024 at 7:43 PM, m-blå said: Endelig hjemme fra jobb igjen og fått på plass første delene av «pc handel» i nordsjøen. Etter råd fra Walkabout ble det 10 & 15mm spacere fra Eibach. Synes dem passet meget bra uten og bli for agresivt. Felgene skulle hatt dette innpresset originalt. Bilen er ikke helt ren da jeg kjørte på våte veier i går kveld. Må vente med rengjøring til over helgen da den keramiske coatingen skal herde litt til. Fjernet og xdrive merker bak. Jeg har jo liggende løse 20» vinterdekk på loftet i garasjen. Har og funnet noe og ha dem på til vinteren…Før bilde Ser veldig bra ut det 😍 m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Oktober 13 Forfatter Share Skrevet Oktober 13 (endret) Som sagt tidligere… pc tid på jobb 💸. Har jo liggende løse 20» vinterdekk. Var og hentet meg brukte felger i dag. Style 759 Individual 20». Blir vel kanskje brukt som «mellomsesongdekk», da jeg også har 19» med Nokian. 19» først så bilder av «nye» 20» felgene. Endret Oktober 14 av m-blå Fahad, Marius2002, fupsaker og 10 andre reagerte på dette 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 13 Share Skrevet Oktober 13 Ja denne bilen liker jeg veldig godt og misunner deg 😊 Kan tenke det er stor stas og ratte rundt i denne . m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Oktober 17 Forfatter Share Skrevet Oktober 17 Vinterhjulsett for enhver anledning 🚗 fupsaker, uglefossen, Saltkjelen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Oktober 25 Forfatter Share Skrevet Oktober 25 (endret) Lci baklykter på plass. Det gjorde seg om det er lov og si selv 😊. Og båten er klar for vinterlagring inne🛥️. Endret Oktober 25 av m-blå sveigis, KireS, ///M-ini95 og 21 andre reagerte på dette 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå