Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lenge siden sist her. Skjer ikke så mye bil relatert da oppgraderinger i «ny» båten tar mye tid og ikke minst»båtpenger». Men litt skjer nå. Den har vært på eu kontroll med 0 hull og fått en service. Den skal snart inn for sjekk og forhåpentligvis utbedring av lakkbobler/zinkslipp? På dører. 
Kom over noen i3S 20» felger som står på min datter sin i3 uten skjermbreddere. Passet fint uten dem 👍🏻
Har hele tiden vært på «jakt» etter noen finere felger enn dem som stod på 5’ eren. Denne gangen endte jeg opp med noen fint brukte 20» Style 312 i ferric grå. Like dem som Saltkjelen har, men mindre. Han har dem i 21» fra 7 serien. Hadde liggende 10mm spacer så satte den på bak. Bilen er fryktelig høy med vanlig xdrive fjærer🙈. Vi får se til våren om noe kan skje der. Er vel ac schnitzer som senker minst? Ønsker moderat senk, ikke sånn som må krype over humper. Tror det blir bra med litt lavere bil og spacere på så nok «looken» ok med disse felgene.

Papertiger takker for kommentar på dagens bilde. Her fikk du svar på hvilke felger 😊

Ett par bilder: 

IMG_3853.thumb.jpeg.6e648931ec3f737676604577dbfd460f.jpegIMG_4442.thumb.jpeg.395883712900a12ea5fc1da3b1bcc3b7.jpegIMG_4435.thumb.jpeg.2a8603e2258c9462994abbca6f9c004c.jpeg

Endret av m-blå
Skrevet

Såg veldig bra ut! Hvor fikk du tak i disse, de er ikke så vanlige å ha liggende rundt omkring. Nesten så jeg kunne tenkt å bytte, så fine var de :D ACS senker vel minst, fin brukshøyde på vår i alle fall!

Skrevet
9 minutter siden, papertiger skrev:

Såg veldig bra ut! Hvor fikk du tak i disse, de er ikke så vanlige å ha liggende rundt omkring. Nesten så jeg kunne tenkt å bytte, så fine var de :D ACS senker vel minst, fin brukshøyde på vår i alle fall!

Var på jobb i nordsjøen og hadde såkalt «wow» en hel uke(waiting on weather) og trålet nettet. Blir ofte dyrt og ha wow i nordsjøen 😉. Disse lå faktisk til salgs på Finn. Selger var villig til og sende 👍🏻. Meget fornøyd med dem selv. Må nok bli ACS til våren tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...