ahj Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 På 16.3.2022 den 13.12, Saltkjelen skrev: Dette blir spennende @fupsaker. Spørs om ikke "Saltkjelens make BMW great again starter pack" må monteres på din først. Tviler på at jeg får bil før mot slutten av året sånn ting ser ut nå. Den pakka der er jo et must på alle nye bmw i mine øyne 👀 Saltkjelen, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 17, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2022 1 time siden, ahj skrev: Den pakka der er jo et must på alle nye bmw i mine øyne 👀 Enig, så ser frem til M8 front og diverse annet snacks fra @Saltkjelen nå. 😂 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 8, 2022 Forfatter Share Skrevet April 8, 2022 Det er så kjedelig, men den har nå stått i Bremerhaven i snart halvannen uke, det er skuffende. 😛 Samtidig kommer den seg bare av båten i Drammen og blir stående inntil videre uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Kjedelig og frustrerende. Skulle bestilt bil med utlevering på BMW Welt. Ron Jeremy og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Vurdere ny ventepølse snart eller? 🤪 Eivind92, Marius2002, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 13, 2022 Forfatter Share Skrevet April 13, 2022 På 8.4.2022 den 21.31, StigJ skrev: Vurdere ny ventepølse snart eller? 🤪 Den er bestilt.. Som gjør sitt til at i4 nok går rett på finn til en vettug pris. Kan ikke ha to slike. 😂💸🙈 ///M-ini95, mslello, Walkabout og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 14, 2022 Share Skrevet April 14, 2022 Ikke dårlig å bytte bil så fort, faktisk ikke fått bilen en gang! Fint at noen har tatt over stafettpinnen min gratulere igjen med ny bil, gromt interiør. fupsaker, Marius2002 og laffe reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 14, 2022 Share Skrevet April 14, 2022 Grattis med ny bil igjen dette blir nok helrått! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 14, 2022 Share Skrevet April 14, 2022 Gratulerer! 😊 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 14, 2022 Share Skrevet April 14, 2022 Gratulerer! En P er jo aldri feil, fikk du brukt i4’n eller ble det direkte flipp? Du har jo allerede en solid base med elbil kunnskap, ville vært morsomt å hørt veien fra i3, til d.d. Forskjeller, teknikk i det hele tatt. Håper en tråd kommer etterhvert også 🐣 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 14, 2022 Forfatter Share Skrevet April 14, 2022 25 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Gratulerer! En P er jo aldri feil, fikk du brukt i4’n eller ble det direkte flipp? Du har jo allerede en solid base med elbil kunnskap, ville vært morsomt å hørt veien fra i3, til d.d. Forskjeller, teknikk i det hele tatt. Håper en tråd kommer etterhvert også 🐣 Tråd på Porschen? Sikkert, det skal dokumenteres. Men i4 har ikke kommet, venter enda på båt. Så antar Porschen kommer først. 33 minutter siden, mslello skrev: Gratulerer! 😊 Takk! 35 minutter siden, papertiger skrev: Grattis med ny bil igjen dette blir nok helrått! Takk og takk! 3 timer siden, Snagg30 skrev: Ikke dårlig å bytte bil så fort, faktisk ikke fått bilen en gang! Fint at noen har tatt over stafettpinnen min gratulere igjen med ny bil, gromt interiør. Hehehe, takk. Jeg er spent på fargen.. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 14, 2022 Share Skrevet April 14, 2022 Ja, du må holde oss oppdatert med livet som Porsche eier 😊 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 14, 2022 Share Skrevet April 14, 2022 Gratulerer så mye, Fredrik 😀👍 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 14, 2022 Forfatter Share Skrevet April 14, 2022 28 minutter siden, Fahad skrev: Gratulerer så mye, Fredrik 😀👍 Takk, kompis! 😁👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 21, 2022 Forfatter Share Skrevet April 21, 2022 i4 er i det minste i Drammen, så ser ut til at jeg deler av neste uke både vil ha en Taycan Cross Turismo og en i4 i carporten. 🙈💸 uglefossen, mslello, Dusy og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå