M-jakob Skrevet Oktober 5, 2021 Share Skrevet Oktober 5, 2021 Ja viktig med detaljer hehe. Da blir ungen fornøyd. Og igjen meget tøffe endestusser på eksosen.👌 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 5, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2021 fupsaker, mslello, ahj og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 5, 2021 Share Skrevet Oktober 5, 2021 Gratulerer med flott bil, veldig kledelig farge også Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 6, 2021 Share Skrevet Oktober 6, 2021 Gratulerer så mye med meget kjekk Touring @Marius2002 Mineralgrå er aldri feil. Og må innrømme at blanke lister faktisk kan være pent. Og Eksosen gjorde seg veldig også. Ikke mye som skal til for det lille ekstra løftet Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2021 (endret) @Walkabout @StigJ Tusen takk begge to Ja fargen er fin og takknemlig, står seg godt til bilen! Jeg er egentlig shadowline-mann, men jeg likte de blanke listene, de vokser på meg for hver dag, så spørs om de skal få være. De er heller ikke blank krom, men matt om jeg ikke tar helt feil…Hvis ikke er det ikke store affæren å få de sort. Eksosen likte jeg også, passer godt til bilen En detalj som bare jeg(og noen av dere) ser, men løfter helheten likevel Jeg skal iallefall få tak i nye skiltholdere på sikt, ja jeg vil ha holdere. 🤭 Endret Oktober 6, 2021 av Marius2002 StigJ, BimmerFan!, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2021 (endret) Jæ. Continentalviskerne kom, innfestingen/adapteren på førersiden knakk, på viskeren altså… Så etter litt frem og tilbake med Skruvat så blir det ord mot ord, såklart, men de dekker ny frakt. Så da kjøpte jeg en til. Så flytter jeg bare over adapteren når det er tid for å bytte igjen Passasjersiden derimot smatt den på som hånd i hanske(monterte passasjersiden først). Er svært fornøyd, men gleder meg til ny førersidevisker kommer og jeg får prøvd de litt Endret Oktober 8, 2021 av Marius2002 fupsaker, mslello og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2021 @papertiger, jeg skal ikke ødelegge @Walkabouts tråd ig tar det her Ja, kartene er påtide å fornye, jeg er allerede på saken, men Connected Drive på nett ville ikke legge til bilen, mens på telefon gikk det. Jeg har sendt mail til support på BMW, men ingen svar enda. Må få lastet ned til rett bil. Ser div. på eBay selger billig fil til nedlasting med kode. Hvor legit er dette? fupsaker og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 9, 2021 Share Skrevet Oktober 9, 2021 Så legit som det kan bli om det er et svar har samme selv i 4-serien, funker fjell det. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2021 1 time siden, papertiger skrev: Så legit som det kan bli om det er et svar har samme selv i 4-serien, funker fjell det. Hmmm… sender deg en PM når jeg får kastet meg rundt papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2021 Med minusgrader på værmeldingene og en dag idag med et vær som skiftet mellom snø, regn og hagl så måtte jeg hive på vinterhjulene idag Vinterhjulene er helt ok, passer greit, men sommerhjulene er mye finere. Ellers blir jeg bare mer og mer glad i bilen, elsker å ratte rundt i den Idag kom Conti-viskern til førersiden også, kjempefornøyd Så blir det vask av bil ved nærmeste anledning ///M-ini95, papertiger, Fredrik og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 Den kompressorn er genial 😊 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2021 @mslello jepp Den er med overalt når vi er på tur også, brukes til alt mulig fra liggeunderlag og badeleker til sykkel og bil 😅 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 Godt å se du trives i F31’en, lir mer og mer glad i vår 36. Rattet litt F34 i dag, det er da jeg legger merke til hvor lav, intim og sportslig vår bil er 😂 er jo rene comfortekspressen det der. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2021 @papertiger ja Denne som ikke er senket er skikkelig lav i forhold til F45/F46, så det er enda litt uvant å dette så langt ned når en setter seg inn. Men det er vanesak, positiv retning. Gleder meg til langtur allerede til sommeren, da er jeg i pappaperm og det blir Nord-Norge(Vesterålen) igjen og kanskje også Kristiansand. Varme i ratt har jeg ikke hatt før, ikke savnet det heller, men for en deilig detalj nå når gradestokken ligger på 0-5 grader. Rart hva man ikke tror man trenger før man faktisk har det 🤷🏼♂️😎 mslello og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 16, 2021 Share Skrevet Oktober 16, 2021 1 time siden, Marius2002 skrev: Varme i ratt har jeg ikke hatt før, ikke savnet det heller, men for en deilig detalj nå når gradestokken ligger på 0-5 grader. Rart hva man ikke tror man trenger før man faktisk har det 🤷🏼♂️😎 Jeg har aldri hatt det før innkjøp av syveren i 2019 og jeg kan love alle at det blir aldri bil igjen uten. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå