Lars S Skrevet Oktober 27, 2021 Share Skrevet Oktober 27, 2021 Da  ble det ny BMW igjen, og jeg gleder meg veldigđ solgte M340i i April og bestilte Porsche CT som skulle komme i aug, men den ble veld forsinket, sist til DES, og da var tĂ„lmodighet slutt, sĂ„ begynte Ă„ kikke etter alternativer som fantes stĂ„ende i Norge. Snublet tilfeldigvis over denne M3 xDrive i utstillingen pĂ„ Bilia, og da ble fristelsen for stor. Ble avbestilling av Porsche og kontrakt pĂ„ M3en, som jeg fĂ„r slutten av neste ukeđ litt om bilen: skyscraper gray med alt utstyr - bĂžttestoler og keramikk bremser. A.A, Pekka, gallay og 26 andre reagerte pĂ„ dette 27 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 27, 2021 Share Skrevet Oktober 27, 2021 Gratulerer med rÄ tÞff bil, denne sikkert slÄr m340i'n pÄ alle mÄter!  Var forÞvrig meget lekker eksteriÞrfarge pÄ denne. mossing 92 reagerte pÄ dette 1 Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Oktober 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2021 (endret) 16 minutter siden, gallay skrev: Gratulerer med rĂ„ tĂžff bil, denne sikkert slĂ„r m340i'n pĂ„ alle mĂ„ter!  Var forĂžvrig meget lekker eksteriĂžrfarge pĂ„ denne. Takk for det! ja er jo en rĂ„ere bil dette selvfĂžlgelig, ogsĂ„ utenpĂ„ ser den jo mye mere aggressiv ut. Har sĂ„vidt prĂžvd en annen g80 Comp, og den virket veld sprekđđ Endret Oktober 27, 2021 av Lars S Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 27, 2021 Share Skrevet Oktober 27, 2021 Gratulerer med grom bil! Den nye fronten har vokst pĂ„ meg, og syns den kler m3 bra.. Med litt senk og spacere blir den riktelig sĂ„ rĂ„đŹÂ M4 takler jeg ikke p.g.a hoftene bakđ  Sjakalen reagerte pĂ„ dette 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 27, 2021 Share Skrevet Oktober 27, 2021 1 time siden, Lars S skrev: Takk for det! ja er jo en rĂ„ere bil dette selvfĂžlgelig, ogsĂ„ utenpĂ„ ser den jo mye mere aggressiv ut. Har sĂ„vidt prĂžvd en annen g80 Comp, og den virket veld sprekđđ Mye snakk om nyrene nĂ„ om dagen, men for min del ser den helt konge ut.  3,5 s 0-100 skal da vĂŠre meget sprekt for en m3 og sĂ„nn ellers...  Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 27, 2021 Share Skrevet Oktober 27, 2021 Gratulerer med en aldeles fabelaktig bil đ Jeg er blandt dem som mener at xDrive kompletterer M3, mulig puristene er uenige men M xDrive kan jo slĂ„s av og kjĂžres pĂ„ gamlemĂ„ten. Fronten vokser stadig pĂ„ meg, i langt stĂžrre grad enn pĂ„ vanlig 4-serie...den er sĂ„ aggresiv pĂ„ M3/4 đ Det hadde vĂŠrt veldig hyggelig Ă„ fĂ„ sett mer bilder av denne bilen đ Og takk for at du er ekte entusiast og kjĂžper en ekte entusiastbil...og ikke en hĂŠlvettes elbil til halve prisen som sikkert gĂ„r like godt som M3en. OgsĂ„ mĂ„ jeg bare spĂžrre, hva er Porsche CT? mossing 92 og Sjakalen reagerte pĂ„ dette 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Oktober 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2021 39 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer med en aldeles fabelaktig bil đ Jeg er blandt dem som mener at xDrive kompletterer M3, mulig puristene er uenige men M xDrive kan jo slĂ„s av og kjĂžres pĂ„ gamlemĂ„ten. Fronten vokser stadig pĂ„ meg, i langt stĂžrre grad enn pĂ„ vanlig 4-serie...den er sĂ„ aggresiv pĂ„ M3/4 đ Det hadde vĂŠrt veldig hyggelig Ă„ fĂ„ sett mer bilder av denne bilen đ Og takk for at du er ekte entusiast og kjĂžper en ekte entusiastbil...og ikke en hĂŠlvettes elbil til halve prisen som sikkert gĂ„r like godt som M3en. OgsĂ„ mĂ„ jeg bare spĂžrre, hva er Porsche CT? Takk! CT menes Cross Turismo, er Taycan da. Disse bilene er omtrent like dyre, og spurte meg selv: hvilken bil vil jeg glede meg mest til kjĂžre av gĂ„rde med? Og etter Ă„ ha prĂžvd M3en sĂ„ var svaret enkelt. Kommer sikkert til Ă„ ha elbil etterhvert, men skal nyte denne et Ă„r eller to fĂžrst. Ser veld fram til Ă„ fĂ„ M3en, teller dagerâŠ. Olaandref, Alfred trovĂ„g, papertiger og 8 andre reagerte pĂ„ dette 11 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Ăyvind L. Skrevet Oktober 27, 2021 Share Skrevet Oktober 27, 2021  Sjakalen reagerte pĂ„ dette 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 27, 2021 Share Skrevet Oktober 27, 2021 5 minutter siden, Lars S skrev: Takk! CT menes Cross Turismo, er Taycan da. Disse bilene er omtrent like dyre, og spurte meg selv: hvilken bil vil jeg glede meg mest til kjĂžre av gĂ„rde med? Og etter Ă„ ha prĂžvd M3en sĂ„ var svaret enkelt. Kommer sikkert til Ă„ ha elbil etterhvert, men skal nyte denne et Ă„r eller to fĂžrst. Ser veld fram til Ă„ fĂ„ M3en, teller dagerâŠ. RĂ„lekker, gratulerer! MĂžtes gjerne nĂ„r jeg endelig har fĂ„tt i4'n. đ€Ș Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 27, 2021 Share Skrevet Oktober 27, 2021 Helt rÄtt! Gratulerer  Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 Helt rĂ„tt đ Vinner jeg i Lotto blir det nok en sĂ„nn đđ»  Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 Helt rĂ„ttđđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Oktober 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2021 9 timer siden, Ăyvind L. skrev:  11,3 sek pĂ„ 402 m er veldig bra! Tror nok motor leverer det den skal med god margin da. Har hatt en 2018 RS4 med 450 hk, og de bruker 12,1 sek, som ogsĂ„ er bra, men M3en er jo vesentlig raskere. Blir morođ Ăyvind L. og Marius2002 reagerte pĂ„ dette 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 Gratulerer med rÄlekker bil - og en fantastisk fin farge.  Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 Gratulerer sÄ mye med grom bil! Ser frem til flere bilder nÄr du fÄr den hjem  Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ