GĂ„ til innhold

Ny M3 Competition xDrive

Lars S
 Share

Anbefalte innlegg

Da  ble det ny BMW igjen, og jeg gleder meg veldig😀

solgte M340i i April og bestilte Porsche CT som skulle komme i aug, men den ble veld forsinket, sist til DES, og da var tĂ„lmodighet slutt, sĂ„ begynte Ă„ kikke etter alternativer som fantes stĂ„ende i Norge. Snublet tilfeldigvis over denne M3 xDrive i utstillingen pĂ„ Bilia, og da ble fristelsen for stor. Ble avbestilling av Porsche og kontrakt pĂ„ M3en, som jeg fĂ„r slutten av neste uke😀 litt om bilen: skyscraper gray med alt utstyr - bĂžttestoler og keramikk bremser.6A77C452-ACCB-4337-A4F2-F2E1CC60113E.thumb.jpeg.351bc48da1bba45c84e985ed709d737d.jpeg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

16 minutter siden, gallay skrev:

Gratulerer med rÄ tÞff bil, denne sikkert slÄr m340i'n pÄ alle mÄter! :P Var forÞvrig meget lekker eksteriÞrfarge pÄ denne.

Takk for det!

ja er jo en rĂ„ere bil dette selvfĂžlgelig, ogsĂ„ utenpĂ„ ser den jo mye mere aggressiv ut. Har sĂ„vidt prĂžvd en annen g80 Comp, og den virket veld sprek👍😀

Endret av Lars S
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Lars S skrev:

Takk for det!

ja er jo en rĂ„ere bil dette selvfĂžlgelig, ogsĂ„ utenpĂ„ ser den jo mye mere aggressiv ut. Har sĂ„vidt prĂžvd en annen g80 Comp, og den virket veld sprek👍😀

Mye snakk om nyrene nÄ om dagen, men for min del ser den helt konge ut. :D 3,5 s 0-100 skal da vÊre meget sprekt for en m3 og sÄnn ellers... :P 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer med en aldeles fabelaktig bil 👍 Jeg er blandt dem som mener at xDrive kompletterer M3, mulig puristene er uenige men M xDrive kan jo slĂ„s av og kjĂžres pĂ„ gamlemĂ„ten. Fronten vokser stadig pĂ„ meg, i langt stĂžrre grad enn pĂ„ vanlig 4-serie...den er sĂ„ aggresiv pĂ„ M3/4 😅 Det hadde vĂŠrt veldig hyggelig Ă„ fĂ„ sett mer bilder av denne bilen 😀

Og takk for at du er ekte entusiast og kjÞper en ekte entusiastbil...og ikke en hÊlvettes elbil til halve prisen som sikkert gÄr like godt som M3en. 

OgsÄ mÄ jeg bare spÞrre, hva er Porsche CT?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

39 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med en aldeles fabelaktig bil 👍 Jeg er blandt dem som mener at xDrive kompletterer M3, mulig puristene er uenige men M xDrive kan jo slĂ„s av og kjĂžres pĂ„ gamlemĂ„ten. Fronten vokser stadig pĂ„ meg, i langt stĂžrre grad enn pĂ„ vanlig 4-serie...den er sĂ„ aggresiv pĂ„ M3/4 😅 Det hadde vĂŠrt veldig hyggelig Ă„ fĂ„ sett mer bilder av denne bilen 😀

Og takk for at du er ekte entusiast og kjÞper en ekte entusiastbil...og ikke en hÊlvettes elbil til halve prisen som sikkert gÄr like godt som M3en. 

OgsÄ mÄ jeg bare spÞrre, hva er Porsche CT?

Takk!

CT menes Cross Turismo, er Taycan da.

Disse bilene er omtrent like dyre, og spurte meg selv: hvilken bil vil jeg glede meg mest til kjÞre av gÄrde med? Og etter Ä ha prÞvd M3en sÄ var svaret enkelt. Kommer sikkert til Ä ha elbil etterhvert, men skal nyte denne et Är eller to fÞrst. Ser veld fram til Ä fÄ M3en, teller dager
.

83E81F1A-57A4-45BA-A36E-67B670F64D6B.jpeg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 minutter siden, Lars S skrev:

Takk!

CT menes Cross Turismo, er Taycan da.

Disse bilene er omtrent like dyre, og spurte meg selv: hvilken bil vil jeg glede meg mest til kjÞre av gÄrde med? Og etter Ä ha prÞvd M3en sÄ var svaret enkelt. Kommer sikkert til Ä ha elbil etterhvert, men skal nyte denne et Är eller to fÞrst. Ser veld fram til Ä fÄ M3en, teller dager
.

83E81F1A-57A4-45BA-A36E-67B670F64D6B.jpeg

RĂ„lekker, gratulerer! MĂžtes gjerne nĂ„r jeg endelig har fĂ„tt i4'n. đŸ€Ș

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 timer siden, Øyvind L. skrev:

11,3 sek pĂ„ 402 m er veldig bra! Tror nok motor leverer det den skal med god margin da. Har hatt en 2018 RS4 med 450 hk, og de bruker 12,1 sek, som ogsĂ„ er bra, men M3en er jo vesentlig raskere. Blir moro😉 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...