Gå til innhold

Ny M3 Competition xDrive


Lars S
 Share

Anbefalte innlegg

Da  ble det ny BMW igjen, og jeg gleder meg veldig😀

solgte M340i i April og bestilte Porsche CT som skulle komme i aug, men den ble veld forsinket, sist til DES, og da var tålmodighet slutt, så begynte å kikke etter alternativer som fantes stående i Norge. Snublet tilfeldigvis over denne M3 xDrive i utstillingen på Bilia, og da ble fristelsen for stor. Ble avbestilling av Porsche og kontrakt på M3en, som jeg får slutten av neste uke😀 litt om bilen: skyscraper gray med alt utstyr - bøttestoler og keramikk bremser.6A77C452-ACCB-4337-A4F2-F2E1CC60113E.thumb.jpeg.351bc48da1bba45c84e985ed709d737d.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, gallay skrev:

Gratulerer med rå tøff bil, denne sikkert slår m340i'n på alle måter! :P Var forøvrig meget lekker eksteriørfarge på denne.

Takk for det!

ja er jo en råere bil dette selvfølgelig, også utenpå ser den jo mye mere aggressiv ut. Har såvidt prøvd en annen g80 Comp, og den virket veld sprek👍😀

Endret av Lars S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars S skrev:

Takk for det!

ja er jo en råere bil dette selvfølgelig, også utenpå ser den jo mye mere aggressiv ut. Har såvidt prøvd en annen g80 Comp, og den virket veld sprek👍😀

Mye snakk om nyrene nå om dagen, men for min del ser den helt konge ut. :D 3,5 s 0-100 skal da være meget sprekt for en m3 og sånn ellers... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en aldeles fabelaktig bil 👍 Jeg er blandt dem som mener at xDrive kompletterer M3, mulig puristene er uenige men M xDrive kan jo slås av og kjøres på gamlemåten. Fronten vokser stadig på meg, i langt større grad enn på vanlig 4-serie...den er så aggresiv på M3/4 😅 Det hadde vært veldig hyggelig å få sett mer bilder av denne bilen 😀

Og takk for at du er ekte entusiast og kjøper en ekte entusiastbil...og ikke en hælvettes elbil til halve prisen som sikkert går like godt som M3en. 

Også må jeg bare spørre, hva er Porsche CT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med en aldeles fabelaktig bil 👍 Jeg er blandt dem som mener at xDrive kompletterer M3, mulig puristene er uenige men M xDrive kan jo slås av og kjøres på gamlemåten. Fronten vokser stadig på meg, i langt større grad enn på vanlig 4-serie...den er så aggresiv på M3/4 😅 Det hadde vært veldig hyggelig å få sett mer bilder av denne bilen 😀

Og takk for at du er ekte entusiast og kjøper en ekte entusiastbil...og ikke en hælvettes elbil til halve prisen som sikkert går like godt som M3en. 

Også må jeg bare spørre, hva er Porsche CT?

Takk!

CT menes Cross Turismo, er Taycan da.

Disse bilene er omtrent like dyre, og spurte meg selv: hvilken bil vil jeg glede meg mest til kjøre av gårde med? Og etter å ha prøvd M3en så var svaret enkelt. Kommer sikkert til å ha elbil etterhvert, men skal nyte denne et år eller to først. Ser veld fram til å få M3en, teller dager….

83E81F1A-57A4-45BA-A36E-67B670F64D6B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lars S skrev:

Takk!

CT menes Cross Turismo, er Taycan da.

Disse bilene er omtrent like dyre, og spurte meg selv: hvilken bil vil jeg glede meg mest til kjøre av gårde med? Og etter å ha prøvd M3en så var svaret enkelt. Kommer sikkert til å ha elbil etterhvert, men skal nyte denne et år eller to først. Ser veld fram til å få M3en, teller dager….

83E81F1A-57A4-45BA-A36E-67B670F64D6B.jpeg

Rålekker, gratulerer! Møtes gjerne når jeg endelig har fått i4'n. 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...