Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 G81 blir helt konge, er sikker på at det er mange som sitter å venter på den. Ikke bare kommer legenden M3 med firehjulstrekk, den kommer også som Touring. Rene Norgesbilen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Januar 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2022 34 minutter siden, Underground1983 skrev: Ikke kjørt G80, men hadde en 2019 M5 competition og den slipper bak ved kickdown i 100km/t med med vinterhjula på tørr asfalt Michelin alpin 5 men tar seg jo raskt inn med xdriven innkobla. gratulerer med rå bil! M XDriven virket jo ikke på min den første mnd, så da spant den bak på 3. og 4. gir. Fikk ikke bevist at noe var feil før det kom snø, så da ble det ny software som fikset xdriven. Så nå slipper den litt bak på 1. og 2. gir med vinterhjul og tør vei, og er veldig morsom og kjøre👍😀 m-blå, Snagg30, Kvasi og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Februar 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2022 Kan jo ikke bare dele skrytebilder heller, her er M3en til fjells😄 Ser jo ikke bra ut, og takboks ble tatt av igjen rimelig fort etter at jeg kom hjem. lå etter en sinke en lang stund, så da det åpnet seg opp en mulighet så ga jeg flatt jern, men ble brått redd for at flosshatten skulle bli liggende igjen😂😂😂 Kvasi, mslello, sandersander og 20 andre reagerte på dette 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 7, 2022 Share Skrevet Februar 7, 2022 3 minutter siden, Lars S skrev: Kan jo ikke bare dele skrytebilder heller, her er M3en til fjells😄 Ser jo ikke bra ut, og takboks ble tatt av igjen rimelig fort etter at jeg kom hjem. lå etter en sinke en lang stund, så da det åpnet seg opp en mulighet så ga jeg flatt jern, men ble brått redd for at flosshatten skulle bli liggende igjen😂😂😂 Er så sinnsykt tøft når bilene blir brukt, hater å si det men som du vet etter PM så elsker jeg G80! Nyt det Lars S, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 7, 2022 Share Skrevet Februar 7, 2022 Ja dette er akkurat slik en M3 Xdrive skal brukes, er så kult at dere M bil eiere ikke er redde for å bruke bilene 👍 Pekka og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 7, 2022 Share Skrevet Februar 7, 2022 Digger det! Må ærlig innrømme at G80 virkelig vokser på meg. Den fronten er vanvittig sinna! Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Februar 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2022 Da ble M3en levert inn til foliering, transparent folie på hele panser og støtfanger. Har selv lagt folie på kanaler og i hjulsprut områder, så da skal vogna være godt beskyttet Så blir det på med takboks igjen og tur til fjells. Etter vinterferien så må sommerhjulene finnes fram og klines inn med swissvax, så er det bare og vente på våren👍😄 Snagg30, Peak, mslello og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 Grom bil! Hvilken folie har du lagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 Legg ut flere bilder 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Februar 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2022 59 minutter siden, gregus skrev: Grom bil! Hvilken folie har du lagt? Dette er en polluretan folie uten at det sier meg så mye, men blir gjort hos Scandinano i Drammen som er gode på dette. https://www.scandinano.no/tjenester/lakkbeskyttelsesfilm/ Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Februar 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2022 Imponerende resultat fra folieringen, ser ingen kanter og er strekt og kuttet så den følger alle konturer, alle flater dekket, bare grillen igjen. Greit med litt wrapping så man ikke får steinsprut i tilfelle det er noen Teslaer som må pushes litt😂😂 Ampera, gregus, M-jakob og 8 andre reagerte på dette 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Februar 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2022 Da var vinterferien unnagjort, og årets første hjemmevask👍😄 godt og få rengjort vogna skikkelig og pakket bort skiutstyr og ikke minst takboksen😂 før og etter bilde under. ahj, Marius2002, KireS og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfred trovåg Skrevet Mars 1, 2022 Share Skrevet Mars 1, 2022 Knall flott bil du har.🙂. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Mars 1, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2022 1 time siden, Alfred trovåg skrev: Knall flott bil du har.🙂. Takk! Trives absolutt med denne, veldig morsom👍 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2022 Share Skrevet Mars 2, 2022 Sånn klar folie på fronten er virkelig genialt, det har stått på ønskelista mi lenge. Er dette sånn folie som fikser seg selv med varme om man skulle få en ripe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå