andreaskarm Skrevet Februar 8, 2022 Share Skrevet Februar 8, 2022 (endret) Hei Da ble det ny bil og valget falt på en 2016 modell BMW X5 Hybrid med 95500km på telleren. Ikke fått tatt veldig mye bilder enda da jeg har vært på utenlands reis samt hatt covid. Bilen er greit utstyrt med komfortstoler, 360 kamera, hengerfeste, H/K stereo, Head up, adaptiv cruiskontroll +++. Bilen har litt kort rekkevidde på elektro drift, men nok til at jeg klarer meg rundt dørene her samt nesten frem og tilbake til jobb. Veldig fornøyd med stor og romslig bil. En fordel med denne bilen er at den har stor bensin tank (85), i motsetning til feks XC90 som bare har 45 liters tank. Har lite planer med denne bortsett fra polering samt kanskje noe foliering av lister. Ser det er lenge siden jeg har postet her sist og har jo hatt 2 biler siden F10en. En Land Rover Discovery Sport, men denne solgte vi etter 3 mnd. Ikke bilen for oss. Denne ble byttet i en 2014 modell BMW F11 istedefor. En fantastisk bil, men ønsket å bytte til noe større. Fikk til en ok deal hos den lokale forhandleren. Editions And Packages S337 M Sports Package S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S7AQ Battery Certificate Comfort And Interior Equipment S402 Panorama Glass Roof S413 Luggage Compartment Net S417 Roller Sun Visor, Rear Door S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S456 Comfort Seat With Memory S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S493 Storage Compartment Package S494 Seat Heating Driver/Passenger S496 Seat Heating, Rear S4B9 Interior Trim Strips,Alum.finishgrinding S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl S4NE Blow-By Heater Multimedia S609 Navigation System Professional S610 Head-Up Display S654 DAB Tuner S688 Harman/Kardon Surround Sound System S698 Area-Code 2 For DVD S6AC Intelligent Emergency Call S6AE Teleservices S6AG EDrive Services S6AK Connected Drive Services S6AM Real-Time Traffic Information S6NS Comfort Telephony W/ Enhanced Smartphone S6S4 Language Version Swedish S6UH Traffic Information Driver Assistance And Lightning S502 Headlight Cleaning System S508 Park Distance Control (PDC) S548 Kilometre Speedo S552 Adaptive LED Headlight S563 Light Package S575 Additional 12V Sockets S5A1 LED Fog Lights S5AC High-Beam Assistant S5AG Lane Change Warning S5AL Active Protection S5AR Traffic Jam Assistant S5AT Driving Assistant Plus S5DA Passenger Airbag Deactivation S5DL Surround View Wheels And Drive S230 Extra Package, EU-Speciifc S248 Steering Wheel Heater S258 Tyres With Runflat Properties S2PA Locking Wheel Bolt S2PW BMW LA Wheel, M Double Spoke 469 S2TE Automatic Transmission W/ Shift Paddles S2VB Tyre Pressure Display S2VF Adaptive M Chassis Environment And Safety S302 Alarm System S322 Comfort Access S3AC Trailer Coupling S3AG Reversing Camera S3AT Roof Rails Aluminium Satinated S3DZ Omission Of Additional Lettering, Outer S3MB Indiv. Ext. Line, Burnished Aluminium S842 Cold-Climate Version S843 Power Reduction S877 Omission Of Non-Combined Operation S885 On-Board Literature, Swedish S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8SM Car Ident. Number Visible From Outside S8TF Active Pedestrian Protection S8TG Thiefproofing Device S8V1 Information Plate Individual Equipment S775 Headlining Anthracite Other Equipment S1CB CO2 Equipment S925 Dummy-SALAPA S993 Model Year Code In VIN S999 Job Control "HEA" S9AA Outer Skin Protection SA090 90 Ah AGM Battery SLEDE Leather Equipment Endret Februar 8, 2022 av andreaskarm Pekka, mslello, Fahad og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 8, 2022 Share Skrevet Februar 8, 2022 Gratulerer med pen bil! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 8, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2022 Akkurat nå, Snagg30 skrev: Gratulerer med pen bil! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 8, 2022 Share Skrevet Februar 8, 2022 Grattis! Sleng ut utstyr, bilder og eventuelle planer for bilen. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 8, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2022 Takker. Tråd oppdatert med utstyrsliste. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 8, 2022 Share Skrevet Februar 8, 2022 Tøft! Gratulerer andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 8, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2022 1 time siden, Marius2002 skrev: Tøft! Gratulerer Takk😊 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 8, 2022 Share Skrevet Februar 8, 2022 Congratulatore! Fin slede dette. Likte aldri F15 når de kom og tok over for E70, men nå syns jeg de er utrolig fine og kunne godt tenkt meg en. Et solid stykke bil! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 8, 2022 Share Skrevet Februar 8, 2022 (endret) Gratulerer, veldig ålreite bilder dette til en overkommelig pris. Spesielt interiøret er veldig flott i disse. Har selv siklet på F15 med Hamann-felger noen ganger, det er en uslåelig (men dyr) kombinasjon Endret Februar 8, 2022 av Walkabout Marius2002, Saltkjelen, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 8, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2022 Helt. Enig. Føler det er mye bil for pengene, selv om en må ut med nesten 500k for en noen år gammel bil. Nybil prisen var vel rett over millionen en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 9, 2022 Share Skrevet Februar 9, 2022 Fin bil, kan ikke være mye utstyr som mangler på den der etter å ha sett igjennom listen. Hadde en ganske lik en i 3.0d og var veldig fornøyd med den de årene jeg hadde den. God bil å kjøre selv om det ikke er racer bil. Min hadde 2 cm spacere bak, det hjalp veldig på utseendet på bilen. Den 3.0d jeg hadde ble registrert November 2013 så var en av de første som kom til Norge, det var lite problemer de årene jeg hadde den. Prismessig så kostet min ny i følge selger 1.3mill. Utstyrlisten så veldig lik din ut. Hybriden var noe billigere pga. avgifter. (som dumpet bruktprisen på min) Men over en mill. kostet din garantert ny, så blir bra kronetap på denne typen biler. Heldigvis stabiliserer det seg litt mer nå og tapet bør være helt ok de neste årene. Pekka og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 9, 2022 Share Skrevet Februar 9, 2022 Gratulerer med flott X5 😊 For min del så er denne modellen den fineste x5en . Den vil du nok ha mange fine mil med . andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2022 20 minutter siden, sveigis skrev: Gratulerer med flott X5 😊 For min del så er denne modellen den fineste x5en . Den vil du nok ha mange fine mil med . Takker. Er ganske så enig i det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 9, 2022 Share Skrevet Februar 9, 2022 Gratulerer! Er den fineste X5 -generasjonen det der 👍 andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 9, 2022 Share Skrevet Februar 9, 2022 Grattis med stor bleiecontainer Så ut som en flott bil. andreaskarm og Pekka reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå