E.C. Skrevet Mars 5, 2023 Share Skrevet Mars 5, 2023 Hehe, veldig praktisk at noen andre kjøper likt så jeg ser hva som må gjøres for å få det i bra stand Herlig jobbet! Har dere bare individual deksler eller har dere selve anlegget også? Jeg har muligens et tips der. idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 5, 2023 Share Skrevet Mars 5, 2023 Dette interiøret ble en skikkelig innertier og et solid løft. Trelister hevet også kvalitetsfølelsen betraktelig. Ellers tok det litt over 8-9 minutter for å demontere og montere ny stol. Marius2002, idapederse og CHNilsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 5, 2023 Share Skrevet Mars 5, 2023 Ser meget bra ut. idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 5, 2023 Share Skrevet Mars 5, 2023 2 minutes ago, Saltkjelen said: Dette interiøret ble en skikkelig innertier og et solid løft. Trelister hevet også kvalitetsfølelsen betraktelig. Ellers tok det litt over 8-9 minutter for å demontere og montere ny stol. Ikke verst, tenker det blir minst 8-9 timer her 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 5, 2023 Share Skrevet Mars 5, 2023 (endret) Kan jo og hende seg siden jeg er sunnmøring at @E.C.egentlig ikke har noe interiør lenger. Det er ganske dyrt å drifte X3M og behovet for kjappe penger meldte seg Endret Mars 5, 2023 av Snagg30 idapederse, E.C. og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 5, 2023 Share Skrevet Mars 5, 2023 @Snagg30 Må ha fått jækla bra pris for det interiøret og CIC-en, siden du nå sitter og titter på Porsche! idapederse og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 5, 2023 Share Skrevet Mars 5, 2023 Dette ble absolutt helt nydelig uten tvil Ida. Meget bra jobbet 😊😊 idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Mars 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2023 (endret) 5 timer siden, E.C. skrev: Hehe, veldig praktisk at noen andre kjøper likt så jeg ser hva som må gjøres for å få det i bra stand Herlig jobbet! Har dere bare individual deksler eller har dere selve anlegget også? Jeg har muligens et tips der. Haha ja, ikke sant? 😅 Takk og takk, elsker den nye følelsen bilen gir nå etter oppgraderingene. Kun deksler, men har byttet ut alt det originale (676) med høyttalere og sub-er fra Ground Zero. Et litt større prosjekt som trolig vil skje etterhvert er at vi trekker ledninger fra forsterker og helt frem til høyttalerne (forsterkeren driver kun sub-ene med originalt oppsett), og at vi kanskje setter inn en Match Up7 også i E60 etterhvert. Har denne i både i3 og E90, og lyden i disse to er noe helt annet enn i E60. Ikke vært misfornøyd med lyden der heller, før jeg ble vant til den klare lyden i i3 (som jeg for tiden bruker mest). Etter å ha blitt vant til denne (i3 spiller riktignok ikke like bra som E90) kjenner jeg veldig på at lyden i E60 fort føles litt grøtete. 😬 4 timer siden, Saltkjelen skrev: Dette interiøret ble en skikkelig innertier og et solid løft. Trelister hevet også kvalitetsfølelsen betraktelig. Ellers tok det litt over 8-9 minutter for å demontere og montere ny stol. Helt klart! Ble en helt annen bil plutselig. 😍 Stemmer. Var 8 min jeg mente å huske, gikk latterlig fort i alle fall 😆 4 timer siden, Reef89 skrev: Ser meget bra ut. Takk og takk! 4 timer siden, Snagg30 skrev: Kan jo og hende seg siden jeg er sunnmøring at @E.C.egentlig ikke har noe interiør lenger. Det er ganske dyrt å drifte X3M og behovet for kjappe penger meldte seg Faen. Betalte kanskje litt vel mye vi da. 😬😆 4 timer siden, sveigis skrev: Dette ble absolutt helt nydelig uten tvil Ida. Meget bra jobbet 😊😊 Tusen takk, Jan! Utrolig fornøyd med resultatet her 😄 Endret Mars 5, 2023 av idapederse E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Mars 5, 2023 Share Skrevet Mars 5, 2023 Fantastisk flott resultat Ida. Veldig bra jobba her. idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 5, 2023 Share Skrevet Mars 5, 2023 Vanvittig bra dette ble, gratulerer med «nytt» interiør! idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 6, 2023 Share Skrevet Mars 6, 2023 Nydelig som vanlig! idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 6, 2023 Share Skrevet Mars 6, 2023 Nydelig resultat! idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Mars 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2023 13 timer siden, Mortenej skrev: Fantastisk flott resultat Ida. Veldig bra jobba her. 12 timer siden, papertiger skrev: Vanvittig bra dette ble, gratulerer med «nytt» interiør! 3 timer siden, ahj skrev: Nydelig som vanlig! 2 timer siden, fupsaker skrev: Nydelig resultat! Tusen takk, dere! 😄 fupsaker og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 6, 2023 Share Skrevet Mars 6, 2023 Ser du la om til 235/40r19. Det er samme jeg har på min e61. Passer bilen mye bedre visuelt og kjøremessig enn 245/35r19 som er standard dim. Alpina e60 har 245/40r19 til orientering. idapederse og CHNilsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Mars 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2023 16 timer siden, Evopower skrev: Ser du la om til 235/40r19. Det er samme jeg har på min e61. Passer bilen mye bedre visuelt og kjøremessig enn 245/35r19 som er standard dim. Alpina e60 har 245/40r19 til orientering. Ja, det fungerer veldig fint nå som vi har fått hevet fronten en anelse. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå