Slavearbeider'n Skrevet Mai 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2022 @Dusy @Ampera dere er med fra Oslo? Dusy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 14, 2022 Share Skrevet Mai 14, 2022 11 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: @Dusy @Ampera dere er med fra Oslo? Har planlagt det! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 14, 2022 Share Skrevet Mai 14, 2022 jeg blir også med fra Oslo, usikker på hvilken bil enda men det ser ut som det blir x5'n.. ikke noe vakkert skue men det for duge Grobian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 14, 2022 Share Skrevet Mai 14, 2022 @Ingvaldsen kjører du forbi Gjøvik da? Usikker på om jeg får tid til å komme, men hvis jeg blir med så kan jo jeg slenge meg på nedover mot Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 15, 2022 Share Skrevet Mai 15, 2022 8 timer siden, E.C. skrev: @Ingvaldsen kjører du forbi Gjøvik da? Usikker på om jeg får tid til å komme, men hvis jeg blir med så kan jo jeg slenge meg på nedover mot Oslo. Er på jobb den helga så jeg er på Fornebu fra før🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 15, 2022 Share Skrevet Mai 15, 2022 11 timer siden, Fredrik 90 skrev: Harebakken 10.20 er en god plan, ikke sant @sveigis? Yes Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mai 15, 2022 Share Skrevet Mai 15, 2022 23 hours ago, Slavearbeider'n said: @Dusy @Ampera dere er med fra Oslo? Yes! 😄 Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet Mai 16, 2022 Share Skrevet Mai 16, 2022 (endret) On 5/14/2022 at 7:14 PM, ///M-ini95 said: @Grobian Blir du med i år også? Det frister, skal sjekke om det lar seg gjøre! I tilfelle kan det tenkes jeg er med på felles avgang fra Oslo. Må nok trille ned med X5, men kan foreta et lite bytte på treffet, siden E60-en står på låven i Larvik, ikke så fryktelig langt unna Den har fortjent å se enda litt mer frisk asfalt etter å ha passert PKK uten anmerkninger forrige uke.. Endret Mai 16, 2022 av Grobian sveigis, ///M-ini95 og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 18, 2022 Share Skrevet Mai 18, 2022 @Fredrik 90 og @Lars89? Til info ,fikk beskjed om at jeg mulig må bytte girkasse på i helga på x5 ,dvs at da er Bimmerstreff i en tynn tråd .(Dritt.no) Men her har jeg ikke noe valg ,må ta det når folk kan hjelpe 😊 Får beskjed ila fredag både meg og dere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 18, 2022 Share Skrevet Mai 18, 2022 Kjipt å høre @sveigis, men forstår deg veldig godt. Så mye som X5n blir brukt, så skjønner jeg at den burde fikses så fort som mulig Ellers fikk jeg et hyggelig bilde fra @BimmerFan! Ba han ta turen og sjekke om lokasjonen faktisk eksisterer enda. Og jaggu var parkeringsplassen like stor som sist BimmerFan! og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 18, 2022 Share Skrevet Mai 18, 2022 1 minutt siden, ///M-ini95 skrev: Kjipt å høre @sveigis, men forstår deg veldig godt. Så mye som X5n blir brukt, så skjønner jeg at den burde fikses så fort som mulig Ellers fikk jeg et hyggelig bilde fra @BimmerFan! Ba han ta turen og sjekke om lokasjonen faktisk eksisterer enda. Og jaggu var parkeringsplassen like stor som sist Ja noe dritt ,men har ikke noe valg denne gangen desverre 🥵🥵,men skal prøve så godt jeg kan 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 18, 2022 Share Skrevet Mai 18, 2022 3 minutter siden, sveigis skrev: Ja noe dritt ,men har ikke noe valg denne gangen desverre 🥵🥵,men skal prøve så godt jeg kan 😊😊 Vi tar Bimmers Treffet ned til deg 10+ mann som skrur på en bil må jo gå bra 😅 Slavearbeider'n, sveigis og Shattered reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mai 18, 2022 Share Skrevet Mai 18, 2022 Ser ikke problemet @sveigis treffet er jo på søndag og da kan du jo skru fredag og hele lørdagen fram til søndags morgen kl. 0900. sveigis og Ingvaldsen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 18, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2022 3 minutter siden, Rune-K skrev: Ser ikke problemet @sveigis treffet er jo på søndag og da kan du jo skru fredag og hele lørdagen fram til søndags morgen kl. 0900. Helt enig med Rune! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 18, 2022 Share Skrevet Mai 18, 2022 19 minutter siden, Rune-K skrev: Ser ikke problemet @sveigis treffet er jo på søndag og da kan du jo skru fredag og hele lørdagen fram til søndags morgen kl. 0900. Nei det er sant ,men problemet er at han som skal hjelpe meg har kun tid lørdag og søndag derfor er alt dritt ,men kom på en ide jeg skal prøve meg på imorgen som kan bli suksess muligens . 16 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Helt enig med Rune! Jeg og ,men må nesten bøye meg litt etter han som skal hjelpe til 😊. 52 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Vi tar Bimmers Treffet ned til deg 10+ mann som skrur på en bil må jo gå bra 😅 Hadde vært det aller beste ja 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå