Gå til innhold

BMW X2 20d xDrive M Sport X 2019 wifemobil, solgt. :/ Vinterdekkene selges


 Share

Anbefalte innlegg

Gratulere med ny bil igjen! Kjekt å se du tar til ufornuft og kjøper fossil motor. Smart dette her med tanke på kona di, overtale henne fra EL til 2L diesel. Så nå kan dere nyte denne en stund før du overtaler henne til 2 sylindere til og bensin :D uansett flott skute! 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til konemor med en kul liten SAV :) Kjekke biler å kjøre disse her. Har fått litt fartstid på X2 selv nå :) 

Største plusset med bensin/diesel X2 kontra hybriden er to eksosstusser :lol: Ser så mye penere og mer symmetrisk ut. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Som noen har skjønt var det litt skader på bilen som ikke var opplyst om fra selger, det være seg bulk i list rundt hjulbuen, i skjermen til høyre forhjul og inn i førerdør, samt dype riper på høyre side. Selger tar nå kostnaden for dette, det beløp seg til 24k for alt arbeidet. Ellers trives vi godt med bilen. :) Samtidig er Porschen inne for feilsøking for hjemmelader som ikke funker og stor oppdatering som er kommunisert i media. Og hva fikk vi som lånebil? Et bilde sier mer enn tusen ord og jeg er passe skuffet. Og sjeleglad for å ha en BMW jeg vil kjøre fremfor det jeg fikk tildelt. 

FF3873BD-F01C-4DA5-91DB-304AE991C9A8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiebil er jo ofte litt tilfeldig selv om man an egentlig skal få noe i samme segment som det man leverer inn. 

Pappa fikk en Camry når F45en havarerte.

Ellers gratulerer med knalltøff X2! Alltid hatt sansen for disse.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt de tar ansvar for ting som ikke ble opplyst om. Spesielt når du faktisk spesifikt spør om det er skavanker.

Hehe.  Fruen ratter også Countryman hybrid nå når X2en hennes er inne til fix 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, StigJ skrev:

Godt de tar ansvar for ting som ikke ble opplyst om. Spesielt når du faktisk spesifikt spør om det er skavanker.

Hehe.  Fruen ratter også Countryman hybrid nå når X2en hennes er inne til fix 😄

Absolutt, men å få den som erstatning for Porschen var ikke spesielt gøy. 🙈Samtidig fatter jeg ikke at de er bygget på samme plattform. Minien er nitrist inni... 

12 timer siden, Lars89 skrev:

Leiebil er jo ofte litt tilfeldig selv om man an egentlig skal få noe i samme segment som det man leverer inn. 

Pappa fikk en Camry når F45en havarerte.

Ellers gratulerer med knalltøff X2! Alltid hatt sansen for disse.

 

 

 

Takk og takk, alltid likt de siden lansering! :)

12 timer siden, sveigis skrev:

Godt at ting kan ordne seg noenlunde lett om man finner noe etter og ha handlet bil ,tenkte da på Bmwen din .😊

Forøvrig en fin bil dette og må jo være genial denne .

Fronten er jo så massiv å tøff på denne .😊

Uten tvil, ja. Den er kul og massiv, har overrasket meg positivt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to BMW X2 20d xDrive M Sport X 2019 wifemobil, solgt. :/ Vinterdekkene selges

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...