Gå til innhold

\\\ BMW X5 G05 45e Xdrive M-sport Carbonsort - Full Merino skinn /// Foliert Verdoro Green.


Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Skulebollen skrev:

Er det kun den universale holderen til nettbrett dere har? M.a.o braketten + universalholder? 

Ser det koster rundt 2k per side da, fortsatt friskt priset 😅

Ville sett på brodit holdere, de leveres i to deler, feste og holder. Så man kan bytte ut holder hver gang  ipad endrer størrelse og man kjøper ny. Ikke skrangler de heller.

den originale jeg kjøpte til x5n passet seff ikke ipadden i, selv om det stod at den skulle funke.

Endret av flobben
La til originale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@mslello

jeg har ikke studert disse holderne selv. Hva hun yngste som monterte dem. Skal få studert dem når jeg kommer hjem. Vil tro at siden man ikke bruker det coveret at det ikke sitter helt 100%. 
 

@Skulebollen

Er kun selve holderne jeg har. Tror disse ligger på rundt 1500kr pr. Stk. Nye. Delenr: 51952408224. Her er et par screendumper fra finn. 
 

 

04EEFA5A-C1E9-4677-A926-EB57739EDBF6.png

37630323-8529-4034-A552-E8D9468BA338.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, flobben skrev:

Ville sett på brodit holdere, de leveres i to deler, feste og holder. Så man kan bytte ut holder hver gang  ipad endrer størrelse og man kjøper ny. Ikke skrangler de heller.

den originale jeg kjøpte til x5n passet seff ikke ipadden i, selv om det stod at den skulle funke.

Brodit har mye bra, absolutt. Ser ut til å passe bra disse holderne jeg kjøpte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@sveigis

Det er helt sant. Man blir litt stolt også. Ikke tvil i at dem har blitt påvirket😅☺️

Det er ikke slik at jeg har tvinget dem til noe, dem har nok sett hvor mye tid jeg bruker i og utenfor garasjen. Så det har blitt noen vaske og støvsuger kurs. 😂 jeg har ingen skrupler med å sette disse to til å gjøre rent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Chris A changed the title to \\\ BMW X5 G05 45e Xdrive M-sport Carbonsort - Full Merino skinn ///
På 10.2.2023 den 1.40, Chris A skrev:

@mslello

jeg har ikke studert disse holderne selv. Hva hun yngste som monterte dem. Skal få studert dem når jeg kommer hjem. Vil tro at siden man ikke bruker det coveret at det ikke sitter helt 100%. 
 

@Skulebollen

Er kun selve holderne jeg har. Tror disse ligger på rundt 1500kr pr. Stk. Nye. Delenr: 51952408224. Her er et par screendumper fra finn. 
 

 

04EEFA5A-C1E9-4677-A926-EB57739EDBF6.png

37630323-8529-4034-A552-E8D9468BA338.png

Etter min modifikasjon, sitter som støpt nå. 

20230212_111952.thumb.jpg.799ca8156f78ef94343745fca2c496d3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dagen i dag gikk ikke helt som planlagt. Fikk montert takspoileren, som forøvrig blev meget bra. Angrer ikke på at jeg valgte å lakkere i bilens farge. Underveis fikk jeg telefon fra lakk / monteringsverksted om at det manglet deler på frontspoiler. Med andre ord alle monteringsdelene, å disse fire monteringsadapterene. Disse skal forøvrig lakkes også🙈. Snakka med AC norge. AC schnitzer tyskland som fikk skylden, at det ikke var pakket ilag med selve spoilerne. Manglet visstnok i to andre sett som dem hadde liggende også. Dem beklaga jo selvfølgelig.  Lakkeringsverksted burde også ha oppdaget dette da dem lakkerte, da jeg fikk pris på seks deler ikke bare to. Han innrømmet jo det å beklaga at dem burde sett det før.  Det er ikke noe å gjøre med det, annet en å ta en tur til når alt er klart. Det er slikt som skjer.  Det er 6 timer t/r. Så da er det veldig gledelig at bilen er god å kjøre😅✌️

Jentungen fylte 15år idag. Så hun var med. Da blev det photoshoot i M3 competition for hennes del. Så hun hva veldig glad.
 

Bilde av alt som skal være med er under, A+B er ok. Resten manglet. bilde av takspoiler kommer når jeg får tatt noen bilder. Legger også ved et forbruks bilde fra My BMW.  

 

 

 

4090F79C-8D46-4536-864D-8BCBAB51D51A.png

EBFB8C0B-594B-4E1E-896F-231610762B23.png

Endret av Chris A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Chris A changed the title to \\\ BMW X5 G05 45e Xdrive M-sport Carbonsort - Full Merino skinn /// BMW Takspoiler montert
  • Chris A changed the title to \\\ BMW X5 G05 45e Xdrive M-sport Carbonsort - Full Merino skinn /// Foliert Verdoro Green.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...