RemyNG Skrevet Fredag kl. 19:09 Skrevet Fredag kl. 19:09 Utrolig flott å se at pågangsmoten din med rehabiliteringen og det går i rette veien 🙂. Går vel i rekord fart sikkert og. sveigis reagerte på dette 1
StigJ Skrevet Fredag kl. 19:35 Skrevet Fredag kl. 19:35 Tør vedde på at godeste @sveigis innen to måneder ligger hjemme på grusplassen og mekker bil igjen 😁 Tror ikke noen våger å vedde imot 😆 Masse god bedring Jan 💪🏻 mr.pingu og sveigis reagerte på dette 1 1
BimmerFan! Skrevet Fredag kl. 19:56 Skrevet Fredag kl. 19:56 Det er veldig hyggelig å lese at det går rette veien, Jan! Stå på så sees vi på treff til våren! 😄💪 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Fredag kl. 21:35 Forfatter Skrevet Fredag kl. 21:35 3 timer siden, *MrB* skrev: Flotte oppdateringer Jan. Det er helt gull å komme seg inn på opptrening i regi av et apparat som kan det. Sammen med vilje (som du åpenbart har i bøtter å spann) så gjør det en enorm forskjell. Min far ramlet ned fra et stillas å knakk ryggen på 3 steder for ca 1 år siden. Ene bruddet var et puslespill som måtte hasteopereres. Luktet rullestol lang vei…. Siden kom han på rehab/opptrening, og i dag både går og kjører han igjen. Og han gjør stadig fremskritt. Ekspertene ba han tidlig om se langt frem og sette seg mål ut fra det. 3 mnd, 6 mnd, 12 mnd osv. Det var litt vanskelig i starten, for man ønsket jo å klare noe nytt hver dag. Men det blir fort en maraton med slikt, og da må man ha et langsiktig perspektiv også. Fortsett å oppdatere oss. Håper du blir frisk nok til å få knipe litt på bilene dine igjen snart. Takk for det . Ja det å få rett hjelp har alt og si og med litt vilje så hjelper det og håper jeg. Ja der kan du se hva rett hjelp betyr her og med tanke på din far. Akkurat sånn er det her og ,jeg må ikke forvente noe voldsomme greier enda og kun tid som gjelder ,og vet at alt vil ta tid og det har jeg . Jeg skal oppdatere her både på den ene og andre fronten og hvis alt går etter planene her ,så skal jeg på perm hjemme til neste helg . 2 timer siden, Vegard_ skrev: Litt på etterskudd, men god bedring Jan! Lykke til videre med rehab Tusen takk Vegard.🙏😊
sveigis Skrevet Fredag kl. 21:39 Forfatter Skrevet Fredag kl. 21:39 2 timer siden, awt skrev: Huff, dette har jeg ikke fått med meg. Virkelig ikke noe hyggelig lesing, men i all elendighet virker det som om humøret er på topp og helsen kommer seg om ikke annet. Masse lykke til! Nei dette var et sjokk og helt forferdelig @awt.😓 Ja jeg har alltid sagt å prøve å være på humør ,se fremover og alltid han en plan B er viktig . Altfor mange som har en sort/ hvitt holdning til livet og for min del så er ikke det et tema . Takk for det 😊🙌
sveigis Skrevet Fredag kl. 21:49 Forfatter Skrevet Fredag kl. 21:49 2 timer siden, RemyNG skrev: Utrolig flott å se at pågangsmoten din med rehabiliteringen og det går i rette veien 🙂. Går vel i rekord fart sikkert og. Ja jeg prøver og holde motet oppe her og det takket være plassen og folkene som er her 😊 Jeg vet det tar tid dette og må skynde meg sakte Remy .😊 2 timer siden, StigJ skrev: Tør vedde på at godeste @sveigis innen to måneder ligger hjemme på grusplassen og mekker bil igjen 😁 Tror ikke noen våger å vedde imot 😆 Masse god bedring Jan 💪🏻 Nu vel @StigJ det hadde vært drømmen men det vet jeg ikke enda 😊 Jeg tør ikke si noe som helst enda og må ta dag for dag i lang tid fremover . Nedturen blir jo enorm om noe skulle skje nå i opptreningsfasen ,så et steg av gangen .😊 Tusen takk Stig 🙏 1 time siden, BimmerFan! skrev: Det er veldig hyggelig å lese at det går rette veien, Jan! Stå på så sees vi på treff til våren! 😄💪 Ja fra å være omtrent på nullpunktet ,er det godt å kjenne litt opptur .😊 Det sagt og som tidligere nevnt ,så tar dette lang tid og må akseptere nedturer på vei mot det som skal bli bortimot det normale . Vi får krysse alt som finnes og håpe på det retter seg . Takk og yes det satser vi på.😊 RemyNG og BimmerFan! reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Søndag kl. 16:48 Forfatter Skrevet Søndag kl. 16:48 Hverdagen . Når man er havnet i den situasjonen som jeg er i nå ,så går det lite penger . På 9 dager har jeg brukt 50 kr 😊.Da regner jeg jo selvsagt ikke med drivstoff og dall som fruen må bruke. Hvertfall da er det skummelt og sitte på Finn og finne varer og har hvertfall null dårlig samvittighet med å surfe der nå mtp pengebruk . Noe som er i stykker på e91 som jeg skal ha iorden er sirkulasjonspumpe,altså denne : På Finn er det jo mange Bmwer og de passer stortsett om hverandre og ser ut som at jeg har en på vei nå.😊 Personen skulle sjekke den at den var iorden nå ,hvis ikke den virket så har jeg hvertfall to til på hånden .😊 Dette er små ting som ikke trenger å være endel av feil på bilen synes jeg. Så må jeg ha fått på taklukebryter / modul og sånn at jeg bare kan bytte alt med en gang .😊 Er viktig for meg og ha noe å se frem til nå i tiden som er . Temu er og noe som får kjørt seg nå og stadig like koslig . Imorgen skal naboen bytte viskermotor på Combo og ,så da er den saken ute av verden. Ellers i helgen er det to timers intens trening om dagen her . Mye av dagene ; En om morgen og en om kvelden ,samt det man ønsker selv . Så det er langt ifra noe hvilehjem her 😊 Grusomt å si det men er bedre form i kroppen enn jeg har vært på lenge og la det vare 🥰🙏. Godt med skikkelig utsikt : Så mye av tiden her går på å surfe på Finn og ikke minst lese om N46 motorene😊 Interessant ikke sant ?😅 Kjenner det skal bli godt å få kjenne på skruing igjen etterhvert . Dusy, papertiger, Fredrik 90 og 15 andre reagerte på dette 18
Dusy Skrevet Søndag kl. 19:09 Skrevet Søndag kl. 19:09 Herlig å se fremdriften her @sveigis Ikke overraskende at du står på som du gjør! Husker jeg var i praksis på slagavdelingen på Stavanger Universitetssjukehus. De pasientene som var mest utfordrende til å motivere til å mosjonere, var gjerne menn i 50/60 års alderen. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men en ting er sikkert: du må være alle sykepleiers drømme pasient! Stå på, Jan! sveigis og fupsaker reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Søndag kl. 20:52 Forfatter Skrevet Søndag kl. 20:52 1 time siden, Dusy skrev: Herlig å se fremdriften her @sveigis Ikke overraskende at du står på som du gjør! Husker jeg var i praksis på slagavdelingen på Stavanger Universitetssjukehus. De pasientene som var mest utfordrende til å motivere til å mosjonere, var gjerne menn i 50/60 års alderen. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men en ting er sikkert: du må være alle sykepleiers drømme pasient! Stå på, Jan! Takk takk Dusy .😊 Forsiktig optimisme vil jeg kalle det sånn at fallhøyden ikke blir så stor .🙏🙏🙌 Ja der er mye forskjellige pasienter ute og går tenker jeg og mange vriompeiser . Hahaha ,jeg er faktisk 50 år nå 😅😅😅,noe ikke vil tro men det er bare hyggelig heldigvis .😊 Uten å være cocky så har de lite bry med meg tror jeg foreløpig . Takk og prøver 😊 Dusy, fupsaker og Ampera reagerte på dette 1 2
Lars89 Skrevet Søndag kl. 21:21 Skrevet Søndag kl. 21:21 Bra du får god oppfølging! Tror jeg var på samme plassen under opptrening etter beinbrudd, men jeg ble sendt dit når jeg ikke kunne gå, ble så sendt hjem når jeg egentlig skulle vært der og ble så sendt tilbake når jeg var frisk. Godt at de tima det litt bedre med deg 😄 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mandag kl. 07:50 Forfatter Skrevet Mandag kl. 07:50 10 timer siden, Lars89 skrev: Bra du får god oppfølging! Tror jeg var på samme plassen under opptrening etter beinbrudd, men jeg ble sendt dit når jeg ikke kunne gå, ble så sendt hjem når jeg egentlig skulle vært der og ble så sendt tilbake når jeg var frisk. Godt at de tima det litt bedre med deg 😄 Jada her har jeg det godt Lars . Akkurat ,mao litt omstokking i kabal 😅😅. Ja satser på det ,de er så flinke og hyggelige her at .
sveigis Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Da er sirkulasjonspumpe på vei. Godt der finnes seriøse aktører her som velger å teste ting før det selges ,denne fikk jeg video av ; Og er nå på vei : En ting mindre på feilkodelisten .😊 Så til noe som gjorde meg forelska💕 Som dere vet ,så er jeg Shadow line mann og alle biler jeg har hjemme nå er Shadow line og kun nyrer på grillen som er krom. Noen få M535 i e28 kom med sorte lister originalt . Non M tech e28 skjeldent som hønsetenner og hvertfall Arctic blau . Jeg hadde et bilde inni hodet mitt at det burde være fint og jeg fant nå bilder på Face av en e28 i helt lik farge som min i Shadowline . Dette likte jeg : Lakkerte fangere og alt blankt sort . Desverre så er det umulig å finne sånt brukt lengre og om det dukker opp ,så er det kokainpriser på det og ofte slitt. Så alt blir som det blir : Og lever godt med det.😊 Det sagt ,kommer jeg over deler ,så skal begynne å samle men må være ekte. Ellers går dagene her sin vandte gang og skal hjem på perm til helgen. Det blir godt og da skal dere få en oppdatering på hva som har skjedd. StigJ, Dusy, Ingen og 7 andre reagerte på dette 10
Skulebollen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Tidsriktige skilt hadde gjort seg på e28en 😊 koster en god tusing, men er til gjengjeld en engangs investering som gjør mye på en gammel klassiker 😊 sveigis, Ingen, Tony Soprano og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden 19 minutter siden, Skulebollen skrev: Tidsriktige skilt hadde gjort seg på e28en 😊 koster en god tusing, men er til gjengjeld en engangs investering som gjør mye på en gammel klassiker 😊 Ja og i år er året det skal skje 😊 Det har jeg skulle gjort for lengst ,men nå kan jeg ikke drøye lengre @Skulebollen. Enig er mye finere uten tvil 😊 Ingen og Mortenej reagerte på dette 2
Bimmerlorris Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Sitter og leser meg gjennom maaange sider med god Sveigis-dokumentasjon av bimmerlivet og ble så glad da jeg så at du skulle fikse opp enda en Bmw og denne gangen til minstejenta 😄 Har ikke vært her inne på bimmers siden salget 535’n min. Derfor ble jeg helt lamslått da jeg kom til siden der du forteller at du har fått slag 😔 Kjære Jan, dette var vondt å høre. Men som så mange andre har skrevet til deg, har jeg også trua på at dette er noe du kommer deg gjennom på en bra måte ❤️ Du trenger jo bare å bruke 50% av ståpåviljen du har hatt med bila dine/unga sine, så kommer dette til å gå helt fint 😉👏🏻 Stå på min venn ❤️ fupsaker, Shattered og Ingen reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå