Tony Soprano Skrevet Søndag kl. 20:46 Skrevet Søndag kl. 20:46 Har lest tråden med stor glede og dette var trist å høre. Med ditt pågangsmot så kommer du sterkt tilbake det er jeg sikker på. God bedring Jan ! sveigis reagerte på dette 1
KKME30 Skrevet Søndag kl. 22:02 Skrevet Søndag kl. 22:02 Off det var fælt og høre jan! Du må ha masse god bedring!❤️ satser på at følelsen er tilbake før du vett ordet av det! sveigis reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 23:26 Skrevet Søndag kl. 23:26 (endret) Dette var veldig trist å høre Jan, min gode venn. Slag er virkelig skumle saker, men man får tenke positivt og at det kunne gått mye…mye verre. Så viljesterk som du er så er jeg sikker på at du kommer til å klare å trene deg opp igjen. La nå biler være biler, de kan vente til du er fit for fight igjen. Og hvis det er noe som helst jeg kan hjelpe deg med så må du være så grei å si ifra 👍 Du må ha masse god bedring 😀 Endret Søndag kl. 23:27 av Fredrik 90 sveigis reagerte på dette 1
skoglund Skrevet i går, 01:50 Skrevet i går, 01:50 Dette var trist lesing, håper på alt det beste for deg. Ut fra pågangsmotet ditt har jeg stor tru på at du kommer deg på beina igjen. sveigis reagerte på dette 1
Orjan Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Aiai - triste greier. Riktig god bedring! sveigis reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Masse god bedring! Og med pågangsmotet du har visst her mot bilene håper jeg du kan overføre til opptrening og restituering. sveigis reagerte på dette 1
m-blå Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Veldig trist og høre om din helsetilstand. Lykke til med opptrening, alt blir bra til slutt sier dem 👍🏻😊. Endret 18 timer siden av m-blå sveigis reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Hei Jan Utrolig trist lesning! Dette traff utrolig urettferig må en si. Slag er ikke til å spøke med, og som du skriver kunne det endt mye verre. Du er en hardhaus så dette kommer du gjennom. Viktigste nå er å få tilbake førligheten og deretter trene deg opp. Godt å se at du har mange rundt deg som kan bistå. Håper å se deg her inne og se kommentarer fra deg, selv om du ikke får skrudd selv. God Bedring og lykke til videre! sveigis reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Dette var kjedelig å lese. Men du er en harding Jan, så du kommer deg gjennom dette! God bedring sveigis reagerte på dette 1
ahj Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Masse god bedring! Regner med at du er oppe å skrur innen kort tid sveigis reagerte på dette 1
Positiv Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vel Jan, dette er utrolig trist og høre. Det blir vanskelig, og sette ord på noe slikt. Men du er fortsatt en ung mann, og har alle forutsetninger med og kunne ta tak i dette, og komme godt ut av det. Det er jo også, en stor påkjenning for dine nærmeste, når noe slikt inntreffer. Så de beste tanker, til deg og dine. Samt god bedring. Mvh Bent sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Igjen mange takk alle sammen her utrolig rørende og koslig ❤️ Kona fikk se hilsningene her og syntes det var sterkt 🙌🙌💕 Nå skal ikke sveigis sine Bimmers sider bli en helseblogg men kan jo være greit å vite hvor dramatisk den kan være : -Lære å bruke høyre arm igjen (Fingergrep , holde ting osv fraværende ) Lære å løfte bein igjen trene det opp som tar tid . Det positive idag er at jeg har idag brukt mye tid med Fysioterapeut og ergoterapeut . Og en klar forbedring siden igår . Idag gikk jeg selv uten rullestol og fikk løftet ben to ganger på 100 m .Så her må man se positivt .😊 Jeg blir nå lagt dvs søkt inn på et Rehabsenter her og skal være en god stund visstnok. Så får jeg her som jeg sa til legene her , jeg jobber meg opp mot å kunne holde på med det jeg liker best og han sa vi har en god plan . Han så bilene på tlf og han bare den ene er grunn nok ,han tenkte på e28en.😊 Uansett dere igjen takk for de koslige meldingene her ,tlf og messenger og fikk melding fra Koed om litt mer deler e91. De blir liggende 😩 *MrB*, BimmerFan!, tambur4 og 10 andre reagerte på dette 13
HelgePer Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Uff, dette var veldig leit å høre Jan. De beste ønsker om god bedring. sveigis reagerte på dette 1
M-jakob Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Å fytti det er hardt å få. Håper du får trent deg opp og kommer i form igjen fortest mulig. La bil være bil og tenk på helsen din. Masse god bedring til deg. sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå