Fredrik 90 Skrevet Desember 29, 2024 Share Skrevet Desember 29, 2024 Neste gang du skal møte forum folk så må du si ifra til meg så kan jeg hive meg med 😅 sveigis og Olaandref reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 29, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2024 53 minutter siden, Olaandref skrev: Takk for praten Jan, trivelig som alltid 👌🙂 Takk det samme og det beste ,slippe mas og gnål hjemme og kun prate litt bil 😊 Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 29, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2024 13 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Neste gang du skal møte forum folk så må du si ifra til meg så kan jeg hive meg med 😅 Selvsagt Fredrik ,men her gikk det litt sånn type fort pr tlf igår skjønner du .😊 Men jeg har en enda bedre ide . Neste gang der er forum medlemer nedover som jeg vet om ,så skal jeg jaggu lage til et kaffe meet her hos meg . Det har vi hatt før og det var koslig og folk kom der og da Fredrik . Triveligere det egentlig .😊 Fredrik 90, Olaandref og mr.pingu reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 29, 2024 Share Skrevet Desember 29, 2024 7 minutter siden, sveigis skrev: Selvsagt Fredrik ,men her gikk det litt sånn type fort pr tlf igår skjønner du .😊 Men jeg har en enda bedre ide . Neste gang der er forum medlemer nedover som jeg vet om ,så skal jeg jaggu lage til et kaffe meet her hos meg . Det har vi hatt før og det var koslig og folk kom der og da Fredrik . Triveligere det egentlig .😊 Det hadde vært kult å få til ja 👍 mr.pingu og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 1 Forfatter Share Skrevet Januar 1 Først av alt godt nyttår dere .😊 Vel det ble en rolig feiring her igår da jeg hadde et mål for øyet ,nemlig vask av e61 men det ble måking isteden : Heldigvis ikke i nærheten kontra 1 nyttårsdag ifjor 😊 Tenker at jeg må få gjort noe imorgen om det ikke snør . M-jakob, Ampera, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Lørdag kl. 13:44 Forfatter Share Skrevet Lørdag kl. 13:44 (endret) Da har bil stått stille siden tja type fjerde juledag og det var vel på tide å våkne den til liv igjen 😊 Fant frem denne : For regnet med det var dårlig stelt mtp strøm ,men neida liv var der . Iskald og nedfrosset e61 : Fikk etterhvert litt lunk og ville ha den til butikken for å handle inn litt til ikveld og her ved butikk : Mens jeg var jeg var inne i butikk ,fikk jeg tlf fra kompisen min på Bavaria om jeg ville opp noe jeg selvsagt ville 😊 Det passet jo fint for da kunne man få tint av bil : Det var mange biler der og mange stod med knekte fjærer visstnok : Bmw så langt vi ser : Etter kaffe og prat samt en liten diagnose KUN for å ha gjort det bar det hjem igjen og nå er den hvertfall fri for snø og is : Noe rengjøring er ikke vits da det er meldt et sorgens kapittel med hvitt dritt igjen nå de neste dagene .. Uansett alltid koslig å få tatt seg en tur igjen .😊 Endret Lørdag kl. 13:45 av sveigis Ampera, Saltkjelen, Christer B og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Lørdag kl. 19:09 Share Skrevet Lørdag kl. 19:09 (endret) 5 hours ago, sveigis said: Det var mange biler der og mange stod med knekte fjærer visstnok : BMW sine fjører og kulde er en dårlig kombo. Kom selv ut til en E60 som lå på bakken en morgen i januar, der hadde begge fjørene foran knekt over natta og punktert ene dekket i tillegg. Skjedde også med den ene E39en jeg hadde. Et lokalt verksted som skrur BMW sa at de hadde hatt inne 10 andre BMWer med knekte fjører de første par ukene i januar... Har aldri opplevd dette problemet på andre merker jeg har kjørt mye med, Toyota/Mazda/Ford og Mercedes. Endret Lørdag kl. 19:12 av Werther ///M-ini95 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Lørdag kl. 19:19 Share Skrevet Lørdag kl. 19:19 Kjente jeg angret litt på "jeg tar det snart" mentaliteten når dette møtte meg i romjula 🙃 Heldigvis var bruddet av den art at den ikke spiddet hull i hjulet. Det som gjør det ekstra surt, er jo at planen om å bytte alt i forstillingen har vært der lenge. Selvfølgelig skjer noe sånt dagen før man legger inn en bestilling, og attpåtil i romjula som gjør leveringstid enda tregere 🥲 Werther og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Lørdag kl. 19:21 Share Skrevet Lørdag kl. 19:21 7 minutes ago, Werther said: BMW sine fjører og kulde er en dårlig kombo. Kom selv ut til en E60 som lå på bakken en morgen i januar, der hadde begge fjørene foran knekt over natta og punktert ene dekket i tillegg. Skjedde også med den ene E39en jeg hadde. Et lokalt verksted som skrur BMW sa at de hadde hatt inne 10 andre BMWer med knekte fjører de første par ukene i januar... Har aldri opplevd dette problemet på andre merker jeg har kjørt mye med, Toyota/Mazda/Ford og Mercedes. Hva er årsaken til det, vet du det? hva gjør bmw anderledes? Noen etter marked merker som er ikke preget av dette problemet eller har det med resten av for eller bakstilling å gjøre? Olaandref og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 19:23 Share Skrevet Lørdag kl. 19:23 Hva er det som gjør dette med fjærene da? Har aldri vært bort i lignende. Er det noe modeller/årsmodeller som er ekstra utsatt? sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Lørdag kl. 19:40 Share Skrevet Lørdag kl. 19:40 16 minutter siden, Olaandref skrev: Hva er det som gjør dette med fjærene da? Har aldri vært bort i lignende. Er det noe modeller/årsmodeller som er ekstra utsatt? E8x 1-serie, E9x 3-serie og F4x 2-serie AT/GT er de jeg har sett mest av i hvertfall. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 19:45 Share Skrevet Lørdag kl. 19:45 4 minutter siden, Daniel. skrev: E8x 1-serie, E9x 3-serie og F4x 2-serie AT/GT er de jeg har sett mest av i hvertfall. Har hatt to E9X, men ikke kommet bort i det heldigvis. Kan jo gjøre en del skade det der. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Lørdag kl. 19:45 Share Skrevet Lørdag kl. 19:45 Både e6x og e7x knekker fjær de å. viggo E34 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Lørdag kl. 19:51 Share Skrevet Lørdag kl. 19:51 2 minutter siden, Olaandref skrev: Har hatt to E9X, men ikke kommet bort i det heldigvis. Kan jo gjøre en del skade det der. Har ikke vært borti det selv på mine 3 runder med E9x, men så har de jo for det meste stått på coilovers 😁 Ja kan brått gjøre skade. Ofte så knekker de slik at fjæren graver seg inn i dekksiden og da punkterer du jo til slutt. 4 minutter siden, Otis skrev: Både e6x og e7x knekker fjær de å. Går vel litt fjærer på F1x og F2x X3/X4 også. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Lørdag kl. 19:59 Share Skrevet Lørdag kl. 19:59 17 minutes ago, Daniel. said: E8x 1-serie, E9x 3-serie og F4x 2-serie AT/GT er de jeg har sett mest av i hvertfall. Legg til X1 F48 og, ganske mange i Facebook gruppa til F48 som får knekt fjær. Men F48 er jo F45 på litt høyere bein. Marius2002 og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå