Gabz Skrevet Oktober 22 Skrevet Oktober 22 Slang nylig sammen en liten reisebrev-type video fra hentingen av M5en i våres, dersom noen skulle kjede seg i lunsjen 😅 awt, Daniel., Orjan og 4 andre reagerte på dette 4 3
Gabz Skrevet November 24 Skrevet November 24 Er det lov med litt skamløs selv-promotering igjen, a..? 🥸 Vegard_, mslello og hennum reagerte på dette 3
mslello Skrevet November 27 Skrevet November 27 iX3 Årets bil hos Car magazin. Det er jo lovende. Bare å glede seg til å se prøvekjøringer neste uke
mslello Skrevet Mandag kl. 20:21 Skrevet Mandag kl. 20:21 Lang video om Neue klasse og iX3. Høydepunkter: Demperoppsett Forskjell på oppsett i sport, dtc og dcs off modus. Full gass med vinkel på rattet. Lading og bruke strøm fra bilen . i3 må bare bli bra. Tøff farge, har ikke sett at det var så mye rød metallic i den.
Lars89 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Kule bilselgere på Fjelstad! https://www.facebook.com/share/v/1Go4j3BdHG/ Espen.st reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 26 minutter siden, Espen.st skrev: Startprisen er nesten det sammme som på 992.2 Carrera. Ikke noe røverkjøp spør du meg sett med norske priser, hadde ikke tenkt meg om to ganger for hva jeg hadde valgt. Denne bilen kunne de gitt masse aerodynamikk og lav vekt (1775kg) og gjort det til en skikkelig track day bil. I år var det en på rudskogen med nye M4 CS og han kunne ikke fatte og begripe hvorfor den bilen ikke hadde en stor vinge. Han var ikke fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå