Rune-K Skrevet Søndag kl. 21:59 Skrevet Søndag kl. 21:59 Er det noen som vet når BMW begynte å levere biler med 4G? Eller sagt på en annen måte, er min 22 modell Z4 levert med 4G? Prøvde og sjekke ut hjemmesiden til BMW men der ble jeg ikke noe klokere. Ron Jeremy reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet Søndag kl. 22:50 Skrevet Søndag kl. 22:50 36 minutter siden, Lars89 skrev: Jada, den fant jeg også men den sa meg ikke stort. Jeg tror G29 bruker OS 7 og den finner jeg ingenting om.
mr.pingu Skrevet Søndag kl. 23:37 Skrevet Søndag kl. 23:37 Mener alle G-series har 4G ATM. Rune-K og fupsaker reagerte på dette 2
papertiger Skrevet Mandag kl. 06:48 Skrevet Mandag kl. 06:48 Stemmer nok det. i3, som den gamle modellen den er, fikk 4G med LCI i 2018 var det vel. Vår 2021 modell, med det gamle NBT EVO 6 har 4G. sondre, Rune-K og Ron Jeremy reagerte på dette 3
Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 08:59 Skrevet Mandag kl. 08:59 Regelen er vel ikke «så enkel» som det kommuniseres der. 4G kom i forbindelse med NBT EVO, så dette gjelder både F- og G-serie. Det som i alle fall er helt sikkert, er at ALLE G-serier har 4G. fupsaker, mr.pingu, Rune-K og 2 andre reagerte på dette 5
Rune-K Skrevet Mandag kl. 09:14 Skrevet Mandag kl. 09:14 Etter og ha lest og studert teksten fra BMW som @Lars89 la ut så har jeg kommet fram til det samme. Samtidig så stryker BMW på skriftlig kommunikasjon. Jeg føler meg rimelig oppegående på norsk skriftspråk men dette var utrolig krøkkete skrevet. Hadde man lagt inn et avsnitt etter "5G-mobilstandarden" så hadde det jo hjulpet bare det. Men hvis det er de samme som har oversatt instruksjonsboka til norsk så sier det vel alt. uglefossen reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Siste årgang med F3x har i hvert fall NBT Evo med 4G. Husker da jeg handlet i 2018 så var det en ting selger fremsnakket opp mot å kjøpe en brukt 2017-modell. Han var kanskje inne på noe..... fupsaker og mr.pingu reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå