Gå til innhold

Hjelp til valg av ny bil (G11 750d eller 740le). Ny bil kjøpt!!


Anbefalte innlegg

3 timer siden, Ove67 skrev:

Sikkert fint det så lenge du ikke har garantier å ta hensyn til.

Jeg har to biler som har nybilgaranti og som er modifiserte. Hva slags problemer er det du henviser til når du snakker om garanti? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Saltkjelen said:

Jeg har to biler som har nybilgaranti og som er modifiserte. Hva slags problemer er det du henviser til når du snakker om garanti? :) 

Jeg ville tro BMW lett prøver seg på å komme unna garantier dersom de oppdager at bilen har vært "tuklet" med.

Har du hatt behov for garantien da?

Vet ikke om jeg ville tatt sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2024 den 16.43, Ove67 skrev:

Jeg ville tro BMW lett prøver seg på å komme unna garantier dersom de oppdager at bilen har vært "tuklet" med.

Har du hatt behov for garantien da?

Vet ikke om jeg ville tatt sjansen.

Klart jeg har hatt behov for garantien. Skal levere hver av bilene inn på garantiarbeid nå i løpet av juli. Om du har montert en brukt HU, vil du naturligvis ikke få noen garanti på denne, men alle andre deler har du fortsatt garanti på. Har du derimot satt inn en ny HU, vil du jo ha garanti og reklamasjonsrettigheter på denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BimmerFan! changed the title to Hjelp til valg av ny bil (G11 750d eller 740le). Ny bil kjøpt!!

Gratulerer med ny kontinentkrysser ! Ingenting er som en godt motorisert sedan på langtur. Har hatt flere turer til Spania bla i Audi A8 der var det god flyt 😊 Massasje og ventilerte seter var helt kanon på tur 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med nydelig bil! Peis på med interiør bilder :D etter å ha lagt fra meg noen tusen km nå selv på europatur hadde jeg ikke klaget om jeg måtte ratte 7-serie store deler av den turen - beist av et bil du har kjøpt deg og noe av det argeste man kan ratte rundt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer med nydelig bil! Ble den som lå ute på første siden du linket til? Såg utrolig fin ut både inni og utenpå.

Tusen takk! Det ble den som jeg først linket til ja. Mangler litt utstyr som jeg kunne tenkt meg, men ellers flott bil. Så og si strøken utvendig og innvendig. 😁

7 timer siden, Tony Soprano skrev:

Gratulerer med ny kontinentkrysser ! Ingenting er som en godt motorisert sedan på langtur. Har hatt flere turer til Spania bla i Audi A8 der var det god flyt 😊 Massasje og ventilerte seter var helt kanon på tur 👍 

Tusen takk! Har også hatt noen langturer med A8 nedover europa. Milsluker av rang det der! 😁 Har massasje på denne, men dessverre ikke kjøling. 
 

6 timer siden, Saltkjelen skrev:

Gratulerer med flott bil med helt riktig motorisering. Godt valg! :) 

Tusen takk for det! Strålende fornøyd med motoriseringen. Krefter og respons i overflod! 💪

5 timer siden, Snagg30 skrev:

Gratulere med nydelig bil! Peis på med interiør bilder :D etter å ha lagt fra meg noen tusen km nå selv på europatur hadde jeg ikke klaget om jeg måtte ratte 7-serie store deler av den turen - beist av et bil du har kjøpt deg og noe av det argeste man kan ratte rundt i

Tusen takk! Den er svært komfortabel og veldig myk. Massevis av krefter som kommer til å gjøre autobahnkjøringen morsom😁 

5 timer siden, BrokeBoi skrev:

Gratulerer med ny bil! Det gleder meg å se at du droppet hybridmodellen. 😃

Tusen takk for det! Jeg er sjeleglad for at jeg droppet den. Jeg er sikker på at jeg hadde angret neste uke 😂

4 timer siden, RNJ skrev:

Gratulerer med det riktige valget :-) 

Tusen takk for det! Jeg er storfornøyd! 😊

3 timer siden, sveigis skrev:

Gratulerer med flott bil 😊

Tusen takk for det, Jan! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer så mye med en av de bedre og mest imponerende bilene BMW har bygget. Dette ER verdens beste GT bil i mine øyne 😀

Jeg er en smule misunnelig 😅

Tusen takk for det, Fredrik! 
Jeg er i skrivende stund på vei nedover Europa med bilen. Jeg må bare si at dette er definitivt den beste bilen jeg har kjørt. Helt rått! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...