Haug530D Skrevet September 3 Share Skrevet September 3 1 minutt siden, mr.pingu skrev: Sett prosenten (tekststr) ned og snu telefonen 90grader da går det an. Veldig tungvint… Det visste jeg ikke 🙂 nei de har veldig tungvinte sider for mobil iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 3 Share Skrevet September 3 GS er nesten alltid billigere enn KOED på samme vare/fabrikat, så sammen med gratis frakt monner det ganske mye. Det som er på lager kommer også fort i posten, så det er ikke bare elendighet. KOED har langt bedre kundeservice ja. Alltid hjelpsom og imøtekommende, og reklamasjoner har aldri vært noe problem. Dessverre er levering ganske tregt derfra. Tror aldri jeg har fått varen samme uke som jeg har bestilt. Det tar minst 1 uke. kanskje opp mot 2. Makky123, Marius2002, ///M-ini95 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 19 Share Skrevet September 19 Synes GS har vært litt trege nå de 2 siste gangene jeg har brukt de, ene ordren inneholdt verktøy for og montere signeringer på bakaksel e87, det måtte de lage på fabrikken i Tyskland, ingen beskjed om det eller noe, så endte opp med og lage verktøy selv på jobben. Den andre orden bestilte jeg nå på søndag, diverse bolter og mesteparten var på lager, denne gangen tok jeg også bort den haken at jeg vil ha alt i samme forsendelse, har som regel ikke så dårlig tid, men nå vil jeg bli ferdig med 118D'en jeg har stående, men neida, står fortsatt "Ny ordre" inne på mine sider, hadde jeg visst dette hadde jeg heller brukt Koed og betalt en hundrings eller 2 ekstra pga frakt. Sand1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 19 Share Skrevet September 19 I sommer hadde de "sommertilbud" på olje, etter som jeg har stusset i deres tilbud tidligere så tok jeg skjermbilde av det. Var inn og sjekket nå, olja har fortsatt like mye rabatt som den hadde i sommer på "tilbud". Det ser dermed ut til at det er konstant tilbud, med andre ord "falske" tilbud. Jeg bruker kun GS i enkelte tilfeller. Skulle bestille nytt deksel bak på lykta, og der var 2 versjoner, med og uten "svingelys". Sendte mail og spurte, forklarte at jeg ville være sikker på at jeg fikk rett deksel siden de ikke gir meg delenummeret. Tror jeg aldri fikk svar. Enda vel med å bestille på Koed da jeg faktisk får se delenummeret slik jeg kan sørge for å få rett del. Sand1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet September 24 Forfatter Share Skrevet September 24 (endret) Oppdatering. Jeg fikk en telefon fra IT avd til GS og de ønsket og finne ut av hvorfor det hadde gått galt. Virket som de ikke skjønte helt hvordan dette hadde gått til. Jeg har prøvd flere ganger å reprodusere feilen, men ikke klart og få det til. Han skulle melde i fra til reklamasjons avd om det han hadde funnet. En dag seinere så får jeg melding fra bring med sende lapp, De skulle ha den topp pakning som var feil i retur. som sagt som gjort. Den ble sendt i retur. Ny topp pakning på plass, ingen lekkasje. Motoren maler og plysterer som bare det. Jeg har ikke hørt noe mer fra GS etter dette. annet enn at reklamasjon var godkjent når de sendte frakt lappen. Ikke blitt kreditert noe ennå heller. Så jeg har ikke fått adressert noen av tilbake meldingen herfra. Det virker som de ikke har så lyst til og prate med meg. fair enough. Bakerste pakningen er den riktige. hullet i mellom syl 2 og 3 er også blendet. Ikke noe hull i blokka vann kanalen er større på riktig topp pakningen, men er stengt uansett mot toppen. som det er 1 stort hull eller 4 små har ikke så mye betydning da toppen er tett der uansett. Feil topp pakning montert på blokka. Endret September 24 av Sand1 Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå