F-11 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden BMW G30/31 gruppe for de som vil være med 👇👍 https://www.facebook.com/groups/872200755418088/?ref=share
Ingvaldsen Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 52 minutter siden, F-11 skrev: BMW G30/31 gruppe for de som vil være med 👇👍 https://www.facebook.com/groups/872200755418088/?ref=share Reklamer heller motsatt, facebook er nok ikke fremtiden HakonLimseth, mr.pingu, Makky123 og 2 andre reagerte på dette 5
F-11 Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden 1 minutt siden, Ingvaldsen skrev: Reklamer heller motsatt, facebook er nok ikke fremtiden Ok. Jeg har mye utbytte av Facebook gruppene i dag, så får vi heller se fremtiden an. 🙃
Marius2002 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Bra insj, men det finnes ei godt etablert G30/G31-Norge-gruppe allerede. Anbefaler å følge den istedenfor. Der er det noen tusen medlemmer og er ei aktiv gruppe. https://www.facebook.com/share/g/1DcJBrLriN/?mibextid=wwXIfr Eller enig med @Ingvaldsen, forumet her er burde frontes foran facebookgrupper sveigis, mr.pingu, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5
F-11 Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden 1 time siden, Marius2002 skrev: Bra insj, men det finnes ei godt etablert G30/G31-Norge-gruppe allerede. Anbefaler å følge den istedenfor. Der er det noen tusen medlemmer og er ei aktiv gruppe. https://www.facebook.com/share/g/1DcJBrLriN/?mibextid=wwXIfr Eller enig med @Ingvaldsen, forumet her er burde frontes foran facebookgrupper Har søkt etter dette, men fant ikke. Derfor jeg startet denne da jeg trodde det var et hull der. Finner den fortsatt ikke og ikke noe treff på linken din..
papertiger Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Fungerer bra linken til @Marius2002 , se snapshot under. Ellers enig med de over her. Lag heller en G30/31 tråd her på forumet, det finnes allerede tråder for en del andre modeller som er godt oppegående og aktive. Facebook som erfarings- og kompetansedelingsplattform, som jo et forum er, er ubrukelig. Både søkefunksjon og historikk. mr.pingu og Marius2002 reagerte på dette 2
Makky123 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Facebook grupper er jo 90% ubrukelig som nevnt 😅 Dessverre vokser den yngre generasjonen opp med kun Facebook o.l. som medium, og ikke forumer Som nevnt, søking/historikk er helt håpløst, så man får samme tema/diskusjon oppe 467 ganger. Spør du om erfaring med å bruke fjernlys, så får du svar om alt mellom eksosanlegget og DPF 🤣 mr.pingu, Marius2002, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
Maverick2002 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 59 minutter siden, F-11 skrev: Har søkt etter dette, men fant ikke. Derfor jeg startet denne da jeg trodde det var et hull der. Finner den fortsatt ikke og ikke noe treff på linken din.. Merkelig at du ikke finner den. Virker som om du er blokkert eller kastet ut?
F-11 Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Skjønner ikke det.. kan ikke huske å ha vært med der tidligere..
*MrB* Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Den eksisterende gruppen fungerer fint hos meg og, men jeg er enig med de andre. Jeg er medlem i en E39 gruppe, en E60/61 gruppe, En F10/F11 gruppe og en M gruppe på facebook. Det er håpløst å skille interessante ting fra vissvass i samtlige. M-gruppen er faktisk verst. Har bare resignert og slått av alle varsler fra samtlige grupper, og er nesten aldri inne der lenger. Dette forumet er befriende oversiktlig i forhold. Endret 5 timer siden av *MrB* fupsaker, laffe, HakonLimseth og 3 andre reagerte på dette 6
Ingvaldsen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 2 timer siden, *MrB* skrev: Jeg er medlem i en E39 gruppe, en E60/61 gruppe, En F10/F11 gruppe og en M gruppe på facebook. Det er håpløst å skille interessante ting fra vissvass i samtlige. Og AI suger opp alt vissvasset å bruker det som fakta som mange stoler blindt på idag. Vi ble lært opp i våre yngre dager at vi måtte være kritisk til wikipedia siden alle kunne redigere artikler til en viss grad, tror ikke det er den værste aktøren på feilinformasjons lengre.
*MrB* Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 3 minutes ago, Ingvaldsen said: Og AI suger opp alt vissvasset å bruker det som fakta som mange stoler blindt på idag. Vi ble lært opp i våre yngre dager at vi måtte være kritisk til wikipedia siden alle kunne redigere artikler til en viss grad, tror ikke det er den værste aktøren på feilinformasjons lengre. Definitivt det også. Som ikke det var demotiverende nok å bla igjennom ørten "Hva selges av 530d som ikke er på finn? Minimumskrav: Under 100.000km, hele gullrekka, full m-sport og maks 100.000kr", så må det du faktisk finner av relevant innhold kvalitetssikres. (Om det ikke er så håpløst bak mål at du klarer å de-bunke det alt før du her lest ferdig innlegget). Besserwissere som svarer på tekniske spørsmål assistert av blind tillit til AI, og AI bruker samme infoen motsatt vei etterpå. Kan jo ikke ende bra.
Makky123 Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden Aldri skjønt "Hva selges av 530d som ikke er på finn?". Hva med å fortelle hva som er galt med de på Finn, så hadde svarene man får kanskje gitt mening. I nesten alle slike poster linker gjerne folk til Finn annonser igjen 😅 Ikke minst, du ber om "530D", og får 10 stk 520D, 3 stk 320D og et bytteforslag med en Caddy 😆 Saltkjelen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå