Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må vell få gang på en tråd "prosjekt" bilen!
Har hatt en preface 550i SMG før og en E38 750 etter det, så å gå tilbake til E46 330en selv med pressa så ble det litt "kjedelig"
Har vell innsett at jeg liker bedre cruiserene med litt større motor 😅Jeg klarer heller ikke eie biler i svart, hvit eller grått lenge, så denne blir nok værende en stund!

Har ikke fått tatt noe særlig med bilder siden det har vært litt kjipt vær og E30meet, men for en nydelig farge, og enda finere i sola!
Dette er en Japan importert bil og jeg er første eier i Norge. Den har fått sett mye sol og varme så litt lakkjobb trenger den et par steder, men i motsettning til en Norsk bil så er denne dønn strøken under! Og jeg vill heller ha en bil som trenger litt lakk enn å fikse rust 🤪

2026-07-2220_23_56.thumb.jpg.c4d3aacdf2880f44ac529fcef26625bd.jpg

Veldig basic versjon egentlig, ikke noe spesitlt utstyr og skrøyde av vill jeg påstå, men for meg er det en veldig god base å starte med :D 

a945e414-912c-4b11-803d-d0288eda8127.thumb.jpg.1da1d63731ff85b4c4c3dcf70f275ab4.jpg

Har allerde fått hjem KW V2 Street Comfort coilovers som skal på straks.
Har også bestilt alt jeg trenger for å retrofitte Sport Automatic Transmission og sportsratt med paddleshifters
Skal teste hvite AngelEyse for å se hva jeg liker mest.
Har også kansje et sett med orginale Style 166 for hånden

Andre planer:
Eisenmann eksos
Msport fangere/sideskjørt
Shadowline
Svart taktrekk
Ellers finner jeg sikkert noe kult ekstrautstyr å ettermontere med tiden ^^

Litt lysten på et interiør i litt høyere spec og kansje i en annen farge som Naturbrun elns.
De er gode å sitte i, men ser veldig billig/fake ut dette dakota "skinnet". Men er nok kansje litt biased siden E46en har Walknappa og E38en hadde Montana

Skrevet

Ser den var omtalt i finn tråden ja.
Ser jeg var litt heldigere med forhandleren 😅 Og har allerede kjørt godt over 1000 feilfrie kilometer og virker strålende sålangt.
Har søkt etter LCI 550 ganske lenge i flere land, men de dukker jo nesten aldri opp i noe annet en "kjedelige" farger 😆 Så da måtte det bli denne!

Skrevet
2 minutter siden, Stawky skrev:

Ser den var omtalt i finn tråden ja.
Ser jeg var litt heldigere med forhandleren 😅 Og har allerede kjørt godt over 1000 feilfrie kilometer og virker strålende sålangt.
Har søkt etter LCI 550 ganske lenge i flere land, men de dukker jo nesten aldri opp i noe annet en "kjedelige" farger 😆 Så da måtte det bli denne!

Kjekt med slik bil med såpass motor i, sikkert perfekt til langtur 😃 

Skrevet

Gratulerer med en spennende E60 :) 

Fremstod jo som en hel og fin bil på annonsebildene, så bra å høre at det faktisk er tilfelle :) Har jo lagt ute ganske lenge, så begynte jo å lure på om det var noe med bilen eller forhandleren. Men V8 bensin og en slik farge har vel en ganske begrenset kjøpergruppe her til lands 😅

Syns den fargen kledde halogen angel eyes ganske bra 👌

Skrevet

Takk takk :) 
Var også litt skeptisk siden den hadde ligget ute veldig lenge, så var veldig nøye når vi gikk over den og prøvde den.
Virker ikke som at 550ene på markede generelt blir solgt fort, for og så adde på en farge som sikkert ikke faller i smak for de fleste ^^

Skrevet

Grattis med råskinn! E60 550i går det vel ikke mange av her til lands? Arti at ikke alt på veien er M-sport også. 😀

Fantastisk farge forøvrig, tror ikke jeg har sett den på E60 før. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...