Gå til innhold

*MrB*

Medlem
  • Innholdsteller

    2632
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    8

*MrB* vant dagen sist Februar 28

*MrB* hadde mest likt innhold!

Om *MrB*

  • Bursdag 08/14/1979

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Rett vest
  • Kjøretøy
    BMW

Nylige profilbesøk

5164 profilvisninger
  1. Du må lage gjennomføring i batterikassen bak, og så må du trekke ledningsnett fra tilhengermodulen (som er en del av settet) til hengerkontakt. Modulen sitter vel i bagasjerom et eller annet sted. Videre må det kodes inn. Westfalia har greie avtagbare kroker. BMW sitt OEM svingbare kit koster vel 12k eller deromkring.
  2. Var vel tilsynelatende et kabelbrudd på den lille sorte der. (En knekk/skade med irr). Om det er signalkabelen, så kan det være der problemet ligger nå ja. Spjeldhuset så nå fint ut, så helt bortkastet dag var det jo ikke.
  3. Det holder vel med 1 tråd om dette? Om du i tillegg endrer temaet til noe mer informativt, så er sjansen større for at de rette folkene leser dette og hjelper deg. F.eks. "Airbaglampe og feil på baklukelås E60". Ang airbaglampe må du få ut noen feilkoder. Hva skjer med baklukelåsen? Er det låsekassen som slutter å virke? Sentrallås? Sikring som ryker?
  4. Jeg diskuterte denne annonsen med noen bekjente, der den ene av de var på gli en stund. Vi var alle enige i at det var en dårlig annonse, men samtidig var det noe tillitsvekkende med den også. Sånn no nonsense-stil. Mest sannsynlig en voksen fyr som er flinkere med bilhold enn annonsering. Jeg hadde ikke kvidd meg for å ta kontakt om jeg var i kjøpsmodus.
  5. Du må se etter hjul med boltsirkel 5 x 120 og ET rundt 35. Du kan bruke originalfelger fra modeller som F3X, F1X og E9X.
  6. Versjoner av ISTA dekker vel alt opp til dagens modeller, såvidt jeg vet. Men det er ikke mitt felt. I praksis måler man spenning pr celle.
  7. Det kan diagnostiseres. Man må be spesifikt om det, og blir ikke gjort på ting som garantiutløpstest. Tviler på det kan gjøres fullgodt med ikke-OEM software.
  8. Tja. Jeg vet nå ikke. Det er noe billig, asiatisk over touringen også. Den er mindre mislykket enn sedan, men mitt "skryt" stopper der.
  9. EVenturi er dyrt ja, som sagt. Men jeg støtter deg. I mitt hode er sånne ting bare ræl. Sjekk prisen på kitet til din bil hos GS, og legg det ut for salg deretter. Her er delene du trenger: Og kanskje noen av disse:
  10. Kan ikke forstå at pre-LCI i4 med 50000km eller mer skal kunne gå for over 500k. Om den så er supercharged herfra til månen. Kona må ha ny bil snart, og jeg er motvillig dratt i retning i4, ettersom alt jeg egentlig vil ha er enten gammelt eller hinsides dyrt. Jeg tenkte på brukt, men ikke til disse prisene.
  11. Bakhjulsstyringen er aktiv i alle hastigheter, men i lav fart er det mest hørbart om du har feil. Det er mest sannsynlig noen foringer til sylinder som begynner å korrodere med påfølgende lyd. Disse foringene selges ikke løst, men det finnes folk som har fått laget.
  12. https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/382059938 Trenger litt kjærlighet, men ser hele ut.
  13. Må bare spørre: Står den på de originale hjulene nå? Men de vil han ikke ha?
  14. Endte opp med samme metode på både E9x og E6x. (Har det samme biltemasettet).
  15. Alupasta på navet ser jeg ingen grunn til å fraråde. Dessverre har Biltema sluttet med den fine sprayen de hadde. Alternativt er keramisk pasta bra. Kobberpasta er ikke bra for felgen, og tørt nav er genialt om du liker å slå løs hjulet hver gang det skal byttes.
×
×
  • Opprett ny...