Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Eyvmika skrev:

Herlig å kunne ta en kveldsvask og det med 18 grader ute (kl er nå 22:25). Ikke hver sommer at dette går.

Ps. Nye baklykter og nytt skilt! 😊

IMG_7226.JPG

Så du fikk godkjent et stedsnavn som custom skilt? Ikke verst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, macrorain skrev:

Så du fikk godkjent et stedsnavn som custom skilt? Ikke verst :)

Ja😊

Var usikker på om det ble godtatt. Søkte om det på sekundet da vegvesenet åpnet for dette, men fikk ikke svaret før nå nylig. Har funnet en bakdel med å være først ute med et slikt skilt; folk stopper opp og peker på skiltet og noen tar bilder. Kjerringa blir flau når hun sitter på🙈 og jeg føler nå at jeg må kjøre mye penere enn det jeg bruker å gjøre😜 Men er likevel veldig fornøyd😄

De nye baklyktene er også en suksess! Lyktene ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Kompisene mine som frarådet meg å bytte syns også at det ble tøft 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, StigJ skrev:

Snufs... Hater når telleren runder hele og halvhele tall.. Men igjen så er det så digg å ratte rundt i den :)

36152024976_a92943cc73_h.jpg

 

Og nå begynner service å bli kostbart😜

Min passerte nettopp 63k og hovedservice koster 15k...🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Eyvmika skrev:

Og nå begynner service å bli kostbart😜

Min passerte nettopp 63k og hovedservice koster 15k...🙈

Neida. Bare å gå de riktige stedene når man skal ta service ;) Evt. gjøre det selv.

Jeg har jo en eldgammel bilsom man kan gjøre mesteparten selv på :)

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, awt skrev:

...men en F10 har jo ikke hovedservice? Den har jo bare mange småservicer, som de fleste andre modeller de siste ti årene.

Ok, var personen bak skranken som kalte dette for en slags hovedservice.. Oljeskift, bremseklosser bak (hvis de er utslitt), luftfilter, drivstoffilter, mikrofilter og kjøretøy-kontroll.

Skal også bytte Hardy Disken, men den kostnaden tar BMW

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, StigJ skrev:

Neida. Bare å gå de riktige stedene når man skal ta service ;) Evt. gjøre det selv.

Jeg har jo en eldgammel bilsom man kan gjøre mesteparten selv på :)

 

Sant, jobben med å eventuelt skifte klosser bak koster over 4k. Har hørt med ett 'ikke merkeverksted' og de tar under 2k. Sikkert 'dårligere' klosser der, men skal få de til å ta den jobben hvis jeg må bytte klossene. Kan ingenting om skruing på bil selv🙈😉

Endret av Eyvmika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Eyvmika skrev:

Sant, jobben med å eventuelt skifte klosser bak koster over 4k. Har hørt med ett 'ikke merkeverksted' og de tar under 2k. Sikkert 'dårligere' klosser der, men skal få de til å ta den jobben hvis jeg må bytte klossene. Kan ingenting om skruing på bil selv🙈😉

Sjekk på YouTube. Fant selv ut hvordan man bytter klosser på F30 ved å se på lappen som fulgte med delene fra GS... men YouTube er mye enklere! 😁

Endret av Lifeasiknowit_bmw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...