Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Fredrik skrev:

OK... F15/F16 karosseriet, men hvorfor er luftiintakene foran bremsene blendet?... :?

Redusering av drivstofforbruk i disse miljøtilstander? Ser jo VW Bluemotion har gjort det, enkelte MB har blendet grill osv.. 0,1 liter mindre pr mil sikkert.. Noe å skryte over på papiret ihvertfall. Noen "bedre" grunner? :D

Nei helt ærlig vet jeg ikke, det gir ingen logisk grunn for meg.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler bare et ord er rett om dette Z4 konseptet, fantastisk! Girvelgeren som vi har sett fra 8 serien er jo Volvo ripoff og ser datert ut, ellers er dette et skritt i rett retning.

Håper BMW her tar en "i8", å lager produksjonsbilen så tett opp til konseptet som mulig.

 

http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1413211

 

 

 

BMW_DCC070_27.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Jeg føler bare et ord er rett om dette Z4 konseptet, fantastisk! Girvelgeren som vi har sett fra 8 serien er jo Volvo ripoff og ser datert ut, ellers er dette et skritt i rett retning,

Enig. Ser utrolig bra ut. Eneste jeg ønsker meg er at rattet blir rundt. Av en eller annen grunn har jeg ikke klart å venne meg til firkantede ratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Jeg føler bare et ord er rett om dette Z4 konseptet, fantastisk! Girvelgeren som vi har sett fra 8 serien er jo Volvo ripoff og ser datert ut, ellers er dette et skritt i rett retning.

Håper BMW her tar en "i8", å lager produksjonsbilen så tett opp til konseptet som mulig.

 

http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1413211

 

 

 

BMW_DCC070_27.jpg

Meget pent konsept - men blir ikke overrasket om BMW klarer å trykke inn noen halogenlys som standard når produksjonsmodellen kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Walkabout skrev:

Meget pent konsept - men blir ikke overrasket om BMW klarer å trykke inn noen halogenlys som standard når produksjonsmodellen kommer...

Ikke begynn du også nå....😉

Jeg synes dette konspetet var litt....uvanlig. Jeg kan nok komme til å like det, særlig en spodukjonsmodell. Lyktene satt litt høyt oppe kanskje, men det gir egentelig litt Jaguar F type vibber. Tror dette blir bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kommer en 40i variant så er det ikke usannsynlig at det også kommer en M40i variant. Det har vært M varianter av tidligere Z3/4 generasjoner, i tillegg så lever vi i en tid hvor BMW lager M utgaver av alt de lager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-performance er nok det eneste vi vil se av Z4. BMW lager M-utgaver (hel M, ikke performance) av det meste, men når det gjelder Z4 var det vel egentlig så vidt den fikk grønt lys for en ny generasjon. Salget av roadstere er dårlig, og det er mottakelsen av den nye Z4en som avgjør om det blir en Z4 M eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FT-1 Concept (Supra) som er vist for lenge siden er ihvertfall griselekker som Coupe. toyota-ft-1-concept-3.jpg

Toyota%20FT1%20front%20left%20side_HD.jp

546b2a834854e_-_2014_toyota_ft-1_concept_naiasb-lg.jpg

toyota-concept-ft1.jpg

Ferske bilder av kamuflert Supra her.

Er lov å håpe at Z4 kommer som Coupe eller shooting brake.Bmw+Z4+Coupe+Concept2.png

attachment.php?attachmentid=1677346&stc=1&d=1503162527

Men dersom BMW ikke lager en Coupe utgave, vil man da kunne delta på BMW treff med en Supra? :-k Mini (Cooper) er jo innenfor....  Tidligere har jeg lest at Z4 og Supra skal bygges i samme fabrikk. Det er jo antatt at det ligger mye BMW under skallet. Jeg hadde ikke hatt noe imot Supra på BMW treff selv om den er litt i gråsonen. Kanske bare bytte ut Toyota- logo med BMW-logo? :lol:

Endret av bimmerR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...