Reef89 Skrevet Januar 15 Share Skrevet Januar 15 https://www.dt.no/broytebilsjafor-grep-inn-da-bilen-sto-i-brann/s/5-57-2307033 fupsaker og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 15 Share Skrevet Januar 15 1 time siden, Reef89 skrev: https://www.dt.no/broytebilsjafor-grep-inn-da-bilen-sto-i-brann/s/5-57-2307033 Det "svimerket" på panseret er vel ca. der med ABS blokken, så kan tenkes at det har gått hull på noe og bremsevæske har blitt antent? 🤔 Er vel en liten bit med bremseslange der før det går over til rør om jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 15 Share Skrevet Januar 15 Det er bare M47 som er 4'er i en E39. Da har du turboen der. Alle disse bilene har manuell kasse = typisk herjebil. Kan tenkes at det ikke er topp-stand på bilen når ekspansjonstanken for kjølevæske er stroppet fast og frontskjermen er så oppspist. iittala reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 15 Share Skrevet Januar 15 1 time siden, Daniel. skrev: Det "svimerket" på panseret er vel ca. der med ABS blokken, så kan tenkes at det har gått hull på noe og bremsevæske har blitt antent? 🤔 Er vel en liten bit med bremseslange der før det går over til rør om jeg husker rett. Mulig, har ingen anelse om selve hendelsen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 26 Share Skrevet Januar 26 En E92 mindre på veien antagelig.. https://www.t-a.no/utforkjoring-endte-i-tre-glatt-pa-stedet/s/5-116-1885805 Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 4 Share Skrevet Februar 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 G30? Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 Ser ut som en G30. EGR-relatert brann muligens?.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 6 timer siden, Werther skrev: Ser ut som en G30. EGR-relatert brann muligens?.... Var det jeg også tenkte. Men brann har stort sett vært ett problem på N47/N57 biler. Det er vist nok lite kjente tilfeller av brann i B47/B57 biler relatert til EGR, er vel derfor BMW har så god tid med å bytte kjøler på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 Har plenty med tid på N57 også. Tror jeg fikk brev i sommer en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 2 timer siden, awt skrev: Har plenty med tid på N57 også. Tror jeg fikk brev i sommer en gang. Jo men på N57 er de i gang å bytter, flere her inne som har fått bytta. Jeg har undersøkt en del og det er ingen som har fått bytta på B47/B57 ennå. Jeg har venta siden i våres, så da har de godt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 9 Share Skrevet Februar 9 ikke alle som har kontroll. Fra VG Feilparkerte oppå bilen til Anders: – I alle dager! (vg.no) Marius2002, bronstad_98, E.C. og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 9 Share Skrevet Februar 9 @AmperaHer kan man vel si at sjåføren gikk fem på. Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 10 Share Skrevet Februar 10 Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå