Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

https://www.euronews.com/business/2024/08/16/bmw-recalls-13-million-vehicles-that-may-have-takata-airbag-inflators?fbclid=IwY2xjawFU5gtleHRuA2FlbQIxMAABHRjKTW-gW72vBkGQmiPqNPp4jMw7B-IMzv7ePVffaoCWDJnDI5aFZp8RBg_aem_hfdRhG0XXdL3ljbYyQipXw

En ny runde med tilbakekalling av airbag.
Min F34 er berørt denne gangen og skal inn om noen uker.

Har ikke sett noen norske medieoppslag på denne runden?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capturebmw.PNG.16c300280221be7a9756670e676b7ba4.PNG

 

 

 

"– Det er gjort tekniske undersøkelser av de to bilene som var involvert. En av bilene var en BMW iX1. De foreløpige tekniske undersøkelsene av denne viser at den tekniske tilstanden til bilen var dårlig før ulykken, på grunn av tilstanden til bremsene, og at dette har vært en medvirkende årsak til ulykken"
 

"Da ulykken skjedde, var den ene bilen – en BMW iX1 XDrive30, registrert første gang i mars 2023"

https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/alv5l7/to-menn-omkom-i-byfjordtunnelen-mistenker-feil-paa-ny-bmw (pluss-sak)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Dusy skrev:

Ja, tror jeg vet akkurat hvilken det er også mtp den grusomme fargekomboen og at det er en eldre mann som kjører 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, Daniel. said:

Ja, tror jeg vet akkurat hvilken det er også mtp den grusomme fargekomboen og at det er en eldre mann som kjører 😂

Gult og brunt var veldig heslig ja🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forsvare den forbikjøringen, men jeg gleder meg til sesongen for tullinger i campingbil er over. Lurer på hvor mange forbikjøringer som kunne vært unngått om de der hadde brukt ekstrautstyr som speil og hjerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Dusy said:

 

 

Ser ikke helt problemet. 

At en haug med lav-IQ selfie-dramaqueens filmer folk som kjører over 60 er ikke nok til å havne i denne tråden, spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...