Fredrik 90 Skrevet Februar 22 Skrevet Februar 22 9 minutter siden, Weltzin skrev: Id Buzz Self Driving Vehicle på lading. Lader den seg selv også da tro? 😅 fupsaker og Weltzin reagerte på dette 2
Dusy Skrevet Februar 27 Skrevet Februar 27 (endret) Nissan 350z spotta i nabolaget Drar meg rett til barndommen med NFS Underground og gode gamle Fast And The Furious filmene. Endret Februar 27 av Dusy Weltzin, papertiger, Daniel. og 5 andre reagerte på dette 8
Orjan Skrevet Mars 13 Skrevet Mars 13 (endret) Moderne BMW Isetta? Endret Mars 13 av Orjan Ampera, N.E.W., Marius2002 og 9 andre reagerte på dette 12
RNJ Skrevet Mars 15 Skrevet Mars 15 Noe for enhver smak 😀 Sett i Spania. Saltkjelen, Fredrik 90, Lars89 og 1 annen reagerte på dette 4
Marius2002 Skrevet Mars 15 Skrevet Mars 15 På 13.3.2025 den 20.49, Orjan skrev: Moderne BMW Isetta? Ja, faktisk. Denne har jeg fulgt litt med på etter jeg leste om den i fjor sommer. Men ikke fått med meg om den er komt til Norge enda 🤔 https://www.bmwblog.com/2024/04/27/microlino-review/ Orjan reagerte på dette 1
Werther Skrevet Mars 31 Skrevet Mars 31 Ikke så ofte man ser vanlige E38er langs veien lenger. Samme eier siste 20 år. laffe, Marius2002, Weltzin og 5 andre reagerte på dette 8
RemyNG Skrevet Mars 31 Skrevet Mars 31 1 time siden, Werther skrev: Ikke så ofte man ser vanlige E38er langs veien lenger. Samme eier siste 20 år. Med whitewalls 🤨
Werther Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Litt mer lavterskel bruktbil-spotting... En skrue som har bruktimportert en 1989 Dodge Dynasty 3.0 V6, førstegangsregistrert i Norge og på eier i 2020. Kanskje ikke førstevalget for folk flest, men han har jo en ganske unik bil på godt og vondt. Møter neppe en annen Dynasty når han er ute på tur. Dusy, Weltzin og GtiGtr reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Folk importerer mye rart på 20 og 30 års reglen..
Kvasi Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Det var litt av en lekkerbisken. Fredrik 90 reagerte på dette 1
Lars89 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Litt juks men... Ampera, Weltzin, EspenM3css og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden @Lars89 Hva er dette for ett treff? Noe lokalt?
Lars89 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Ja det er et ukentlig treff i Søgne/Høllen. Det er på Torsdager så kræsjer med Ugland-samlinga denne uka. Litt varierende oppmøte, men hender det dukker opp noe artig. Fredrik 90 og Ampera reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå