E.H.D Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 7 timer siden, Clevion skrev: Ganske enkelt og se forskjellen på F11 og F31, F11 har tre LED striper også har F31 to Nei, F11 har to striper, det er F10 som har tre striper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 1 time siden, E.H.D skrev: Nei, F11 har to striper, det er F10 som har tre striper. Hahahah, nå følte jeg meg smart. Vel, skal sies at jeg stod sammen med en kamerat som har en F30, gikk egentlig utifra at det var likt på stasjonsvogn-modellene, men så feil kan man ta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2018 Share Skrevet Mars 16, 2018 F90 M5. lagunilla og Mathiseen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 16, 2018 Share Skrevet Mars 16, 2018 Ble litt «vindu shopping» en sen fredagskveld i Sørlandsparken Bavaria hadde en herlig M3 Competition i Yas Marina Blue. Lexus har kommet seg Mustang er rett og slett blitt en vanvittig lekker bil.. Nye RS4 Jeg må si at merkeforhandlerne begynner å få mye bra biler i showrommene sine. Skal ikke mange år tilbake tilbake før de kun hadde kjedelige innstegsmodeller. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mars 19, 2018 Share Skrevet Mars 19, 2018 Velholdt BX GTI og en veldig rosa pickup med snøscooter på planet, midt i Oslo. https://www.mariasandberg.no/ Fredrik og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SportscarsOfTrondheim Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 Noen spots fra uka Sjeldent jeg ser en Ferrari gateparkert F31 340i i8 Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SportscarsOfTrondheim Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 Også så jeg denne i dag. Lurer på hva som har skjedd ettersom bilen har fått store skader. Virker som en M3 på grunn av forskjermen og fire enderør bak, men ikke sikker. mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 10 minutter siden, SportscarsOfTrondheim skrev: Også så jeg denne i dag. Lurer på hva som har skjedd ettersom bilen har fått store skader. Virker som en M3 på grunn av forskjermen og fire enderør bak, men ikke sikker. Synd det ser ut som paneltrimming jeg. Er nok en som aller helst skulle ønske han hadde en M3, og nøyde seg heller med å bytte forskjermer og ny eksos. Eksosen sitter veldig sjevt. Mulig noe GS anlegg. Vanlig M sport felger også. Rompa ser veldig smal ut også. Har nok bøyd den rundt ei lyktestoloe eller liknende. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 Ser ut som både coupé-lykter og M3-speil. I tillegg er dette en typisk M3-/M4-farge, så jeg tipper original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 (endret) Skal ikke bidra videre i diskusjonen ekte/fake, men den har M3-panser også. Jeg er deler derimot mening med @Slavearbeider'n og synes samtidig bakfangeren ikke var lik en M3. Kontra med/uten slik fancy diffusor. Ser på linjene at de ikke er lik. Med dette sagt er det uansett kjipt og bilen var helt sikkert fin før uhellet Endret Mars 24, 2018 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 32 minutter siden, awt skrev: Ser ut som både coupé-lykter og M3-speil. I tillegg er dette en typisk M3-/M4-farge, så jeg tipper original. Jeg ser ikke noen M3 speil og bakenden ser ut som f30, felgene er også f30 felger. Slavearbeider'n, HenrikSolberg og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 Jeg så bare på det bildet forfra, og syntes jeg skimtet noe der, men ser nå på bildet bakfra at det er standardspeil, så da er der jo greit nok. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 Den har også vanlige F30/F31 frontlykter. 4-serie/F8x-lyktene har helt annen bue inn mot grillen. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 Dette var ikke moro lengre. ...men kan det da være den gamle bilen til @sv90? Marius2002, Fredrik, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå